«نگین باقری» و «احسان پیربرناش» روزنامه‌نگار، آزاد شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه النصر در نظر دارد با هزینه ای قابل توجه دو بازیکن سرشناس را به خدمت بگیرد.
یازدهمین دوره مسابقات ووشو قهرمانی با کسب دو مدال طلا دیگر برای تیم ایران پیگیری شد.
ووشوکاران ایرانی در اوزان 60 و 80 کیلوگرم جوانان به مدال طلا مسابقات ووشوی قهرمانی آسیا دست یافتند.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، دو فقره سوال از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام وصول شد.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، دو فقره سوال از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام وصول شد.
جود بلینگام با دبل در بازی امشب از رکورد آغازین کریستیانو رونالدو در رئال مادرید سبقت گرفت.
تیم نونهالان استقلال دربی پایتخت را با نتیجه ۳-۲ به سود خود خاتمه داد.
آ ا ک آتن با دو بازیکن ایرانی خود آماده دیدار با دیناموزاگرب شد.
تبریز- مدیر بخش آزمون سازمان سنجش با بیان اینکه دو مرحله ای بودن کنکور به نفع داوطلبان است، گفت: این موضوع کارشناسی شده است.
تامین اجتماعی درباره شروط وام ۱۵ میلیون تومانی بازنشستگان توضیح داد.
ژاوی و رافینیا، سرمربی و ستاره بارسلونا، به دلیل حوادث دیدار بارسا - ختافه که با اخراج هر دوی آنها همراه بود از حضور در دو بازی تیم‌شان محروم شدند.
امروز دوشنبه مورخ ۱۶ مرداد ماه ۱۴۰۲ و در آستانه گرامیداشت روز خبرنگار، نشست صمیمی وزیر نیرو با خبرنگاران و روزنامه‌نگاران فعال در صنعت آب و برق برگزار شد.
آن دسته از محافل اصولگرا که برگزاری غیرعلنی دادگاه سه جوان اعدام شده در اصفهان را به باد انتقاد گرفتند و آن را بیش از هر چیز به زیان حکومت و دستگاه قضایی ارزیابی کردند، بهتر است تا دیر نشده، بر ضرورت علنی بودن دادگاه این دو روزنامه‌نگار تأکید و برای آن زمینه‌سازی کنند.
یک حقوقدان تاکید کرد: نیلوفر حامدی و الهه محمدی دو روزنامه‌نگار و شناخته‌ شده هستند و همچنین آدرس مشخص دارند. بنابراین اصل بازداشت موقت آنها محل سوال است.
در شرایطی که بحث احتمال حضور «هروه رنار» سرمربی تیم ملی فوتبال عربستان در ایران به جای کارلوس کی‌روش مطرح شده است، دو روزنامه نگار ورزشی عربستان به این موضوع واکنش نشان دادند.
درحالی‌که رو‌زنامه‌های قطری بعد از یکی-دو روز نوشتن درباره این ماجرا، سکوتی کامل در این باره کرده‌اند، با ادیتور روزنامه استاد دوحه، عبدالعزیز، صحبت کردیم. او روزنامه‌نگاری باسابقه و اهل مصر است که سال‌هاست در تحریریه استاد دوحه می‌نویسد.
یک روزنامه‌نگار مصری فاش کرد محمد صلاح، ستاره لیورپول، دو هفته پیش دیداری با ناصر الخلیفی، رئیس قطری پی‌اس‌جی، داشته و درباره خرید لیورپول توسط قطری‌ها صحبت کرده است.
شرکت مادر تیک تاک طی تحقیقی فاش کرد که چهار نفر از کارمندان آن در چین از این برنامه برای جمع‌آوری اطلاعات در مورد دو حساب در ایالات متحده که متعلق به روزنامه‌نگاران بودند استفاده می‌کردند. در همین حال، فوربس مدعی شده است که دو نفر از آن‌ها قربانی این جاسوسی شده‌اند.
سعید پارسایی از آخرین وضعیت الهه محمدی و نیلوفر حامدی خبر داد.
انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران، در واکنش به بیانیه‌ی دو نهاد اطلاعاتی که در آن اتهاماتی به الهه محمدی و نیلوفر حامدی نسبت داده شده بود، بیانیه‌ای صادر کرد.
روزنامه‌های منتقد که امروز تعدادشان از انگشتان دو دست هم بیشتر نیست، در این یکسالی که از عمر دولت سیزدهم گذشته، بابت هر خبر و گزارش منتشر شده‌ای که به مذاق دولت خوش نمی‌آمده، تکذیبیه دریافت کرده‌اند؛ گاهی در طول یک هفته، ده تکذیبیه در پاسخ به گزارش اقتصادی، اجتماعی، ورزشی، سیاسی یک روزنامه ارسال شده و جالب اینکه در متن آنچه به عنوان تکذیبیه به دفتر روزنامه می‌رسد، هیچ جمله‌ای در رد گزارش و خبر رسانه به چشم نمی‌خورد، چون باز هم پای کم‌سوادی و نافهمی نویسنده و امضا‌کننده و ارسال‌کننده تکذیبیه در میان است.
دو روزنامه‌نگار نشریه آمریکایی در کتابی که به‌زودی روانه بازار می‌شود، نوشته‌اند که رئیس جمهور سابق آمریکا «به دلیل قتل سردار سلیمانی، می‌ترسد که توسط ایران کشته شود».
روزنامه‌نگار معروف انگلیسی نوشته که یورگن لوکادیا در دو بازی برای پرسپولیس به اندازه 30 بازی اخیر خود در بوندس‌لیگا، جزیره و ام‌ال‌اس گلزنی کرده است.
روزنامه‌نگار معروف انگلیسی نوشته که یورگن لوکادیا در دو بازی برای پرسپولیس به اندازه 30 بازی اخیر خود در بوندسلیگا، جزیره و ام ال اس گلزنی کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ