اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی لاریجانی گفت: در قانون اساسی چند وزراتخانه فقط نام برده شده که شامل وزارتخانه‌های اطلاعات، خارجه، دفاع و دادگستری است. اتفاقا این‌ها را نمی‌شود منطقه‌ای کرد. به نظرمن باید دولت را دو قسم کنیم، یک قسم وزرای ستادی و یک قسم وزرای منطقه ای. وزرای منطقه‌ای مسئول چند استان می‌شوند، از مجلس هم رای اعتماد می‌گیرند.
رئیس فدراسیون کبدی که ریاست کنفدراسیون آسیا را هم برعهده گرفته، در نشست امروز خود به شدت از وعده‌های وزیر قبلی ورزش انتقاد کرد.
با وجود گمانه زنی های بسیار در خصوص سرپرست جدید وزارت ورزش، حمید سجادی همچنان مشغول فعالیت به عنوان وزیر ورزش است.
وزیر ورزش و جوانان گفت: برخی از روادید برای حضور در مسابقات بین‌المللی با تاخیر صادر می‌شود و بارها وزارت امور خارجه در تسریع شدن این روادید به فدراسیون‌های ما کمک کرده است.
وزیر ورزش و جوانان که به باکو سفر کرده است، امروز در هفتمین اجلاس وزیران و مقامات ارشد ورزش اعضای یونسکو حضور یافت و به سخنرانی پرداخت.
وزیر ورزش و جوانان که به باکو سفر کرده است، امروز در هفتمین اجلاس وزیران و مقامات ارشد ورزش اعضای یونسکو حضور یافت و به سخنرانی پرداخت.
افشاگری مقام دولتی علیه سجادی: ۹۰درصد سهام استقلال و پرسپولیس هنوز مال وزارت ورزش است
عضو فراکسیون ورزش مجلس می گوید که صحبت ها درخصوص اقدامات او علیه وزیر ورزش صحت ندارد.
برای اجرایی شدن مفاد و اهداف «سند توسعه فرهنگ مهدویت و انتظار» ستادی با عنوان «ستاد توسعه فرهنگ مهدویت و انتظار» تشکیل می‌شود که ریاست آن به «مدیر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور یا قائم مقام او» محول می‌شود.
این که در دعای ابو حمزه امام سجاد علیه السلام می‌فرمایند: «خدایا آیا بدتر از من هم بنده‌ای داری؟» این برای کمال است و درس مبارزه با غرور را به ما می‌دهد؛ جایی که امام معصوم چنین حرفی می‌زند دیگر تکلیف من و شما روشن است و جایی ندارد که ما به خاطر دو رکعت نافله و نماز شب دچار عجب و غرور بشویم.
شایعاتی مبنی بر استعفای حمید سجادی از وزارت ورزش و حتی تعیین سرپرست به جای وی به گوش می‌رسد.
شایعاتی مبنی بر استعفای حمید سجادی از وزارت ورزش و حتی تعیین سرپرست به جای وی به گوش می‌رسد.
سیدحمید سجادی نسبت به استعفای علی فتح‌الله‌زاده از مدیریت باشگاه استقلال، واکنشی مبهمی داشت.
نمایندگان مجلس برای دومین بار بعد از سوال از وزیر ورزش، به سجادی کارت زرد دادند تا او در وضعیتی ویژه قرار بگیرد.
مراسم یادبود درگذشت سردار رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی و فرمانده پیشین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا، دوشنبه ۲۱ آذر در مسجد پیامبر اعظم شهرک شهید محلاتی تهران برگزار شد. در این مراسم مقامات کشوری و لشکری از جمله سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهوری، جواد اوجی وزیر نفت، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، احمد وحیدی وزیر کشور، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، پیمان جبلی رییس سازمان صداوسیما، مسعود محرابیان، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه، حجت الاسلام خطیب وزیر اطلاعات، محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد، سردار حاجی‌زاده فرمانده هوافضای سپاه، محمدباقر ذوالقدر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، سردار جعفری، محمدرضا باهنر، پرویز فتاح، علی آقامحمدی، محمدباقر نوبخت، حسین شریعتمداری و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری حاضر شدند.
رئیس سازمان نهضت سوادآموزی گفت: ظرفیت و بستر نهضت سوادآموزی باید در خدمت حوزه‌های علمیه خواهران قرار گیرد تا حوزه خواهران با استفاده از این ظرفیت گام مهمی در راستای زدودن بی سوادی بردارد.
علی ربیعی نوشت: نتیجه پراکندن تخم کینه و خشونت، پدید آمدن حادثه تلخ در شاهچراغ شیراز بود. به خون غلتیدن زائران بیگناه بر سر سجاده نماز تا زد و خورد‌های خونین خیابان‌ها هیچ سعادت و خوشبختی‌ای برای جامعه ایران به همراه نخواهد داشت.
این ویژه‌برنامه سعی در نگاهی متفاوت به پشت‌پرده‌های رسانه‌ای اتفاقات اخیر داشته و تا کنون میزبان مهمانانی از جمله علی علیزاده، داریوش سجادی و ‌.. بوده است.
وزارت ورزش و جوانان با تایید خبر جابجایی در مدیریت باشگاه استقلال، تصویری از حمید سجادی و علی فتح الله زاده را منتشر کرد.
وزارت ورزش و جوانان با تایید خبر جابجایی در مدیریت باشگاه استقلال، تصویری از حمید سجادی و علی فتح الله زاده را منتشر کرد.
معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی گفت: آقای لاریجانی از مدت‌ها پیش جلسات ستادی و هم‌اندیشی و دیدارهای گسترده با چهره‌های سیاسی را کلید زده و درصدد است تا چهره اصلی مجلس آینده باشد.
رئیس عدلیه به دادستان کل کشور دستور داد با مساعدت و همکاری ضابطین و نیروی انتظامی و در صورت نیاز کمک گرفتن از بسیج، در اسرع وقت ستادی را برای مقابله با سرقت‌های خشن و زورگیری‌هایی که در سطح شهرها رخ می‌دهد تشکیل دهند و در هر دادسرا نیز شعبه‌ای ویژه برای رسیدگی سریع و قاطع به این قبیل سرقت‌ها ایجاد شود.
رئیس عدلیه خطاب به دادستان کل کشور دستور داد با مساعدت و همکاری ضابطین و نیروی انتظامی و در صورت نیاز کمک گرفتن از بسیج، در اسرع وقت ستادی را برای مقابله با سرقت‌های خشن و زورگیری‌هایی که در سطح شهر‌ها رخ می‌دهد تشکیل دهند.
وفا و نُصح در وجود حضرت عباس بن علی (ع) بود که وی را از سایر شهداء ممتاز می کند و به مقامی می رساند که به فرموده امام سجاد (ع): «اِنَّ لِلْعَبَّاسِ عِنْدَ اللَّهِ تَبَارَکَ وَ تَعَالَی مَنْزِلَةً یَغْبِطُهُ بِهَا جَمِیعُ الشُّهَدَاءِ یَوْمَ الْقِیَامَةِ برای عبّاس (ع)، نزد خداوند ـ تبارک و تعالی ـ، منزلتی است که همه شهدا در روز قیامت، به آن مقام غبطه می خورند».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ