رئیس دانشگاه آزاد در تحلیلی نتیجه گیری کرد: دلیل اعمال تحریم‌ها علیه کشورمان و همینطور درگیری‌ها در سال‌های اخیر این بود که دعوا بر سر رهبری علم جهان بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ماه صفر دومین ماه قمری است که برای نام‌گذاری آن دو دلیل ذکر می‌شود: نخست این که از صُفْرَة به معنای زردی گرفته شده، زیرا زمان انتخاب نام با فصل پاییز و زرد شدن برگ درختان مقارن بوده است. دلیل دوم این که از صِفْر به معنای خالی گرفته شده است، چرا که با پایان یافتن ماه‌های حرام (رجب، ذی‌القعده، ذی‌الحجه و محرم) قبایل بار دیگر وارد جنگ می‌شدند و شهر‌ها خالی می‌شد.
سخنگوی سازمان هواپیمایی تاکید کرد: محدودیت اعمال شده برای هواپیما‌های MD درصورتی که شرکت‌های هواپیمایی روش کنترلی مناسب برای ایام گرم را به سازمان ارائه دهند حذف می‌شود.
نماینده اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید مطابق مقررات در مناطقی که دمای هوا از سطح استاندارد فراتر می‌رود، تلاش خود به منظور کاهش آسیب به مردم شامل تعطیلی شهرها را اعمال کند، زیرا سلامت مردم خط قرمز است.
طبق اعلام این رأی، انتصاب میثم لطیفی به ریاست سازمان اداری و استخدامی کشور به دلیل عضویت وی در دانشگاه امام صادق(ع) به عنوان یک نهاد غیردولتی و غیرانتفاعی، غیرقانونی است و از این روی حکم انتصاب وی که از سوی رییس جمهور کشورمان صادر شده بود، ابطال می‌شود.
طبق اعلام این رأی، انتصاب میثم لطیفی به ریاست سازمان اداری و استخدامی کشور به دلیل عضویت وی در دانشگاه امام صادق(ع) به عنوان یک نهاد غیردولتی و غیرانتفاعی، غیرقانونی است و از این رو حکم انتصاب وی که از سوی رییس جمهور کشورمان صادر شده بود، ابطال می‌شود.
کنفدراسیون فوتبال آسیا جریمه سنگینی را برای فدراسیون فوتبال ایران در خصوص تخلف در صدور مجوز حرفه‌ای اعمال کرد.
کارشناس مسائل بین الملل گفت: اسرائیل با اعمال تهدیدها و یا مغرور شدن به تسلیحاتی که در اختیار آذربایجان قرار می‌دهند، سعی می‌کند تغییرات ژئوپلتیکی در منطقه ایجاد کند.
رئیس سازمان لیگ ضمن دفاع از اعمال محدودیت برای تماشاگران و منع حضور تماشاگران مهمان در سالن‌ها گفت: چون زورمان نمی‌رسید ناچار به اتخاذ این تصمیمات شدیم تا بتوانیم محیطی آرام داشته باشیم.
رئیس سازمان لیگ ضمن دفاع از اعمال محدودیت برای تماشاگران و منع حضور تماشاگران مهمان در سالن‌ها گفت: چون زورمان نمی‌رسید ناچار به اتخاذ این تصمیمات شدیم تا بتوانیم محیطی آرام داشته باشیم.
طبق اعلام شرکت آبفای استان تهران به دلیل مصرف بی‌رویه آب شرب در تهران ذخایر آبی موجود این استان قابل پاسخگویی نبوده و این روند احتمال اعمال محدودیت را افزایش می‌دهد.
مخبر با اشاره به انسداد تعداد‌ی از جاده‌های کشور به دلیل کاهش ایمنی و شرایط جوی، گفت: در حال حاضر محور رامیان-اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، جاده فرعی شمشک-دیزین و محور شهداد-نهبندان به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.
وزیر پیشین ارتباطات: یک سوال مهم حاشیه‌ای در قضیه قطعه موسیقی «گنگستر شهر آمل» این است که این موسیقی با توجه به اعمال محدودیتهای شدید و متعدد بر اینترنت، چگونه بین مردم فراگیر شده است؟
بیگدلی گفت: اگر ایران بخواهد همین مسیر را ادامه دهد و اجازه ندهد که کارشناسان بیایند دوربین وصل کنند و سه منطقه مشکوک را برای بازدید معرفی نکنند، ممکن است در جلسه اینده شورای حکام قطعنامه تنبیهی علیه ایران صادر شود که به شورای امنیت می‌رود و بار دیگر تحریم‌های قبل از ۲۰۱۵ علیه ایران اعمال شود و حتی ممکن است بعد از شورای امنیت پرونده ما ذیل فصل هفتم منشور قرار گیرد که وضعیت خیلی خطرناک می‌شود.
در بیانیه وزارت خزانه داری آمریکا آمده است که دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا، هشت مقام شرکت «پرآور پارس» را که پیشتر نیز این شرکت در لیست تحریم‌های آمریکا و اتحادیه اروپا به دلیل تولید پهپاد‌های شاهد قرار داشته، تحریم کرده است.
آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا روز جمعه گفت که واشنگتن یک شرکت اصلی تولید کننده پهپاد ایرانی را به دلیل عرضه ادعایی پهپاد به روسیه تحریم کرده است.
اکثر زنانی که در افغانستان برای دولت کار می‌کردند، اکنون یا شغل خود را از دست داده‌اند یا حقوق بسیار پایینی دارند. هدف از این کار نیز تشویق و حتی مجبور کردن زنان به ماندن در خانه است. علاوه بر این، زنان از تردد در ملاء عام بدون مرد محرم (اعم از شوهر، برادر یا پدر) منع هستند و قوانین سختگیرانه‌ای نیز در مورد لباس زنان اعمال می‌شود.
به دلیل افزایش تعداد مبتلایان به آنفلوآنزا و افرادی که دچار بیماری تنفسی شده‌اند، مقامات کره شمالی به عنوان یک اقدام احتیاطی علیه این بیماری‌ها از روز گذشته (چهارشنبه) یک قرنطینه پنج روزه اعلام کردند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال مقابل تراکتور پرانتقاد ظاهر شد و دلیل این اتفاق را باید سرمربی تیم توضیح دهد گفت: اگر این روند بخواهد ادامه پیدا کند، مدیران باشگاه تغییرات را اعمال کنند
تشرف به قبرستان بقیع از سال‌های گذشته به دلیل محدودیت‌های اعمال شده از سوی وهابیون با سختی‌هایی همراه بود؛ تاجایی که بسیاری از زائران مدینه امکان تشرف به این مکان مقدس را نداشتند و همچنان نیز ورود بانوان به این قطعه از بهشت ممنوع است.
رئیس دانشگاه آزاد در تحلیلی نتیجه گیری کرد: دلیل اعمال تحریم‌ها علیه کشورمان و همینطور درگیری‌ها در سال‌های اخیر این بود که دعوا بر سر رهبری علم جهان بوده است.
قائمشهر- مربی تیم فولاد خوزستان، از اتخاذ تصیم کادرفنی از مدیران باشگاه برای اعمال جریمه بازیکنان تیمش به دلیل ارائه بازی ضعیف و شکست مقابل تیم نساجی مازندران خبر داد.
وزارت امور خارجه کشورمان در چارچوب قواعد حقوقی مرتبط تعدادی از نهادها و اشخاص بریتانیایی را به دلیل حمایت از تروریسم و نقض حقوق بشر تحریم کرد.
رهبر مقاومت لبنان افزود: «دولت‌های پیاپی آمریکا به این درک رسیده‌اند که ایران کشوری مقتدری و با عزتی است و از این رو هرگز علیه این کشور جنگ راه ننداخته‌اند و همواره برای پیش‌برد نقشه‌های خود به داخل ایران و فتنه انگیزی و همچنین اعمال تحریم‌ها برای تحریک داخل روی آورده اند».
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا خواستار اعمال تحریم‌های بیشتر علیه روسیه به دلیل برنامه ریزی برای برگزاری همه پرسی در دونباس شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ