دعوا که شروع شد تراب از داخل رستوران بیرون آمد. آن ۳ جوان داشتند من را کتک می‌زدند. سنگ و چوب هم در دستان‌شان بود. تراب سمت آن‌ها آمد و برای دفاع از من با آن‌ها درگیر شد. چند بار دنبال هم دویدیم. ناگهان آن‌ها ۳ نفری سر من ریختند و داشتم از آن‌ها کتک می‌خوردم. نفهمیدم چه شد که تراب به داخل رستوران رفت و از آشپزخانه رستوران چاقوی بزرگی برداشت و با آن به صحنه دعوا برگشت. وقتی به خودم آمدم که یکی از آن جوانان روی زمین افتاده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارآگاهان جنایی تهران در جست‌جوی قاتلی هستند که جوانی را در نزاع خیابانی به قتل رسانده و فراری شده است.
مدافع ملی‌پوش و جنجالی الهلال پس از باخت مقابل النصر به زد ‌‌و خورد با ستاره النصری‌ها پرداخت.
طبق روایت دانشجو‌ها از حدود ۹ صبح با حضور گارد ویژه فضای اطراف این دانشگاه امنیتی شده و با وجود اینکه گارد ویژه با دانشجو‌ها برخوردی نداشته، اما افراد لباس شخصی برای برخورد با دانشجو‌ها اقدام کردند. حتی طبق اظهار برخی دانشجوها، با والدین برخی دانشجو‌هایی که در داخل دانشگاه تحصن کردند، تماس گرفته شده تا فرزندشان هرچه زودتر از دانشگاه بیرون بیاید.
بعد از ظهر روز یکشنبه در پارکینگ باغ شازده کرمان درگیری جمعی بین دو گروه از افراد که یک گروه آن‌ها از مسافران بوده اند صورت می‌گیرد.
‌سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از درگیری منجر به قتل پسری جوان در شهرستان ری، خبر داد.
روزنامه تایمز اسرائیل در یادداشتی نزاع داخلی اسرائیل را نشانه‌ای از فروپاشی قریب الوقوع دولت یهود عنوان کرد که باعث افزایش قدرت نیروهای مقاومت و فلسطین می‌شود.
احمد زندیه، یکی از افراد بومی و قدیمی محله یافت‌آباد، در این زمینه می‌گوید: «پس از تبعید عناصر و اقوام زندیه به قلعه یافت‌آباد وضعیت بسیار بحرانی شد. اختلاف در مالکیت قلعه یافت‌آباد باعث شد تا میان خوانین زندیه و فرمانفرما معروف به «شازده» از شاهزادگان صاحب نفوذ دربار قاجار نزاع و درگیری فراوانی به وجود آید که گاهی به تیراندازی و کشته شدن طرفین می‌انجامید که در نهایت مالکیت قلعه یافت‌آباد به خوانین زندیه سپرده شد.»
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از نزاع و درگیری منجر به قتل یک همسر در شرق پایتخت خبر داد.
زیدآبادی معتقد است: سال آینده می‌تواند به سالی بی‌نهایت خونین و همراه با هرج و مرجی دیوانه‌وار در سه منطقۀ مهم جهان منجر شود، اما احتمال بیشتر حرکت هر سه منطقه به‌خصوص خاورمیانه به سمت نظم تازه‌ای است که همکاری‌های منطقه‌ای برای توسعه را جانشین نزاع و خونریزی و بی‌ثباتی سازد.
رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات پایتخت از دستگیری ۳ نفر از اراذل و اوباشی که با ایجاد درگیری و قمه کشی باعث ایجاد رعب وحشت و اخلال در نظم عمومی در شمال تهران شده بودند، خبر داد.
عامل نزاع مرگبار خیابانی به دام افتاد
بندرگز- فرمانده انتظامی بندرگز از دستگیری ۱۲ نفر از عوامل نزاع و درگیری شب گذشته در این شهرستان خبر داد.
رئیس جمهور منطقه خودمختار چچن از جنگ کنونی در اوکراین به عنوان جنگ جهانی سوم یاد کرد.
به گزارش رسانه های انگلیسی، شاهزاده هری مدعی شده است که برادر بزرگترش و وارث تاج و تخت، شاهزاده ویلیام، او را در جریان مشاجره سال ۲۰۱۹ بر سر همسرش مگان مارکل، مورد ضرب و شتم قرار داده است.
دقایقی قبل از گل تساوی هلند به آرژانتین، درگیری شدیدی میان اعضای دو تیم کنار زمین رخ داد که کم سابقه بود.
با شکست صربستان برابر سوئیس، امروز در فرودگاه دوحه از مسافرین بلگراد می‌خواهند برای تحویل چمدان‌های خود به قسمت تحویل بار مراجعه کنند!
اردیبهشت سال ۸۸ خبر یک نزاع خونین در خانه‌ای واقع در جنوب تهران به پلیس اعلام شد. پس از حضور مأموران و بررسی‌های اولیه مشخص شد که این درگیری خانوادگی بین داماد و پدر و مادر زنش رخ داده و مرد ۳۸ ساله به نام محمود با ضربات متعدد چاقو مادرزنش را مجروح کرده و متواری شده است.
حکم قرار منع تعقیب برای فدراسیون چوگان از سوی دادسرای کارکنان دولت که با اعتراض شرکت توسعه و نگهداری از اماکن ورزشی جهت بررسی به دادگاه ارجاع شده بود با تایید رای صادره همراه شد تا پرونده شکایت کیفری صورت گرفته به دلیل تصرف در اموال دولتی و کسب درآمد نامشروع، بسته شود.
رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: امروز وقت رسیدگی به یک پرونده قتل بوده که طرفین پرونده درب دادگستری با هم درگیر شده و این درگیری منجر به تیراندازی بین طرفین شده که ۶ نفر از خانواده قاتل و ۲ نفر از عابرین و رهگذران مجروح می‌شوند.
فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور ادامه داد: تا کنون ۲ نفر در این خصوص دستگیر شدند و تحقیقات با دستورات مقام قضایی ادامه دارد.
نزاع و تیراندازی اراذل و اوباش، رهگذر بی گناه را روانه بیمارستان کرد
متهم ردیف اول در دفاع از خودش گفت: ما همگی با هم فامیل هستیم و به شغل قصابی و خرید و فروش دام مشغول بودیم، اما اختلاف‌مان به خاطر ۱۰ میلیون تومان پول بود. در این حادثه برادرم حفیظ و برادر همسرم به نام سبحان نیز به قتل رسیدند. من قبول دارم که در نزاع شرکت کردم و با چاقو ضربه‌ای به سبحان زدم، اما عمدی در کارم نبود، تنها می‌خواستم از خودم دفاع کنم.
فرمانده انتظامی مشهد گفت: نزاع دسته جمعی در یکی از روستاهای حوالی مشهد پنج مجروح برجای گذاشت.
سرپرست فرمانداری رفسنجان گفت: در این حادثه ضارب با چاقو ۶ تبعه افغانستانی و چهار نفر ایرانی را به قتل رساند، قاتل در حال فرار و خروج از استان کرمان بود که توسط عوامل پلیس در شهرستان انار دستگیر می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ