نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلانی نفتکش Niovi با پرچم پاناما را در تنگه هرمز توقیف کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید براینکه بی‌حرمتی به قانون حجاب خط قرمز ماست، گفت: دستور توقیف یکی از جشنواره‌های فیلم کوتاه را به علت بی‌توجهی به قانون حجاب صادر کردیم.
مستند «جوان‌مرگ» که به بررسی تولد و چرایی جوانمرگ شدن جهاد سازندگی در سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی پرداخته است.
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلانی نفتکش Niovi با پرچم پاناما را در تنگه هرمز توقیف کرد.
مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: ویدیویی در فضای مجازی مبنی بر انتقال خودروی یک زن بی حجاب به پارکینگ منتشر شده که دلیل توقیف خودرو تست مثبت الکل راننده بوده است.
مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: ویدیویی در فضای مجازی مبنی بر انتقال خودروی یک زن بی حجاب به پارکینگ منتشر شده که دلیل توقیف خودرو تست مثبت الکل راننده بوده است.
پناهیان که در برنامه «ماه من» سخن می‌گفت و در حال توصیف محبت والدین و فرزندان بود، گفت: شنیده‌ام فیلمی ساخته شده که در صحنه اوج آن دختر به صورت پدرش سیلی می‌زند. امیدوارم شایعه باشد، ولی اصلا چنین چیزی وجود ندارد...
پناهیان که در برنامه «ماه من» سخن می‌گفت و در حال توصیف محبت والدین و فرزندان بود، گفت: شنیده‌ام فیلمی ساخته شده که در صحنه اوج آن دختر به صورت پدرش سیلی می‌زند. امیدوارم شایعه باشد، ولی اصلا چنین چیزی وجود ندارد...
آشغال‌های دوست‌داشتنی که در آن به اتفاقات سال ۸۸ اشاره می‌شد، نزدیک به ۶ سال توقیف بود. سرانجام این فیلم در اواخر سال ۱۳۹۷ با دریافت پروانه نمایش روی پرده رفت و با وجود اکران نه‌چندان گسترده، توانست بیش از ۳۰۰ هزار تماشاگر را به سالن‌های سینما بکشاند. این فیلم در هفته اول نمایش بیش از یک میلیارد تومان فروش داشت. به نظر می‌رسد استقبال مخاطبان به دلیل مضمون و نوآوری‌هایی که در فیلمبرداری و جلوه‌های ویژه آن استفاده شده بود، نیز است.
درگیری شدید نیمکت‌نشین‌های و کادر فنی تیم‌های مس کرمان و استقلال در اواخر این دیدار باعث توقف بازی شد.
معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی در پاسخ به اظهارات کارگردان یادشده و اینکه اگر قانونی برای ممنوعیت فعالیت یک فیلمساز که فیلم دارای مشکل در شورای پروانه نمایش دارد، درست باشد، پس چرا مثال نقض آن، فیلم جدید کیانوش عیاری است که با وجود فیلم توقیفی «کاناپه» این روزها مشغول ساخت فیلم جدید است؟ گفت: به نظر می‌رسد این موضوع به درستی منتقل نشده و اینکه هر کسی که فیلم توقیف شده دارد، نمی‌تواند فیلم بسازد اشتباه است؛ منظور این بوده که اگر یک کارگردان فیلمی در شورای پروانه نمایش دارد، باید ابتدا تکلیف آن را روشن کند. او با اشاره به اینکه وقتی فیلمی پروانه ساخت دارد پس کارگردانش می‌تواند آن را بسازد، گفت: ما همیشه (از فیلمسازان) می‌خواهیم تکلیف فیلم قبلی را روشن کنند. البته برای معدود افرادی این اتفاق می‌افتد که فیلم‌شان در شورای پروانه نمایش هنوز تعیین تکلیف نشده است.
رافعی در این‌باره اضافه کرد: من با آقای خزاعی صحبت کردم و گفتند قانونی وجود دارد که تا حال به آن توجه نشده است و ما می‌خواهیم به آن عمل کنیم. براین اساس کارگردان‌هایی که فیلم‌شان دچار مشکل نظارتی است تا وقتی آن مشکل را برطرف نکنند اجازه ساخت فیلم جدید ندارند.
فیلمی از توقف یک تریلی بر روی ریل راه آهن را مشاهده می‌کنید که لحظاتی بعد پس از برخورد یک قطار از وسط نصف می‌شود.
توضیحات کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه نسب به توقف صدور روادید شنگن برای ایرانیان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
توضیحات کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه نسب به توقف صدور روادید شنگن برای ایرانیان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
در این فیلم توضیحات ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه درخصوص توقیف هواپیمای ونزوئلایی در آرژانتین را مشاهده می‌نمایید.
اسماعیلی درباره توقیف فیلم جیران گفت: این توقیف در حوزه نمایش خانگی اتفاق افتاد و یک اختلاف حقوقی است و تلاش بر این است تا این موضوع حل شود، چون ما حامی نمایش‌های خانگی هستیم و فرصت خوبی برای مخاطبان است که حق مخاطبان نباید ضایع شود.
روز گذشته فیلمی از یک دستگاه خودروی ال ۹۰ که یک بانو روی کاپوت آن نشسته بود و راننده این خودرو با یک حرکت نمایشی به منظور جلب مردم در یکی از خیابان‌های چالوس در حال تردد بود، این فیلم در شبکه‌های اجتماعی پیام رسان منتشر شد که باعث حیرت خیلی از شهروندان چالوسی شد.
ساره بیات و محمد احسانی، مرتضی پورصمدی، بهرام توکلی، نیما جاویدی، سیدجمال ساداتیان و مصطفی کیایی پس از بازبینی 57 فیلم سینمایی، 16 فیلم در رشته‌های مختلف را برای نامزدی در بخش سودای سیمرغ اعلام کردند و سعید پوراسماعیلی، امیر توده روستا، محمدعلی فارسی، محمد کارت و سام کلانتری پس از بازبینی 31 فیلم مستند بلند و 38 فیلم کوتاه نامزدهای این دو بخش را اعلام کردند.
سال ٩٠ پل چوبى اولین فیلمى بود که براى مخاطب انبوه‌تر ساختم که مورد لطف مردم واقع شده بود، و در اکثر بخش‌ها (حتا بهترین فیلم) کاندیدا شد اما کارگردانى و فیلمنامه را کاندیدا نکردند و در پایان همان طور که انتظار داشتیم هیچ سیمرغى به فیلم داده نشد! هر چند یک پرونده قضایى ساخت که سال‌ها درگیرش بودم. فیلم بعد دو سال توقیف و با حدود ٤٠ اصلاحیه و تحریم حوزه هنرى راهى اکران شد.
نوباوه مشخص نکرده که چه فیلم‌هایی دقیقاً باید اکران نشود یا به عبارت دیگر توقیف شود و مشاور وزیر ارشاد هم از بیان مصادیق پرهیز کرده اما می‌توان حدس زد شماری از فیلم‌های کمدی و برخی از درام‌ها که به فرمی از روابط زن و مرد می‌پردازند و یا فیلم‌هایی که مضامین دوپلو دارند، احتمالاً در چنین لیستی قرار دارند. باید صبر کرد و دید این ماجرا به مصادیق می‌رسد و آنها اصرار بر توقیف فیلم‌های مشخصی می‌کنند یا نوباوه و همکارانش از موضع‌شان عدول می‌کنند.
کانون کارگردانان ممانعت از اکران فیلم مجوزدار "چپ راست" به کارگردانی آقای حامد محمدی را باعث ضربه به اعتماد عمومی در سینمای ایران می‌داند و خواستار رفع مشکل این فیلم و تعیین تکلیف هر چه سریعتر آن است. اگر مشکل در بدنه وزارت ارشاد یا نهادهای خارج از سینماست لازم است هر چه زودتر اطلاع رسانی شده و با کارگردان و تهیه کننده فیلم که آمادگی مذاکره در این زمینه را دارند جلسه فوری گذاشته شود تا از زیان بیشتر در عدم اکران این فیلم جلوگیری شود. آقای حمید نعمت الله مثل دیگر اعضای کانون کارگردانان سینما از سرمایه‌های سینمای کشور است و توقیف فیلم "قاتل و وحشی" که مخاطبین زیادی در انتظار دیدن آن هستند، کمک غیرمستقیم به رونق سینمای مبتذلی است که آقای خزاعی در ابتدای مدیریت خود آن را نکوهش کردند.
سنتوری نیز پروانه نمایش گرفته بود، اما در آستانه اکران، از نمایش عمومی‌اش جلوگیری شد. دقیقاً پس از توقیف سنتوری، نسخه قاچاق فیلم نیز منتشر شد و فرامرز فرازمند تهیه کننده سنتوری سکته کرد و درگذشت. در نهایت فیلم به شکل محدود تنها در شبکه نمایش خانگی توزیع و به شکایت سازندگان فیلم از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتهی شد.
شنیده‌های «تابناک» حکایت از آن دارد که قرار نیست حضور‌های بین المللی این فیلم در جشنواره‌ها و اکران اروپایی این فیلم ـ که به یک پخش کننده واگذار شده ـ متوقف شود و این توقیف عملاً کارایی‌اش در مرز‌های ایران خواهد بود. از قضا احتمالاً اعلام رسمی توقیف فیلم، منجر به حساسیت پخش کننده‌های بین المللی و جشنواره‌ها برای نمایش این فیلم خواهد شد. باید صبر کرد و دید، واکنش مسئولان سینمایی به این رویکرد چه خواهد بود؟
در بین بازیگران سینما چهره‌های زیادی هستند که دست‌کم یک فیلم توقیفی دارند مثل لیلا حاتمی (قاتل و وحشی)، امین حیایی (قاتل و وحشی)، فاطمه معتمدآریا (صد سال به این سال‌ها)، مریلا زارعی (خرس و گزارش یک جشن)، پرویز پرستویی (خرس و صد سال به این سال‌ها)، رضا کیانیان (گزارش یک جشن و صد سال به این سال‌ها)، طناز طباطبایی (ارادتمند؛ نازنین، بهاره و تینا و گزارش یک جشن)، نیکی کریمی (خیابان‌های آرام) و اخیرا ترانه علیدوستی، نوید محمدزاده، پیمان معادی (برادران لیلا).

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ