سرمربی کاریزماتیک و جذاب فوتبال ایران: با رویایی بزرگ که البته هرگز به سرانجام نرسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گری نویل، مدافع سابق منچستریونایتد، هم به جمع منتقدان کاسمیرو اضافه شد و از اریک تن‌هاخ خواست هافبک دیگری به خدمت بگیرد.
روستوف علی‌رغم حضور ۹۰ دقیقه‌ای مهاجم ایرانی خود مقابل سوچی شکست خورد.
سقوط هواداری از روی سکو در جریان دیدار بایرلورکوزن و لایپزیش همه تماشاگران را در شوک فرو برد.
روستوف علی‌رغم حضور ۹۰ دقیقه‌ای مهاجم ایرانی خود مقابل سوچی شکست خورد.
برای اینکه سرعت کاهش وزن خود را افزایش دهید بهتر است از میو‌هایی مانند سیب، انگور قرمز، بلوبری، موز و گریپ‌فروت و سبزیجاتی اعم از کرفس، کلم بروکلی، قارچ، اسفناج، سیب‌زمینی، سرکه سیب و حبوبات استفاده کنید. خوردن غذا‌هایی پروتئینی مثل آجیل و خشک‌بار، تخم‌مرغ، گوشت بدون چربی، ماهی، برنج قهوه‌ای، شکلات تلخ و چای سبز نیز اثرگذاری بالایی در کاهش وزن افراد دارند.
تیم ملی والیبال ایران در ست سوم به شکل بد و ناامیدکننده ای مقابل قهرمان جهان شکست خورد.
متهم پرونده قاچاق گردو و بادام در قم به پرداخت سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.
فاجعه هیلزبورو باعث شد فنس‌ها برای همیشه از ورزشگاه‌های انگلیس برداشته شوند.
سیدحسن خمینی یادآور شد: به واقع از یک سال سخت تلخ عبور می‌کنیم و ان شاء الله به سالی شیرین، امید آفرین و خوب وارد می‌شویم. این لحظات مثل همه لحظات دیگر عزیز هستند؛ چون دل‌های بسیاری متوجه خدا است. بسیاری از لحظات هست که ما آن‌ها را عزیز می‌کنیم؛ چون دل‌های زیادی در این لحظات به خدا معطوف می‌شود. این لحظات جامعه ما آرامش پیدا می‌کند و گویی تمام کشور متوجه به خدا می‌شوند.
پرسپولیس بعد از آن شکست تلخ مقابل هوادار حالا به خوبی توانسته از بحران خارج شده و دوباره در قامت یک مدعی قدرتمند خود را مطرح کند.
درحالیکه جایگاه آنتونیو کونته روی نیمکت تاتنهام در هاله‌ای از ابهام فرو رفته رسانه‌های انگلیسی می‌گویند این باشگاه توماس توخل را برای جانشینی او در نظر گرفته است.
۱۰ روز از ناپدید شدن زوج جوان گذشته بود که دختری قدم در یکی از کلانتری‌های پایتخت گذاشت و مدعی شد می‌خواهد راز جنایتی تلخ را برملا کند. دختر جوان، زمانی که مقابل افسرنگهبان کلانتری قرار گرفت، گفت: ۱۰ روز است عذاب وجدان مثل خوره به جانم افتاده است. من با تهدید دوستانم و خیلی ناخواسته وارد ماجرا شدم و شاهد قتل مرد جوانی بودم، اما کابوس‌های شبانه مرا وادار کرد تا به پلیس مراجعه کنم.
سرمربی تیم ملی هلند برای دومین بار در تاریخ جام‌ جهانی به شیوه‌ای یکسان مقابل آرژانتین شکست خورد و حذف شد.
خبرنگار روزنامه ورزشی اولی آرژانتین معتقد است شکست برابر تیم ملی فوتبال عربستان تلخ ترین شکست دوران معاصر این تیم به شمار می رود.
کارشناسان فوتبال اعتقاد دارند ممکن است تیم ملی آرژانتین هم مثل اسپانیا که ۱۲ سال قبل بازی اولش را باخت بتواند خود را تا فینال جام جهانی بالا بکشاند.
کارشناسان فوتبال اعتقاد دارند ممکن است تیم ملی آرژانتین هم مثل اسپانیا که ۱۲ سال قبل بازی اولش را باخت بتواند خود را تا فینال جام جهانی بالا بکشاند.
تصاویر منتشره از جمجمه مدافع عربستان وخامت مصدومیت این بازیکن را نمایان می‌کند.
از سیمای مهدی رجب زاده مشخص است، از نتیجه ای که در دیدار فجر سپاسی – استقلال ملاثانی رقم خورد، خوشحال به نظر نمی رسد.
یورگن کلوپ سرمربی لیورپول می‌گوید برای تیمش رقابت کردن با تیمی مثل منچسترسیتی که می‌تواند بدون سقف و محدودیت خرج کند بسیار دشوار خواهد بود.
هواداران پرسپولیس، ۲ نگرانی بزرگ برای یورگن لوکادیا دارند. اول اینکه او درست مثل همیشه، یک شروع خوب را به یک پایان تلخ گره بزند. نگرانی دوم هم به شرایط جسمی او برمی‌گردد.
قهرمان کشتی آزاد جهان با اشاره به روزهای تلخ مصدومیتش، تاکید کرد که در روزهای مصدومیتش او را رها کرده و کسی حالش را نمی‌پرسید.
از آخرین روزهای بحرانی و تلخ برای رئال مادرید، زمان زیادی سپری شده است.
کاظمیان اخیرا یک استوری از خودش و کریمی منتشر کرد و ناراحتی خود از اینکه چند وقتی است با او به ورزش‌هایی مثل پینگ‌پنگ و تنیس فوتبال نرفته نشان داد.
دو بازیکن تیم فوتبال نونهالان سرخپوشان راه آهن تهران که به اردوی بابلسر رفته بودند، طعمه امواج دریا شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ