تیم ملی تکواندو در قالب ۲ گروه به رقابت‌های آزاد فجیره در امارات و ترکیه اعزام خواهند شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکتاپرست گفت: ساعت ۲۱:۱۵ شب گذشته، ۱۳ نفر از مسافران این اتوبوس، در راه بازگشت به اراک ۱۵ کیلومتری سمنان، بعد از صرف غذا در کاروان با علائم تهوع و استفراغ به مراکز درمانی اعزام شدند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اعزام ۲۲ تیم آتش‌نشانی به محل حادثه، تصریح کرد: ۱۳ نفر در پی این حادثه دچار دودگرفتگی، سه نفر دچار سوختگی سطحی و یک نفر به بیمارستان منتقل شد.
رئیس فدراسیون شمشیربازی با اشاره به اعزام ۱۳ ورزشکار به مسابقات قهرمانی آسیا و تاکید بر هزینه‌های بالایی آماده‌سازی و اعزام آنها گفت: حضور در این رقابت‌ها تمام پول فدراسیون را بلعید.
رئیس فدراسیون شمشیربازی با اشاره به اعزام ۱۳ ورزشکار به مسابقات قهرمانی آسیا و تاکید بر هزینه‌های بالایی آماده‌سازی و اعزام آنها گفت: حضور در این رقابت‌ها تمام پول فدراسیون را بلعید.
روابط عمومی جمعیت هلال احمر با اشاره یه وقوع سیل و آبگرفتگی در ۶ شهرستان این استان اعلام کرد: ۱۳ تیم عملیاتی برای امدادرسانی به مردم متاثر از سیل و آبگرفتگی اعزام شده‌اند.
شیشه فروش با بیان اینکه این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین در ساعت ۱۳ و ۳۲ دقیقه امروز ثبت شده است، تصریح کرد: تیم‌های ارزیابی به مناطق اعزام شدند و متعاقباً خسارات احتمالی اعلام خواهد شد.
تاکنون ۱۳ تیم برای حضور در لیگ دسته اول باشگاه های کشور در سال ۱۴۰۲ اعلام آمادگی کرده اند.
تاکنون ۱۳ تیم برای حضور در لیگ دسته اول باشگاه های کشور در سال ۱۴۰۲ اعلام آمادگی کرده اند.
با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری یک هیات تجاری در حوزه صنعت ساختمان ۶ تا ۱۳ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۲ به مسکو اعزام می‌شود.
تکواندوکاران حاضر در اردوی تیم ملی در دو گروه به رقابت‌های بین المللی در کشورهای امارات و ترکیه اعزام می شوند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: ساعت ۱۳:۵۹ امروز این حادثه در خیابان پاسدار گمنام به سامانه ۱۲۵ اعلام و بی درنگ ماموران ۲ ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند. وی ادامه داد: یک ساختمان ۲ طبقه خیلی قدیمی که سه مرد در این محل زندگی می‌کردند در قسمت سقف طبقه اول و بخشی از دیوار‌ها دچار تخریب می‌شود.
سردار موسی کمالی درباره مرخصی سربازان برای تعطیلات سال نو گفت: تعطیلات نوروز برای این افرد همچون سایر کارکنان منابع انسانی ستاد کل نیرو‌های مسلح است. تعطیلات نوروز برای سربازان احتمالا از ۲۷ اسفند آغاز خواهد شد و تا پایان روز ۱۳ فروردین ماه ادامه خواهد داشت، البته همانطور که اشاره شد سربازان در دو گروه دسته بندی شده و هر گروه به مدت یک هفته به مرخصی اعزام خواهند شد.
سرمربی تیم ملی گلبال مردان گفت: در شرایطی ۱۳ آذر برای کسب سهمیه پارالمپیک پاریس به مسابقات جهانی پرتغال اعزام خواهیم شد که ۸ سال شرایط حضور در بازیهای پارالمپیک را نداشتیم.
۱۳ ملی‌پوش قایقرانی ایران به مسابقات قهرمانی رویینگ آسیا اعزام می‌شوند.
اصفهان- رئیس پلیس راهور استان اصفهان محدودیت‌های ترافیکی مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان در کلانشهر اصفهان را اعلام کرد.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: توصیه اکید ما این است که اگر از طریق مدرسه دانش آموزان به مراسم ۱۳ آبان اعزام می‌شوند اخذ رضایت نامه والدین اجباری است.
اعضای تیم‌های ملی وزنه برداری مردان و زنان کشور از فردا ۱۳ مهرماه در قالب چهار گروه به مسابقات آسیایی ۲۰۲۲ در کشور بحرین اعزام می‌شوند.
دور پایانی اردوی ملی‌پوشان تفنگ و تپانچه پیش از اعزام به مسابقات جهانی مصر در تهران آغاز شد.
رسیدگی به این پرونده از ۲۴ شهریور سال ۹۹ با گزارش یک درگیری خونین در محدوده دریاچه خلیج فارس در غرب تهران آغاز شد. پس از آن مأموران کلانتری ۱۵۴ چیتگر به محل اعزام شدند و مشخص شد پسر جوانی با ۱۳ ضربه چاقو، زنی به نام سحر را مجروح کرده است.
سخنگوی سازمان آتش نشانی اعلام کرد: حادثه آتش سوزی یک بیمارستان در خیابان ۱۳ آبان در حوالی ساعت ۱۰ امروز به سامانه ۱۲۵ اعلام و بی درنگ ماموران چند ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان ری اعلام کرد: پس از انجام هماهنگی‌های لازم، تیم عملیات این پلیس به مخفیگاه متهمان اعزام و در یک عملیات ضربتی و منسجم هر ۲ برادر را دستگیر کردند و در بازدید از این محل ۴ هزار قرص بسته بندی شده آماده فروش و ۱۳ کیلو مواد اولیه آغشته به مواد روانگردان شیشه کشف شد.
شهردار منطقه ۱۳ از اعزام نیروهای خدمات شهری و ماشین آلات به روستاهای سیل زده رودهن به مدت ۱۰ روز خبر داد.
مربی تیم ملی پاراتیروکمان با ابراز رضایت از عملکرد کمانداران در بازیهای کشورهای اسلامی، گفت: هر چند با اعزام ۱۱ ورزشکار به این بازیها انتظار کسب مدال‌های بیشتری بودیم، اما نتایج کمانداران معلول با کسب ۱۳ مدال برای اولین بار راضی‌کننده بود.
شهردار منطقه ۱۳ از برگزاری ویژه برنامه‌های سلامت با محوریت عاشورا و عزاداری امام حسین (ع) در محلات، مساجد و اماکن مذهبی خبر داد و گفت: پروتکل‌های بهداشتی از موارد مهم عزاداری محسوب می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ