رئیس فدراسیون کبدی که ریاست کنفدراسیون آسیا را هم برعهده گرفته، در نشست امروز خود به شدت از وعده‌های وزیر قبلی ورزش انتقاد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با وجود گمانه زنی های بسیار در خصوص سرپرست جدید وزارت ورزش، حمید سجادی همچنان مشغول فعالیت به عنوان وزیر ورزش است.
پولادگر در واکنش به ماجرای استعفای وزیر ورزش به دلیل بیماری، گفت: این‌ها خبر است دیگر. ولی وقتی خود وزیر اینجاست نیازی به حرف زدن من نیست. حضور او پس به چه معنا است؟
وزیر ورزش و جوانان گفت: برخی از روادید برای حضور در مسابقات بین‌المللی با تاخیر صادر می‌شود و بارها وزارت امور خارجه در تسریع شدن این روادید به فدراسیون‌های ما کمک کرده است.
وزیر ورزش و جوانان که به باکو سفر کرده است، امروز در هفتمین اجلاس وزیران و مقامات ارشد ورزش اعضای یونسکو حضور یافت و به سخنرانی پرداخت.
وزیر ورزش و جوانان که به باکو سفر کرده است، امروز در هفتمین اجلاس وزیران و مقامات ارشد ورزش اعضای یونسکو حضور یافت و به سخنرانی پرداخت.
وزیر ورزش و جوانان که به باکو سفر کرده است، امروز در هفتمین اجلاس وزیران و مقامات ارشد ورزش اعضای یونسکو حضور یافت و به سخنرانی پرداخت.
سجادی پرونده انتخابات جنجالی ژیمناستیک را به حراست و بازرسی فرستاد
جایگاه من از رئیس فدراسیونی نیامده که بخواهم به آن بچسبم. اگر یک روز هم باشم با قدرت ادامه می‌دهم. نسبت به این مسائل بی‌تفاوت هستم و این راز موفقیت ما بوده است. روز اول با آقای سجادی (وزیر ورزش) پیمان بستیم. من بچه نظامم و بار‌ها سیلی خوردم، چه از بیگانگان چه داخلی‌ها
وزیر ورزش خاطره جالبی از حضور خود در مراسم جشن قهرمانی تیم فوتبال زیر 23 سال در المپیک آسیایی تعریف کرد.
وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد مشکل مالکیت مشترک سرخابی‌ها از مدت‌ها قبل رفع شده بود.
ریکاردو ساپینتو دیروز و در بازی با نساجی یک بار دیگر به سجاد شهباززاده فرصت داد که پای خود را به گلزنی در این فصل باز کند.
وزیر ورزش و جوانان با حضور در فدراسیون تکواندو از اردوی تیم های ملی این رشته بازدید کرد. وی در این بازدید به ملی پوشان وعده داد پاداشی که از سوی هیات رئیسه مصوب شود را پرداخت خواهند کرد.
دکتر سید حمید سجادی از برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان برای ارزان نگه داشتن ورزش در کشور خبر داد.
وزیر ورزش و جوانان می گوید پتانسیل تکرار نتایج دوره های قبلی را در بازی های آسیایی هانگژو دارد.
این که در دعای ابو حمزه امام سجاد علیه السلام می‌فرمایند: «خدایا آیا بدتر از من هم بنده‌ای داری؟» این برای کمال است و درس مبارزه با غرور را به ما می‌دهد؛ جایی که امام معصوم چنین حرفی می‌زند دیگر تکلیف من و شما روشن است و جایی ندارد که ما به خاطر دو رکعت نافله و نماز شب دچار عجب و غرور بشویم.
مهاجم استقلال مثل همیشه با قدرت تمرین می کند تا در صف اول مهاجمان این تیم باقی بماند.
رئیس فدراسیون تکواندو، گفت: سجادی از دوستان قدیمی و از رفقای خوب من است، اگر‌گلایه‌ای بود شخصی نبود.
وزیر ورزش اعلام کرد در مجلس پاسخگوی سوالاتی بود که بعضا اصلا به دوره وزارت او مربوط نبوده است.
سجادی در حاشیه نشست خبری به مناسبت روز تربیت بدنی: به مدیران سرخ‌آبی گفتم تیم بانوان خود را تشکیل دهید اما انگار سخنان من امضا روی یخ بود!
دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: نصرالله سجادی سرپرستی کاروان ایران در بازی‌های آسیایی را نپذیرفت و به پیشنهاد خسروی وفا من سرپرست کاروان در بازی‌های آسیایی شدم.
وزیر ورزش و جوانان با بیان این که وقتی اسم من می آید، یاد خسروی وفا بیفتند و اسم خسروی وفا می آید یاد من بیفتند گفت: تعامل ما با رئیس و مجموعه جدید کمیته ملی المپیک ۱۰۰ درصدی خواهد بود.
رئیس سابق کمیته ملی المپیک در مورد انتخاب خسروی وفا به عنوان رئیس جدید کمیته ملی المپیک گفت: حضور خسروی وفا بار را از روی دوش من برداشت. از او تقدیر و تشکر می‌کنم که علی‌رغم همه مقاومت‌ها پیشنهاد من و سجادی را پذیرفت.
در معاملات امروز سه شنبه ۱۴ تیرماه ۱۴۰۱ هر قطعه سکه تمام طرح قدیم ۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز ۱۵ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان تعیین شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ