اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علیرضا بیرانوند مصاحبه عجیبی با تلویزیون داشته است.
ابوالفضل جلالی در حاشیه تمرین پنج شنبه استقلال دچار مصدومیت از ناحیه دماغ شد.
اگر خون دماغ شدید سرتان را در وضعیتی بالاتر از قلب‌تان نگه دارید. کمی به جلو خم شوید، این کار از جاری‌شدن خون به عقب و ورود خون به داخل گلو جلوگیری می‌کند.
جنایت به‌خاطر یک سگ/ دستور آدمکشی بخاطر دماغ شکسته کودک/ ۱۱ سال مجازات وحشتناک!/ دردسر بیماری عروس برای داماد فریب خورده!/ حمام خون در پاتوق قهوه‌خانه‌ای یکه‌بزن‌ها/ ۲۰۰کیلو شیشه و هرویین در یک منزل روستایی کشف شد/ نقش خونین عروس در قتل داماد ۲ زنه/ ادعای جنون آنی در آخرین جلسه بازپرسی!/ جنایت در شعله‌های آتش
دستور آدمکشی بخاطر دماغ شکسته کودک
بررسی‌ها نشان از آن داشت که ۴ جوان ناشناس، قربانی جنایت را غافلگیر کرده و با ضربات چاقو او را به قتل رسانده‌اند و این در حالی بود که دوربین‌های مداربسته در نزدیکی محل جنایت صحنه قتل را ضبط کرده بود.
سعید مهری که در دیدار برابر مس رفسنجان دچار شکستگی دماغ شد، با ظاهر خاصی در تمرین امروز حضور یافت.
روزنامه همشهری نوشت: شاید باورتان نشود، اما این روز‌ها والدینی که صاحب دختر هستند به بهانه سوراخ‌کردن گوش‌های دخترشان هم جشنی مفصل برگزار می‌کنند.
مهدی فنونی زاده به جز داوری غرور را از عوامل شکست استقلال به پرسپولیس می‌داند.
فشار خون بالا یک بیماری کشنده است و به عنوان یک قاتل خاموش شناخته می‌شود؛ زیرا اغلب سیگنال هشداردهنده‌ای ندارد و اگر درمان نشود، می‌تواند اندام‌های حیاتی مانند کلیه‌ها، قلب و مغز را تحت تأثیر قرار دهد.
در کارت‌های پایان‌خدمت دوران رضا شاه، نوع دماغ را هم می‌نوشتند؛ مثلاً قلمی، کشیده، پهن، بزرگ!
حواشی فدراسیون شطرنج تمامی ندارد و هر دم از این باغ بری می‌رسد.
یکی از گرانترین پهپاد‌های نظامی جهان با قیمتی فراتر از ۲۰۰ میلیون دلار است. گلوبال هاوک با پهنای بال ۴۰ متری پهپادی عظیم‌الجثه است که با موتور توربو فن رولزرویس اف ۱۳۷ می‌تواند به سرعت ۶۲۹ کیلومتر بر ساعت برسد و تا ۲۲ هزار کیلومتر هم برد دارد.
پرسپولیس که مقابل این تیم به مشکل بر خورده بود با درخشش بیرانوند در ضربه ها پنالتی نفسی راحت کشید.
استقلال در حالی مهیای بازی دوم با تراکتور می شود که به نظر می رسد قادر به استفاده از 6 بازیکن به دلیل مصدومیت نباشد.
وزیر دفاع اوکراین اعتراف کرد که این کشور به نیابت از ناتو با روسیه می‌جنگد و از «غرب متمدن» انتظار دارد که در عوض برای کی‌یف تسلیحات و مهمات فراهم کند.
وزیر علوم خطاب به روسای دانشگاه‌ها گفت: تجربه خود در ارتباط با مدیریت اعتراضات اخیر را مکتوب کنید. در این بازه زمانی، خون از دماغ دانشجویان نیامد و شما توانستید نمره خوبی کسب کنید.
دبیر کل کتائب حزب الله عراق اعلام کرد: مقاومتی که دماغ اشغالگران را به خاک مالید، امروز نیز در این سرزمین حضور دارد و در آن ریشه دوانده و درحال پیشرفت، توسعه و مجهزتر شدن است.
لیونل اسکالونی که آرژانتین را قهرمان جهان کرد، از نگاه نشریه اوله همه چیز در خود دارد. او مثل منوتی لاغر است و مثل کارلوس بیلاردو دماغی بزرگ دارد. مربی‌ای که آلبی سلسته را متحد کرد.
روزنامه‌های ورزشی امروز سه‌شنبه ۲۹ اذر ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
سردار حاجی‌‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه: «خواص و سلبریتی‌هایی که اطلاعات ندارند شبهه‌افکنی نکنند؛ چون اگر با حرف آن‌ها خون از دماغ کسی بیاید باید پاسخگو باشند. .. تیراندازی، چاقوکشی و پرتاب کوکتل مولوتوف اعتراض و دعوای خانوادگی نیست، جنگ است.» سردار حاجی زاده در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ناآرامی های کشور گفت: «بیش از ٣٠٠ نفر جانباخته و شهید دادیم.»
بیرانوند با دماغ شکسته در بیمارستان
دکتر الهام اختری، متخصص طب سنتی و استاد دانشگاه نوشت: «برخی افراد با خون دماغ، تغییر فشار خون، تغییر خلق و خو، و تغییرات پوستی به به استقبال پاییز می‌روند، زیرا طبیعت پاییز سرد و خشک است! این فصل خصوص برای آن‌هایی که مزاج گرم و‌تر دارند، مناسب‌تر و خوشایندتر است.»
درصد بسیار کمی از خونریزی‌های بینی مربوط به بیماری‌های بدخیم است؛ اغلب خون دماغ ها را مربوط به خشکی هوا، انحراف تیغه بینی یا تنفس هوای خشک و سرد است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ