خطیب نمازجمعه تهران با بیان اینکه انقلاب اسلامی هویت خود را از مدرسه عاشورا دارد گفت: به واسطه مدرسه عاشورا است که امروز سوریه را از چنگال امریکا خارج کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اراک- جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه انقلاب اسلامی قدرت های دنیا را به چالش کشانده است، گفت: قدرت جمهوری اسلامی ایران برای دشمنان قابل تصور نیست.
کارشناس مسائل فقهی با اشاره به حکمت عملی و اسلامی در مساله حجاب گفت:حجاب یکی از مهم‌ترین واجبات شرعی در اسلام است که بعد از انقلاب رنگ و بوی هویتی و نمادین نیز به خود گرفته است.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: انقلاب اسلامی یک قیام مهم به نام اسلام بود که به پیروزی رسید و اصالت فرهنگی را ارتقا بخشید.
شهردار تهران گفت: جامعه ما می‌تواند به درستی از شما دختران بهره بگیرد و آینده خویش را بسازد، انقلاب اسلامی در مسیر اعتلای خود به همراهی شما دختران نیاز دارد .
شهردار تهران گفت: جامعه ما می‌تواند به درستی از شما دختران بهره بگیرد و آینده خویش را بسازد، انقلاب اسلامی در مسیر اعتلای خود به همراهی شما دختران نیاز دارد .
اردستان-معاون راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح گفت‌: انقلاب اسلامی ایران انقلاب ارزش‌هاست و دشمنان سعی داشتند که انقلاب اسلامی و نظام را دچار مشکل کنند اما به نتیجه نرسیدند.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به تلاش‌های دولت، گفت: حتماً انقلاب اسلامی قصه اقتصاد و معیشت را نیز حل خواهد کرد.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به تلاش‌های دولت، گفت: حتماً انقلاب اسلامی قصه اقتصاد و معیشت را نیز حل خواهد کرد.
هم‌زمان با سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
خطیب جمعه قم با بیان اینکه حجاب نمادی از زیست ایمانی و هویت ایرانی و انقلابی است، گفت: حجاب محدودیتی کوچک برای آزادی های بزرگ است و زنان، این را در انقلاب اسلامی فهمیدند.
مشاور عالی وزیر اطلاعات گفت: کتاب سازمان بهائیت که توسط انتشارات ما به چاپ رسیده جایزه کتاب برگزیده را هم به خود اختصاص داده است که نقاب از چهره پلید بهائیت برداشته است و کتاب مجاهد پارسا که تاریخ و هویت انقلاب اسلامی است. این کتاب‌ها منبعی غنی برای تاریخ‌نگاران، پژوهشگران و جستجوگران است تا در رابطه با آن بنویسند.
قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: توهین نشریهٔ هتاک فرانسوی به رهبر انقلاب ثابت می‌کند که باید با همکاری بیشتر مقابل لطمه به هویت فرهنگی ملت‌ها ایستاد.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی به مناسبت سالروز حماسه ۹ دی، این حماسه را نمایش سرمایه اجتماعی انقلاب اسلامی دانست و تأکید کرد که دشمن چاره‌ای جز پذیرش هویت دینی ملت ایران ندارد.
رهبر انقلاب اسلامی، با اشاره به فرهنگ «ما نمی‌توانیم» به عنوان یکی از گزاره‌های غلط حاکم بر جامعه‌ی قبل از انقلاب اسلامی گفتند: انقلاب با سازندگی و حرکت‌های خلاقانه این ذهنیت را به تدریج تغییر داد که نتیجه آن انجام کار‌های بزرگی همچون ساخت سدها، نیروگاه ها، بزرگراه ها، تجهیزات صنایع نفت و گاز و بسیاری از زیرساخت‌ها به‌ دست متخصصان جوان داخلی بود.
رهبر انقلاب اسلامی، با اشاره به فرهنگ «ما نمی‌توانیم» به عنوان یکی از گزاره‌های غلط حاکم بر جامعه‌ی قبل از انقلاب اسلامی گفتند: انقلاب با سازندگی و حرکت‌های خلاقانه این ذهنیت را به تدریج تغییر داد که نتیجه آن انجام کار‌های بزرگی همچون ساخت سدها، نیروگاهها، بزرگراهها، تجهیزات صنایع نفت و گاز و بسیاری از زیرساخت‌ها به‌دست متخصصان جوان داخلی بود.
رئیسی گفت: امروز در جوامع مختلف نسبت به مسئله زن افراط و تفریط وجود دارد، برخی زنان را در انزوا و برخی دیگر شأن زن را بازیچه هوی و هوس قرار داده‌اند که هر دو مردود است، اما به برکت انقلاب اسلامی و خون مطهر شهدا، زنِ ایرانیِ مسلمانِ خودباور و خداباور نه حاضر است در انزوا قرار گیرد و نه شأن و کرامت او بازیچه هوی و هوس شود.
رئیس دانشگاه جامع امام حسین (ع) گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی، هویت بخشی به دانشگاه‌ها، مراکز علمی و ملت ایران بود.
محسن رضایی گفت: امروز سازمان «سیا»، تمامی نیرو‌های خود را وارد کشور‌های اطراف ایران کرده است، چرا که از موج انقلابی‌های ایران می‌ترسد. ما در جنگ پیشرفت باید به مسیر انقلاب اسلامی برگردیم؛ اگر به مسیر قبل برگردیم، جهاد فرهنگ ایجاد خواهد شد؛ اما اگر جهاد خاموش شود، فرهنگ و هویت ما خاموش خواهد شد.
سه هزار نفر از معلمان سراسر کشور در نامه‌ای خطاب به رهبر معظم انقلاب، بر ایستادگی پای آرمان‌های انقلاب اسلامی تأکید کردند.
حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد امام جمعه موقت تهران بیان کرد: کسانی که کمترین شناختی از این دو نهاد قدرتمند و بازوان توانای انقلاب و رهبر معظم انقلاب اسلامی دارند، می‌دانند که در حقیقت ارتش، سپاه و بسیج یک حقیقت هستند با چند نام و در واقع یک هویت واحد دارند.
به مناسبت هفته دولت، رئیس‌جمهور و اعضا هیئت دولت سیزدهم صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور در حسینیه‌ی امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
نماینده مجلس شورای اسلامی در نشست زن، هویت و رسانه گفت: برای زن تراز انقلاب اسلامی شاخص مشخص نشده است.
برای جمهوری اسلامی هیچ فرصتی بالاتر و بهتر از این دوازده سال (دوره دانش‌آموزی) نیست. این دوازده سال بزرگترین فرصت است برای جمهوری اسلامی که بتواند ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب را به درستی به این نسل منتقل و هویت اسلامی و ایرانی را در آن نهادینه کند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حکم انتصاب جبلی بر مواردی همچون «ارتقای سطح آگاهی و معرفت عمومی»، «هدایت فرهنگی»، «تقویت روحیه و احساس هویت ملی و انقلابی»، «پراکندن امید و نشاط» و «ترویج سبک زندگی اسلامی- ایرانی» به‌ عنوان اولویت‌های کاری رسانه ملی در دوره جدید تأکید کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ