رئیس جمهوری هنوز به طور رسمی با استعفای «حمید سجادی» موافقت نکرده است اما دراینکه سجادی دیگر در وزارت ورزش جایگاهی ندارد، تردیدی نیست .
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه میلان در صورتی که موفق به جذب دو گزینه اصلی خود برای خط حمله نشود سراغ سردار آزمون خواهد رفت.
بایرن مونیخ، برای دروازه تیمش به دنبال خرید مایک مانیان و وویژیک شزنی، دروازه‌بانان دو تیم ایتالیایی میلان و یوونتوس است.
به گفته مربی تیم شیرجه، تنها گزینه اعزامی این رشته به بازی‌های آسیایی با برگزاری رقابت انتخابی میان دو مدعی اصلی مشخص خواهد شد.
به گفته مربی تیم شیرجه، تنها گزینه اعزامی این رشته به بازی‌های آسیایی با برگزاری رقابت انتخابی میان دو مدعی اصلی مشخص خواهد شد.
مرد یونانی برای تکمیل ترکیب مورد نظرش در صدد جذب یک مهاجم خارجی است.
وحید امیری و علی نعمتی دو گزینه اصلی دفاع چپ پرسپولیس هستند.
باشگاه پیکان برای انتخاب سرمربی به دو گزینه نهایی رسیده است.
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند پاتریک ویرا گزینه اصلی لیدز برای هدایت این تیم است و مذاکره بین دو طرف آغاز شده است.
علاوه بر خوان رامون لوپز، حالا نام 2 سرمربی خارجی دیگر نیز به مدیران باشگاه استقلال معرفی شده تا در نهایت جانشین ساپینتو را انتخاب کنند.
آغاز مذاکره استقلال با دو گزینه خارجی جای ساپینتو
خبرهایی که از گوشه و کنار دولت به گوش می رسد حکایت از این دارد که رییس جمهور قصد دارد ظرف دو هفته آینده گزینه های پیشنهادی خود را برای وزارتخانه هایی که بوسیله سرپرست اداره می شوند به مجلس معرفی کند.
لوییس انریکه، مربی سابق بارسلونا به عنوان یکی از گزینه‌های جدی ناپولی برای پر کردن جای خالی لوچانو اسپالتی مطرح است؛ آنتونیو کونته رقیب او برای گرفتن این سمت است.
دو گزینه اصلی قبول هدایت تیم فوتبال امید روز پنجشنبه در کرج مقابل یکدیگر به میدان می‌روند.
«ژان دو باری» تنها فیلم کن نیست که با حمایت عربستان روبه‌رو شده است. در یک گزینش رسمی و واقعا چشمگیر برای جشنواره فیلم دریای سرخ و طرح‌های مالی مختلف آن، دو فیلم بخش رقابت اصلی شامل «چهار دختر» ساخته کوثر بن هنیه کارگردان تونسی و «بانل و آداما» ساخته فیلم‌ساز سنگالی، راماتا تولایه سای، هم از طرح‌هایی هستند که عربستان از آنها حمایت کرده است.
یک رسانه اسپانیایی می‌گوید باشگاه عربستانی النصر پیشنهادی رسمی به سرخیو بوسکتس، ستاره بارسا، ارائه کرده است.
از فرناندو سانتوس و ژرژ ژسوس به عنوان دو گزینه مدیران فدراسیون عربستان برای جانشینی رنار یاد می‌شود.
روزنامه آاس اسپانیا با استناد به صحبتهای اخیر رئیس فدراسیون فوتبال ایران به بررسی آینده نیمکت تیم ملی پرداخت و گزینه‌های جانشینی کارلوس کی‌روش را بررسی کرد.
تا ساعاتی دیگر مدیران باشگاه فولاد خوزستان پس از چند روز پرفشار، درنهایت جانشین جواد نکونام را به صورت رسمی معرفی خواهند کرد.
فهرست پنج نفره مربیان ایرانی نامزد هدایت تیم ملی گسترده‌تر می‌شود.
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: در صورت لغو میزبانی هند از رقابتهای کشتی قهرمانی بزرگسالان آسیا ، بحرین و قزاقستان گزینه های اصلی میزبانی این مسابقات خواهند بود.
سیاوش بختیاری زاده و فریدون حردانی دو گزینه اصلی حضور در راس آکادمی فولاد هستند.
وضعیت سرمربی تیم ملی فوتبال ایران مهم‌ترین موضوعی است که خبرنگاران زیادی را به مرکز ملی فوتبال کشانده است، اما ...
نمایش تیم ملی فوتبال ایران در برابر ولز تحسین بر انگیز بود، بطوریکه در دقایق پایانی با دو گل همراه شد و حالا ایران یکی از گزینه های اصلی صعود به دور دوم بازی هاست.
انتظار می رود که از بین عبدالله ویسی و سهراب بختیاری زاده، یک نفر هدایت صنعت نفت را برعهده بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ