وزیر اطلاعات گفت: به فتنه‌گران داخلی و خارجی هشدار می‌دهند که هرگز خواب‌های آشفته و شوم آنان علیه ارزش‌های دینی و دستاوردهای سترگ انقلاب اسلامی تعبیر نخواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاید هیچ کسی در دنیا به اندازه بزرگترین موتور جستجوی جهان نتواند بگوید که ما انسان‌ها به چه چیزهایی فکر می‌کنیم. در طول شبانه روز بارها و بارها همه دغدغه‌ها و سوالاتمان را از گوگل می‌پرسیم و او به آنها پاسخ می‌دهد. اما نکته جالب آنست که همین جستجوها اطلاعات بی‌نظیری را درباره زندگی ما، سوالات ما و حتی خواب‌های ما در اختیار گوگل قرار می‌دهد. گوگل در پژوهشی، نتایج ده سال جستجوی بشر درباره خواب‌هایش را به هفت زبان پر مخاطب دنیا مورد بررسی قرار داده است.
در سرتاسر قلمرو حیوانات «خواب» امری بسیار متفاوت با آنچه انسان انجام می‌دهد، به نظر می‌رسد. انسان‌ها هنگام خواب وارد حالت ناهشیاری خیال‌انگیز می‌شوند، دلفین‌ها بخش‌هایی از مغز خود را به صورت تکه‌تکه خاموش می‌کنند و پرندگان سینه‌بادکنکی بزرگ، در حال اوج‌گیری در هوا به خواب‌های کوتاه چندثانیه‌ای می‌روند.
همه ما در طی زندگی ممکن است بعضی از شب‌ها دچار بی خوابی شویم، اگر این بی خوابی‌های شبانه مداوم شود قطعا در زندگی روزمره ما اختلالاتی به وجود می‌آید.
شب‌ها شاید هیچ چیز دلچسب‌تر از پوشیدن لباس خواب مورد علاقه‌ی خود و بالاخره رفتن به رختخواب نباشد. اما بعضی لباس خواب‌ها بیش از اندازه گرم اند و ممکن است خواب تان را مختل کنند. ما وقتی دمای بدن مان اندکی پایین است، خواب بهتری داریم؛ و اگر تمایلی به برهنه خوابیدن ندارید، یک لباس خواب نازک به تن کنید که از یک جنس طبیعی و قابل تنفس مثل لینن یا نخ باشد.
هوش مصنوعی این بار سراغ افراد میلیاردر مطرح جهان رفته تا آن ها را در قالب افراد بی خانمان تصور کنیم!
تصاویری از لامپ خیابانی در اندوزی منتشر شده که شباهت ترسناک آن توجه برانگیز شده.
تاجیک نوشت: این تئاتر خیابانی که بساط خود را در مهلت خمیازه بازیگران تئاتر قدرت پهن کرده بود، صاعقه‌وار وارد عالم خواب آنان که دیری آسوده در زیر سایه درخت خیال خود آرمیده بودند، شد و حال و احوال آنان را آشفته کرد و به آنان فهماند که هیچ کس منتظر مهلت خمیازه آنان نیست.
معاون شهرداری منطقه ۲ تهران از اجرای طرح فوریتی جمع‌آوری و ساماندهی کارتن خواب‌ها با آماده باش شبانه مرکز خدمات اجتماعی این منطقه همزمان با آغاز فصل سرما و برودت هوا خبر داد.
لازم است تهران، پاسخ قاطعی برای حضور نیروهای فرا منطقه‌ای به باکو بدهد، تا خواب‌های کج الهام علی‌اف تعبیر نشود.
در این فیلم خشونت پلیس فرانسه علیه کارتن خواب‌های خیابانی را مشاهده می‌نمایید.
پیشکسوت بوکس ایران درباره شرایط نه چندان مناسب این روزهای بوکس ایران صحبت و اهالی این رشته را به اتحاد دعوت کرد.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رویای تسلط دشمن بر ایران اسلامی هیچگاه محقق نمی شود اما در ذهن دشمن وجود دارد و برای رسیدن به آن همه توان خود را به کار می‌گیرد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ اعتراف به جنایت با همدستی زن مقتول/ رسوایی دوسویه!/ قمار خونین بر سر یک پاکت سیگار/ درگیری کارتن خواب‌ها به جنایت انجامید/ قصدم سرقت از کارگاه بود نه قتل/ ماجرای دستبرد به اشیای گران قیمت مرسوله‌های پستی!/ سرقت‌های سریالی برای هزینه عروسی مجلل
باهنر گفت: بعضی‌ها خواب‌های خرگوشی می‌بینند که نظام چهار روز دیگر سقوط می‌کند؛ نسل‌های امروز باید بدانند که از همان روز اول انقلاب، دشمنان به ویژه استکبار جهانی می‌گفتند که این انقلاب نهایتاً یک ماه یا ۲۰ روز دیگر می‌ماند و همیشه خودشان منتظر آن بودند.
خاتمی با اشاره به حوادث یک ماه اخیر گفت: وزیر کشور اعلام کردند اغتشاشات به پایان رسیده است. اغتشاشات فتنه ۷۸، ۸۸، ۹۸، و مسایل مربوط به بنزین و ۱۴۰۱ رخ داده است. این‌ها خواب‌های فراوانی علیه ملت بزرگ ایران دیده بودند، اما این خواب آشفته شد و دشمنان به هیچ یک از اهداف شان نرسیدند. باور کنید دست دیگری پشت انقلاب هست. همان که بار‌ها مقام معظم رهبری گفتند؛ هر زمانی که آتشی علیه انقلاب روشن کردند خدا آن را خاموش کرد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: راهپیمایی مردم باعث شد که مزدوران و اغتشاشگران به سوراخ‌ها و لانه‌های خود بخزند و خواب‌های شیرینی که برای ملت ما دیدند، به کابوسی برای آنان تبدیل شود.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: راهپیمایی مردم باعث شد که مزدوران و اغتشاشگران به سوراخ‌ها و لانه‌های خود بخزند و خواب‌های شیرینی که برای ملت ما دیدند، به کابوسی برای آنان تبدیل شود.
وزیر اطلاعات نوشت: سربازان گمنام امام زمان قویاً اطمینان می‌دهند که با هوشمندی و هوشیاری همه‌جانبه، مترصد نقشه و بازی‌سازی‌های ابلهانه‌ی دشمنان خبیث و خنثی‌سازی و مهار توطئه‌های شوم آنان خواهد بود؛ و اجمالاً به فتنه‌گران داخلی و خارجی هشدار می‌دهد که هرگز خواب‌های آشفته و شوم آنان علیه ارزش‌های دینی و دستاورد‌های سترگ انقلاب اسلامی تعبیر نخواهد شد.
بر اساس آمار‌ها روزانه مساحت قابل توجهی از جنگل‌های کشورمان کم می‌شود که بخش عمده‌ای از کاهش این مقدار از جنگل به خاطر قاچاق چوب توسط چوب خوار‌های قاچاقچی که همانند کرم‌های چوب خوار به جان جنگل افتاده اند رخ داده است.
سرپرست تیم فوتبال استقلال با انتقاد از داوری دیدار این تیم برابر پیکان گفت: خواب‌هایی برای استقلال دیده‌اند که درحال تعبیر است.
سرپرست باشگاه استقلال نسبت به داوری دیدار روز گذشته این تیم برابر پیکان معترض است.
بررسی‌های متعدد نشان داده، خواب خوب شبانه منبع شادی و قدرت بهتر است. پس بهتر است برای خواب خوب در شب خواب‌های طولانی در نیمه روز ترک شود و نکته آخر اینکه چیزی به نام جبران کمبود خواب در طول روز‌های هفته با خواب آخر هفته وجود ندارد.
سردار حسین رحیمی در واکنش به صحنه‌هایی از فیلم «مجبوریم» که نشان می‌دهد برخی از کوچه‌های پایتخت به محلی برای خوابیدن کارتن خواب‌ها اختصاص یافته و یا اینکه برخی از معتادان و کارتن‌خواب‌ها شب تا صبح در اتوبوس‌هایی در اطراف میدان‌ها می‌خوابند، گفت: من این فیلم را ندیدم، اما باید بگویم چنین چیزی را اصلاً در تهران نداریم.
در این فیلم دستور محسنی‌اژه‌ای برای آسیب‌شناسی و رسیدگی سریع و همه‌جانبه به موضوع کلاهبرداری با سوء‌استفاده از کارتن خواب‌ها و ارائه دسته چک با اسناد هویتی آنها را مشاهده می‌نمایید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ