پرایس گفت: نهاد‌ها و مؤسسات مختلف در ایالات متحده در حمایت از اوکراین متحد هستند و من انتظار دارم که هماهنگی و حمایت آمریکا از اوکراین پس از انتخابات کنگره ادامه یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وال‌استریت ژورنال در گزارشی تحلیلی فاش کرده که یکی از افسران ارتش نیجر که سال‌ها تحت حمایت و آموزش ارتش آمریکا بوده، یکی از عناصر اصلی کودتای نظامی در نیجر است.
سفیر روسیه در آمریکا می‌گوید که دولت واشنگتن همچنان به حمایت از برنامه‌های تروریستی دولت کی‌یف ادامه داده و این کمک و حمایت نظامی تنها به قربانیان و درد و رنج بیشتر منجر خواهد شد.
وزیر خارجه آمریکا از نشست تازه ناتو به عنوان شاهدی بر اتحاد اعضای این ائتلاف نظامی یاد کرد.
وب‌سایت روسی در گزارشی تحلیلی نوشت که بایدن و آمریکا در حمایت از اوکراین سخاوتمندانه عمل کردند، اما در صورت شکست نظامی اوکراین در جنگ با روسیه، همه اینها می‌تواند تغییر کند.
عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با بیان اینکه توطئه دشمنان برای سقوط ۲۱ روزه صنعا مانند بغداد شکست خورد، گفت آمریکا برای توجیه حضور نظامی خود در یمن از القاعده و داعش حمایت می‌کند.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: آمریکا و برخی از کشورهای غربی با تداوم حمایت نظامی و ارسال تسلیحات به اوکراین به دنبال فرسایشی شدن جنگ هستند.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: آمریکا و برخی از کشورهای غربی با تداوم حمایت نظامی و ارسال تسلیحات به اوکراین به دنبال فرسایشی شدن جنگ هستند.
وزارت دفاع آمریکا در نشستی خبری فاش ساخت واشنگتن در حمایت نظامی از اوکراین ضد روسیه تاکنون 7 هزار نظامی آموزش داده و در آینده نزدیک سامانه پاتریوت را تسلیم کی‌یف می‌کند.
بنا به اعلام کاخ سفید، در دیدار روسای جمهور آمریکا و اوکراین، موضوعات مهمی از جمله حمایت از کی یف در ابعاد نظامی و اقتصادی مطرح شد.
هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا ادعای واشنگتن مبنی بر حمایت نظامی ایران از روسیه در جنگ اوکراین را تکرار کرده و گفت: ایران با عرضه صد‌ها پهپاد دارای قابلیت‌های مهلک به آن‌ها (روسیه)، به طور مستقیم و قابل اثباتی به روسیه در این جنگ کمک می‌کند.
سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحن نظام گفت: آمریکایی‌ها می‌گفتند اگر این فرصت را از دست دهیم باید چند سال دیگر منتظر شویم و از تصور این موضوع هم وحشت زده هستیم.
رئیس جمهور لهستان می گوید کشورش برای بهرمندی از حمایت ناتو، هزاران سربازان آمریکایی را در خاک خود میزبانی می کند.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: حمایت ۱۶۵ تن از اعضای کنگره آمریکا از منافقین، یک‌بار دیگر پیوند عمیق نظام آمریکا با تروریسم را به جهانیان نشان داد.
آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا، گفت که در جریان سفر خود به بیت المقدس درباره همکاری نظامی روسیه و ایران و حمایت از اوکراین با مقامات تل آویو گفتگو کرده است.
رئیس جمهور آمریکا با بیان اینکه لندن، پاریس و برلین تانک‌های خود را در اختیار اوکراین قرار می‌دهند، گفت که با رهبران انگلیس، آلمان، فرانسه و ایتالیا در مورد لزوم ادامه حمایت نظامی از اوکراین، به صورت تلفنی رایزنی کرد.
«آنتونی بلینکن» ضمن تکرار ادعاها درباره ارسال پهپادهای ایران به روسیه برای بکارگیری در جنگ اوکراین، تهران را به تحریم های بیشتر به دلیل حمایت نظامی از روسیه تهدید کرد.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ایجاد و حمایت از فتنه‌های داخلی در سال‌های ۷۷، ۸۸، ۹۶، ۹۸ و فتنه‌ای که امروز درگیر آن هستیم با برنامه‌ریزی و یا حمایت و نقش‌آفرینی امریکا شکل گرفته است و نقش آن در چنین جنایت‌هایی به خوبی مشهود است
وزیر دفاع آمریکا از تداوم حمایت و ارسال تسلیحات نظامی به اوکراین بویژه سامانه های پدافند هوایی خبر داد.
ارتش آمریکا تحت حمایت ائتلاف بین‌المللی، کنترل مرزهای عراق و سوریه به ویژه گذرگاه‌های مهم آن را در اختیار دارد و نفت خام سوریه با دخالت مستقیم نیروهای نظامی آمریکا به شمال عراق قاچاق می‌شود.
منابع آگاه اعلام کردند که اعضای کنگره آمریکا با پیش نویس طرح کمک ۱۲ میلیارد دلاری جدید ایالات‌متحده به اوکراین شامل کمک های اقتصادی و نظامی موافقت کرده‌اند.
کمیته روابط خارجی سنای آمریکا با تصویب قانونی جدید، کمک های نظامی آمریکا به تایوان را بسط داد.
رئیس دومای روسیه با تأکید بر اینکه همه اهداف عملیات نظامی روسیه در اوکراین محقق خواهد شد، به آمریکا درباره تداوم حمایت تسلیحاتی از کی یف هشدار داد.
کاخ سفید در ادامه اقدامات جنگ‌افروزانه خود، از کنگره آمریکا درخواست کرد تا کمک نظامی دیگری را به مبلغ حدود ۱۲ میلیارد دلار برای اوکراین تصویب کند.
در بخشی از بیانیه آمده است: جنایت جدید رژیم جعلی، نژادپرست و کودکش صهیونیستی به نوار غزه که از جمعه گذشته با حمله نظامی و ترور فرماندهان مقاومت اسلامی فلسطین در سایه حمایت آمریکا و دیگر دولت‌های ضدبشری آغاز شده است بار دیگر پرده از خوی جنایت گری و تجاوزگری صهیونیست‌ها و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آن‌ها کنار زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ