رییس جمعیت هلال احمر از اعزام دومین گروه امداد و نجات تخصصی ایران به کشور ترکیه خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعلام دومین حریف تیم ملی فوتبال در فیفادی
وحیدرضا زیدی‌فرد، معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری، گفت: امسال تمرکز بر جنبه‌ بین‌المللی نمایشگاه مدیریت فناوری محصولات دانش‌بنیان بیشتر است و برای حضور کشورهای دوست، همسایه و کشورهایی که صاحب فناوری هستند برنامه‌ریزی کردیم.
دو بوکسور به دومین دوره بازی های کشورهای مستقل مشترک المنافع بلاروس اعزام می شوند.
اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان با برگزاری دومین یادواره ملی «لشکر آسمانی»، حماسه آفرینی شهدای هشت سال دفاع مقدس را برای نسل جدید باز آفرینی خواهد کرد.
گروه خودروسازی سایپا پس از اعلام نتایج دومین مرحله عرضه خودرو از طریق سامانه یکپارچه فروش، شرایط ثبت نام برای حائزین شرایط فروش فوق العاده را در کوتاهترین زمان اطلاع رسانی کرد.
در دومین سفر استانی سید ابراهیم رئیسی به آذربایجان‌شرقی گره دو طرح نیمه‌تمام ۲۲ و ۲۰ساله «رؤیای ۲۲ساله راه‌آهن تبریز - میانه» و «طرح ۲۰ساله تأمین و انتقال آب شرب میانه از سد گرمی‌چای و تأمین آب شرب ۱۸۰ هزار نفر» باز شد.
در سومین روز برگزاری بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا تیم نیروی زمینی شاملی با کسب دومین برد خود همراه سپاهان در رده چهارم گروه های خود قرار گرفتند.
معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی در ادامه سیاست شفاف‌سازی مراودات و قراردادهای دولتی در دومین اطلاعیه خود، فهرست منتخبین و اولویت‌دهی تخصیص ارز کالاهای کشاورزی را منتشر کرد.
سرمربی تیم والیبال زیر ۱۶ سال ایران از ایجاد تغییراتی در تعداد نفرات این تیم برای حضور در دومین اردوی آماده‌سازی خبر داد و گفت: تا زمان اعزام به مسابقات بازیکن ثابتی در اردو نخواهیم داشت.
با اعلام رسمی فدراسیون فوتبال کنیا، تیم ملی این کشور در فیفا دی فروردین ماه به مصاف تیم ملی ایران خواهد رفت.
امیرحسین فیروزپور که در وزن 97 کیلوگرم به دومین تورنمنت رنکینگ‌دار سال 2023 اعزام شده، به مرحله نیمه‌نهایی کشتی آزاد جام ابراهیم مصطفی رسید.
تیم‌های منتخب کشتی آزاد و فرنگی کشورمان برای حضور در دومین رقابت رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی در سال ۲۰۲۳ راهی کشور مصر می‌شوند.
تیم فوتبال جوانان ایران عصر امروز دومین بازی دوستانه خود را در اردوی تهران برگزار می کند.
درحالیکه تورنمنت رنکینگ‌دار کشتی آزاد و فرنگی مصر از چهارم اسفند آغاز می‌شود تیم‌های ایران برای اعزامی به این رقابت‌ها در انتظار صدور ویزا هستند.
دومین گروه‌های واکنش سریع از هلال احمر ایران امروز جهت نجات جان حادثه دیدگان به ترکیه اعزام شدند.
دومین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در حالی امروز به پایان می‌رسد که نفرات منتخب این تیم به زودی در رقابتهای رنکینگ‌دار کرواسی به میدان خواهند رفت.
دومین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در حالی امروز به پایان می‌رسد که نفرات منتخب این تیم به زودی در رقابتهای رنکینگ‌دار کرواسی به میدان خواهند رفت.
بعد از پیروزی بزرگ تیم ملی برای ولز در دومین بازی رقابت‌های جام جهانی قطر، یکی از رخداد‌هایی که در سطح گسترده واکنش کاربران فضای مجازی را به همراه داشت، در ارتباط با فیلم‌هایی بود که از حضور برخی افراد اعزام شده به قطر منتشر شد. این افراد که طی هفته به «لشگر رسانه‌ای اعزامی به قطر» مشهور شدند، شامل افرادی بودند که تحت عنوان خبرنگار رسانه‌ها برای حمایت از تیم ملی در بازی‌ها به جام جهانی اعزام شدند
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ترکیب ابتدایی این تیم برای برگزاری دیدار پایانی مرحله گروهی بیست و دومین دوره جام جهانی را در شرایطی اعلام کرد که فقط یک تغییر نسبت به دیدار با ولز دارد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ترکیب ابتدایی این تیم برای برگزاری دیدار پایانی مرحله گروهی بیست و دومین دوره جام جهانی را در شرایطی اعلام کرد که چند تغییر نسبت به دیدار با ولز دارد.
سخنگوی نیروهای مسلح یمن جزئیاتی از عملیات جدید نیروهای این کشور در بندر الضبه را تشریح کرد.
در دومین روز رزمایش اقتدار نیروی زمینی سپاه در منطقه ارس انواع تانک‌ها، توپ‌ها، خودروهای زرهی، یگان‌های موشکی، خودروهای پشتیبانی، پل‌های شناور و سایر تجهیزات جزو ستون‌های اعزامی به منطقه رزمایش هستند
رئیس کمیسیون اتحادیه آفریقا در مورد دومین برنامه ۱۰ ساله این اتحادیه گفت که اقداماتی در زمینه‌ های کشاورزی، انرژی پاک و فنی انجام خواهد شد.
دومین نشست کمیته فنی گردشگری ایران و روسیه با موضوع لغو روادید برای سفر گردشگران گروهی دو کشور برگزار و پروتکل یا صورتجلسه این کمیته امضا شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ