وزیر خارجه آمریکا در گفتگوی تلفنی با همتای اوکراینی خود از تداوم حمایت واشنگتن از کی یف خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نظامیان ارتش آمریکا، یک کاروان جدید متشکل از ۳۰ خودرو باری سنگین را با حمایت زره‌پوش‌های آمریکایی و خودروهای متعلق به شبه‌نظامیان قسد، از داخل خاک عراق روانه اراضی اشغالی سوریه کردند.
مدیر سازمان اطلاعات ملی آمریکا مدعی شد که کره شمالی قصد دارد تا در راستای پیشبرد اهدافش، از زرادخانه هسته‌ای خود برای «ارعاب» کشورهای دیگر استفاده کند.
وزارت خارجه سوریه با حمایت از ایستادگی ملت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی، جنایات روزافزون این رژیم به ویژه حمله به اردوگاه جنین را محکوم کرد.
اشغالگران آمریکایی در ادامه غارت منابع طبیعی سوریه، چندین تانکر نفت این کشور را دزدیده و به پایگاه‌های خود در عراق بردند.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: آمریکا و برخی از کشورهای غربی با تداوم حمایت نظامی و ارسال تسلیحات به اوکراین به دنبال فرسایشی شدن جنگ هستند.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: آمریکا و برخی از کشورهای غربی با تداوم حمایت نظامی و ارسال تسلیحات به اوکراین به دنبال فرسایشی شدن جنگ هستند.
وزیرخارجه آمریکا امروز اعلام کرد: درباره تداوم حمایت چین از روسیه با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا رایزنی کردیم.
فعالان عرب زبان در توئیتر با انتشار پست‌هایی به حمایت دائمی آمریکا از رژیم صهیونیستی و تداوم مقاومت در فلسطین تا آزاد سازی آن اشاره کردند.
مقامات آمریکایی در تداوم مداخله جویی در امور داخلی ایران، این بار موضوع مسمومیت دانش‌آموزان دختر را مستمسکی برای دور جدید دخالت در امور ایران به بهانه حمایت از دختران ایرانی یافته‌اند و با ابراز نگرانی، خواستار تحقیقات در این زمینه شده‌اند.
سفیر آمریکا در عراق لحظه ای آرام نمی نشیند و در این راستا امروز هم با رئیس پارلمان عراق دیدار و گفتگو کرد.
«حازم قاسم» ضمن تأکید بر تداوم حمایت و محافظت مقاومت از قدس و مسجد الاقصی گفت که آمریکا در حال تلاش برای پایان دادن به مقاومت مسلحانه در کرانه باختری است.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در تداوم حمایت از ناآرامی های ایران ادامه داد: به گفته سازمان‌های معتبر حقوق بشر، مقامات ایرانی از سه ماه پیش که اعتراضات مسالمت‌آمیز آغاز ش،٫ صدها معترض از جمله ده‌ها کودک را کشته‌اند و بیش از ۱۸۰۰۰ نفر را دستگیر کرده‌اند.
رئیس جمهور آمریکا در گفتگوی تلفنی با ولادیمیر زلنسکی همتای اوکراینی خود بر تداوم حمایت از کی یف تاکید کرد.
نماینده آمریکا در سازمان ملل در دیدار با رئیس جمهور اوکراین بر تداوم حمایت های کشورش از کی یف صرف نظر از نتیجه انتخابات میان دوره ای کنگره تأکید کرد.
نماینده آمریکا در سازمان ملل در دیدار با رئیس جمهور اوکراین بر تداوم حمایت های کشورش از کی یف صرف نظر از نتیجه انتخابات میان دوره ای کنگره تأکید کرد.
وزرای خارجه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان بر ادامه جنگ افروزی در اوکراین با تداوم حمایت از دولت کی یف تاکید کردند.
دبیرکل ناتو دلیل اصلی تداوم حمایت آمریکا از اوکراین در جنگ این کشور با روسیه و همچنین لزوم شکست مسکو در این جنگ را افشا کرد.
وزیر دفاع آمریکا از تداوم حمایت و ارسال تسلیحات نظامی به اوکراین بویژه سامانه های پدافند هوایی خبر داد.
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا جمعه شب به وقت محلی در سخنانی با حمایت از تداوم ناآرامی‌ها در ایران ادعا کرد: ما در کنار شهروندان و زنان شجاع ایرانی می‌ایستیم.
منابع آگاه اعلام کردند که اعضای کنگره آمریکا با پیش نویس طرح کمک ۱۲ میلیارد دلاری جدید ایالات‌متحده به اوکراین شامل کمک های اقتصادی و نظامی موافقت کرده‌اند.
سولیوان در عین حال، بر تداوم حمایت تسلیحاتی از اوکراین تاکید کرد و افزود: تهدیدهای گذشته هم مانع از ارائه ۱۵ میلیارد دلار سلاح به اوکراین نشد.
رئیس دومای روسیه با تأکید بر اینکه همه اهداف عملیات نظامی روسیه در اوکراین محقق خواهد شد، به آمریکا درباره تداوم حمایت تسلیحاتی از کی یف هشدار داد.
کاخ سفید در ادامه اقدامات جنگ‌افروزانه خود، از کنگره آمریکا درخواست کرد تا کمک نظامی دیگری را به مبلغ حدود ۱۲ میلیارد دلار برای اوکراین تصویب کند.
فشار‌ها روی ایالات متحده در ساعات اخیر افزایش یافته است. از یک سو مشارکت کنندگان برجام پیشنهادات ایران را «بسیار حرفه‌ای و منطقی» توصیف، که توپ را در زمین آمریکا رها کرده است و از سوی دیگر رسانه‌های گروهی، خبرنگاران و ناظران بین‌المللی در انتظار پاسخ ایالات متحده در سایه فشار مقامات رژیم صهیونیستی هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ