سید حسن خمینی تاکید کرد: وقتی مردم خیرخواه هستند که پیرامون حاکمان جمع شده باشند و حکومت بر آنها سخت نباشد و فکر نکنند باری روی دوش آنها است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تبریز- ورزشگاه یادگار امام تبریز برای آغاز رقابت های لیگ برتر فوتبال کشورمان درحال آماده سازی است.
تبریز- با نزدیک شدن به بازی های لیگ برتر بیست و سوم فوتبال، فعالیت های اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی بیش از پیش شده و در این گزارش آخرین وضعیت ورزشگاه یادگار بررسی می شود.
یادگار امام گفت: اگر می‌خواهیم حسینی باشیم باید نیت‌ها را خدایی کنیم؛ اگر امام خمینی نیز توفیقی در زندگی داشت به خاطر نیت خدایی بود. او گفت، «من» در کار نیست.
یادگار امام گفت: در شرایطی که هزاران عامل ناامیدی ممکن است وجود داشته باشد، ورزش می‌تواند در جهت امید نقش بالایی داشته باشد.
تبریز- مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از منتفی شدن کاشت چمن در استادیوم یادگار امام تبریز خبر داد و گفت: برای این منظور از چمن‌های رولی استفاده می کنیم.
بازدید اصحاب رسانه از ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز
محافظان همراه حجت‌الاسلام سید حسن خمینی با ضرب و شتم خبرنگار ایلنا مانع از انجام وظیفه خبری وی برای پوشش خبری مراسم سالگرد حجت الاسلام دعایی شدند.
تبریز - مدیرعامل باشگاه تراکتور با بیان اینکه این پیشنهاد از سوی اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در حد یک پیشنهاد اولیه است، گفت: باید این پیشنهاد به صورت کتبی به این باشگاه ارائه شود.
پاکو خمس می‌گوید ورزشگاه یادگار امام برای فصل آینده باید از زمین چمن باکیفیتی برخوردار باشد تا تراکتور در حضور هوادارانش با زمین مناسب به مصاف حریف برود.
یکی از جیمی‌جامپ‌های پرشمار بازی دیشب در تبریز با بقیه متفاوت بود.
تبریز - سرمربی تیم تراکتور با ابراز خوشحالی از حضور حداکثری تماشاگران در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز، گفت: «دوست دارم در تمامی بازی های خانگی شاهد حضور تمام و کمال باشیم.»
تیم تراکتور تمرین روز سه شنبه خود را در ورزشگاه یادگار امام برگزار می‌کند.
از چند روز قبل، برگزاری مراسم سالگرد یادگار امام اطلاع رسانی شده بود، اما صداوسیما از اعزام تیم خبری و پوشش مراسم خودداری کرد.
محسن هاشمی رفسنجانی گفت: یکی از نقش‌های مهمی که یادگار امام بازی کردند در دفتر نشر آثار امام بود که بعد از فوت امام، برای جمع‌آوری و تنظیم اسناد ایشان خیلی وقت گذاشت. این اطلاعات الان در مخزن اطلاعات سرّی است که هنوز افشا نشده و شامل جلساتی است که در حضور امام برگزار شده و ممکن است ضبط شده باشد که عنوان نشده باشد.
دستیار ایرانی پاکو خمس در مورد درخواست او برای جلوگیری از برگزاری بازیهای تراکتور در یادگار امام صحبت می‌کند.
پاکو خمس سرمربی اسپانیایی تراکتور می‌گوید ممکن است فصل آینده روی نیمکت تراکتور حضور نداشته باشد.
باتوجه به برگزاری بدون تماشاگر بازی تراکتور - پرسپولیس، احتمال دارد ورزشگاه کوچکتر شهر تبریز میزبان این دیدار حساس باشد.
یادگار امام گفت: انتقادی به روحانیون وارد است و می گویند، «مردم هزار مشکل دارند و شما راجع به این صحبت می کنید که اگر به کره ماه رفتیم به سمت کدام طرف نماز بخوانیم؟!» این سخن یعنی راجع به مسائل فرضی صحبت می کنید. البته یک وقت هست که بیان اینها برای این است که قدرت علمی خود را به کسی نشان بدهید که در آن صورت عیب ندارد، ولی وقتی کسی می خواهد پژوهش کند، پژوهش باید راجع به درد امروز جامعه باشد.
تبریز- آیین بهره‌برداری از طرح بهسازی و بازسازی و تکمیل رختکن‌ها، موتورخانه و پروژکتورهای استادیوم ۷۰ هزار نفری یادگار امام (ره) تبریز با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی برگزار شد.
شهردار منطقه ۲ گفت: به منظور افزایش سرانه‌های خدماتی محلات دومین پمپ بنزین بزرگراه یادگار امام(ره) در مسیر شمال به جنوب با مشارکت بخش خصوصی احداث می‌شود.
وزیر ورزش و جوانان سفر خود به استان آذربایجان شرقی را با یک بازدید فوتبالی به پایان رساند.
معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران از اجرای طرح شاخه شرقی بزرگراه یادگار امام (ره) و محور رنجبر و ساماندهی اراضی پیرامون خبر داد.
اتصال بزرگراه‌هایی نظیر باکری، ستاری و یادگار امام به بزرگراه آزادگان، در کنار کاهش بار ترافیکی رضایت شهروندان را بابت اتصال بزرگراه‌های درون شهری به محورهای برون شهری به دنبال خواهد داشت.
یادگار امام گفت: مراسم بزرگداشت امام احتیاج به جلسه بسیار با شکوه دارد اما احتیاج به اسراف و تبذیر ندارد. به خصوص در سالی که هستیم، باید مراقبت کنیم که گرفتار این امر هم نشویم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ