حزب یش عتید به رهبری یائیر لاپید واکنش تندی به انتقاد بنیامین نتانیاهو نخست وزیر سابق این رژیم درباره پرونده ترسیم مرز دریایی لبنان با رژیم صهیونیستی نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در تمرین روز گذشته رئال مادرید مشاجره لفظی میان آندری لونین و مربی دروازه‌بانان تیم به وجود آمد.
ماجراها و کشمکش‌های پایداری‌چی‌ها و قالیبافی‌ها تا انتخابات مجلس دوازدهم در اسفندماه و احتمالا بعد از آن هم ادامه خواهد داشت. خصوصا اینکه نمایندگان طیف قالیباف، تحرکات دولتی‌ها در زمینه انتخابات را در راستای «دخالت سازمان‌یافته» قوه مجریه در انتخابات پیش‌رو می‌دانند.
با وجود بیانیه دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در خصوص جزئیات گفتگوی تلفنی میان وی و رئیس جمهور آمریکایی، یک رسانه آمریکایی، این گفتگو را در سطح «دعوت» ندانست.
استفانو پیولی، مربی میلان فاش کرد که با پائولو مالدینی جر و بحث داشته و تاکید کرد فروش ساندرو تونالی به نیوکسل برای همه طرف‌های معامله خوب بوده است.
حادثه بر اثر مشاجره بر سر قیمت مرغ میان مسافر و فروشنده رخ داد که منجر به قتل مرغ فروش شد.
تنش میان هواداران میلان و جری کاردیناله، مالک باشگاه روز به روز بیشتر می‌شود که آخرین مورد آن در مورد تبریک تولد به پائولو مالدینی بود.
دعوای میان طیف محمدباقر قالیباف و جبهه پایداری روز به روز تندتر می‌شود. این بار مرتضی آقاتهرانی، نماینده عضو جبهه پایداری در یادداشتی رییس مجلس را به عدم شفافیت متهم کرده و از سوی دیگر، مجتبی توانگر، نماینده تهران و نزدیک به قالیباف در نامه‌ای به صادق محصولی، دبیرکل جبهه پایداری به شدت از این تشکل انتقاد کرده و این طیف تندرو را متهم به «سوءاستفاده از حساسیت افکار عمومی» کرده است.
در نیمه دوم دیدار استقلال و صنعت نفت، اتفاقات عجیبی کنار زمین رخ داد و منجر به تنش میان نیمکت های دو تیم شد.
خبرورزشی نوشت: ۸ غول بدنسازی جهان در مسابقات پیتسبورگ پرو ۲۰۲۳ به طور افتخاری فیگورگیری خواهند کرد با این حال هادی چوپان در میان این افراد حضور نخواهد داشت.
آداب و رسوم گوناگونی در میان ملت‌های مختلف دیده می‌شود، اما یکی از عادات مرسوم در کشور سودان در ایام ماه مبارک رمضان قبل از موعد افطار است که برخی از افراد در بزرگراه‌ها سعی می‌کنند عابران و رانندگان را به هر طریق ممکن متوقف کنند تا میزبان آنان در مراسم افطار باشند.
بازیکنان منچسترسیتی و نیوکسل بعد از خطایی که روی جک گریلیش انجام شد با هم درگیر شدند و ارلینگ هالند در این دعوا نقش پررنگی داشت و خنده او در میانه درگیری مورد توجه قرار گرفت.
شماری از مراجع عظام تقلید، از مردم دعوت كردند تا بار دیگر با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌،‌ انسجام ملی خود را در برابر دشمنان كشور به نمایش بگذارند.
نام پسر مربی تیم ملی تپانچه در میان دعوت شدگان به اردوهای تیم ملی به چشم می‌خورد.
تصاویری که از دیدار دیشب اینتر و میلان منتشر شده و بگو مگوی چند نفر از بازیکنان روسونری با دروازه‌بان این تیم را نشان می‌دهد با اعتراض هواداران روبرو شده است.
در اواسط نیمه اول مسابقه استقلال و تراکتور یک درگیری عجیب میان اعضای دو تیم پیش آمد.
همزمان با ادامه جنگ اوکراین و ادامه فشار‌های غرب بر روسیه، ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه امروز و ساعتی پیش با شی جینپینگ همتای چینی خود به صورت مجازی ملاقات کرد و ضمن دعوت رسمی از وی برای سفر به مسکو، گفت همکاری و تعامل میان دو کشور در حوزه نظامی درحال تقویت است.
مهدی تاج که امروز انتخابات فدراسیون فوتبال را برد، در اولین اقدام، اعضای هیات رییسه را به یک جلسه فوری دعوت کرد.
هفتمین دوره تالار گفت‌وگوی یک روزه مربیان برتر آسیا به میزبانی کنفدراسیون فوتبال آسیا در کوالالامپور و به صورت ویدئویی برگزار خواهد شد. در همین ارتباط از یحیی گل‌محمدی نیز برای شرکت در این دوره که از راه دور خواهد بود، دعوت به عمل آمده است.
رامهرمز- دادستان عمومی و انقلاب رامهرمز گفت: در پی درگیری میان دو خانواده در شهر رودزرد رامهرمز، تاکنون ۱۲ نفر بازداشت شدند.
بعد از اینکه این شکایت ها توسط دستگاه قضا علیه رسانه ها بررسی می گردد آخرالامر منتهی به رای برائت شده و آن رسانه تبرئه می گردد اما آنچه در این میان رخ می دهد در اصل «قتل نفس خبر» بوده که سوالهای مطرح شده توسط رسانه بدون پاسخ می ماند
­شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای، از مردم عاشورایی دعوت کرد تا در تجمع ضد صهیونیستی تهران که سه شنبه ۱۸ مرداد رأس ساعت ۱۷:۳۰ در میدان فلسطین برگزار می‌شود شرکت کنند.
­شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای، از مردم عاشورایی دعوت کرد تا در تجمع ضد صهیونیستی تهران که سه شنبه ۱۸ مرداد رأس ساعت ۱۷:۳۰ در میدان فلسطین برگزار می‌شود شرکت کنند.
آیا اقتضای سیاست نه شرقی – نه غربی این نیست که در منازعه میان دو قدرت سلطه‌گر جانب هیچیک را نگیریم؟ ما با این موضعگیری چه چیزی به دست می‌آوریم؟ و گندم چه کسی را می‌سابیم؟ چه زیباست نصیحت مولوی که می‌گوید: گر دعا‌های تو می‌سازد مُجاب – با دعائی گندم خود را بساب!
پس از آنکه هالیوود ریپوتر از صدور منع تعقیب برای مستندی سخن به میان آورد که اصغر فرهادی را برای فیلم «قهرمان» متهم سرقت ادبی کرده بود، این مستندساز نیز از صدور قرار مجرمیت از سوی بازپرس پرونده و ارجاعی این پرونده به دادگاه خبر داد؛ موضوعی که با واکنش وکیل فرهادی همراه شد و او در بیانیه اعلام کرد دو شکایت از فرهادی از جمله درخواست این مستندساز برای دریافت منافع مالی «قهرمان» منع تعقیب خورده و شکایت سرقت ادبی نیز با توجه به آنکه بازپرس شکایت را به هیات کارشناسی نفرستاده و مستقیماً تشخیص داده، در این مسیر قرار گرفته و باید دادگاه درباره آن تصمیم بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ