فاجعه هیلزبورو باعث شد فنس‌ها برای همیشه از ورزشگاه‌های انگلیس برداشته شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همه چیز برای شروع رویایی هری کین با بایرن مونیخ آماده بود جز خود این دو؛ شاگردان توخل امشب با 3 گل در سوپرکاپ مغلوب لایپزیش شدند!
لارس دندونکر مدافع 22 ساله بلژیکی، به دلیل عارضه قلبی مجبور به بازنشستگی اجباری از دنیای فوتبال شد.
میزان تصاویری از تشییع پیکر شهید رانقدر حسن وحیدی چند روز پیش در حمله تروریستی محور خاش-تفتان به همراه سه تن از همکاران خود در حین ماموریت، مظلومانه به شهادت رسید را منتشر کرد.
تلخ ترین اتفاق لیگ ملت‌های والیبال برای ایران و بازیکن جوانش رقم خورد.
مربی ۴۰ ساله دورتموند روز بسیار سختی را در وستفالن تجربه کرد.
کاپیتان تیم فوتبال دورتموند پس از ناکامی در کسب قهرمانی زانوی غم بغل کرد.
تیم فوتبال بایرن مونیخ یکی از دراماتیک ترین قهرمانی های خود در بوندسلیگا را جشن گرفت. دورتموندی ها هم که شانس اول قهرمانی بودند با شکستی تلخ از رسیدن به جام بازماندند.
بزرگ ترین حسرت دیدار لورکوزن و رم به سردار آزمون اختصاص داشت.
سپس محمد مهدی عسگرپور رییس هیات مدیره خانه سینما خطاب به داریوش فرهنگ گفت که سوال سختی کردید و ادامه داد: ما با یک اتفاق مواجه شدیم (نحوه مرگ کیومرث پوراحمد ) که به نظر می آید تلخ ترین اتفاقی است که در چند دهه گذشته در سینما افتاده است و نقطه عطف از جهت فیلم نامه است، کما اینکه حاشیه های مختلفی وجود دارد، مثلا دلایل فوت روشن نیست و امیدواریم هر چه زودتر روشن بشود. سخت است، صحبت کردن درباره آثار کیومرث پوراحمد و در ادامه درباره مرگش به یک جمع بندی رسیدن، نمی توان به نقطه مشترکی رسید.
قهرمان وزن 72 کیلوگرم کشتی فرنگی جهان گفت که در مسیر قهرمانی؛ زندگی حرفه‌ای دارد و می‌داند جایگاهش به یک مو بند است و یک اشتباه می‌تواند آن را متزلزل کند.
فوتبال به عنوان پر طرفدار ترین ورزش دنیا در سال های پیش رو روزهای عجیبی را تجربه خواهد کرد.
بدون اخراج لئاندرو پریرا، احتمالا شیخ دیاباته و سروش رفیعی دو تعویض پرسپولیس در نیمه دوم می‌شدند.
هرنان کرسپو هرگز عصر بیست و ششم ژانویه 2023 را از یاد نخواهد برد.
میلانو که از میلاد عبادی پور بهره می برد به تلخ ترین شکل ممکن از صعود به فینال کاپ ایتالیا باز ماند.
یکی از بازیکنان زیر 12 سال باشگاه فوتبال بیروت، در هنگام خروج از ورزشگاه‌ مورد اصابت گلوله قرار گرفت.
مهسا قربانی و انسیه مافی نژاد ، دو داور ایرانی که با حذف از لیست نهایی فیفا برای حضور در جام جهانی زنان در روزهای اخیر خبرساز شده بودند، در هفته دوازدهم لیگ برتر قضاوت حساس ترین دیدار فصل را برعهده داشتند.
دریاچه ارومیه که از دریاچه های مهم ایران است دچار بی‌آبی شده است. این عکس روایتی‌ست فصیح از احیای «دریاچه ارومیه» و نجات «گوزن زرد ایرانی». دریاچه ارومیه خشک شد و گوزن‌ها زیر نمک مدفون شدند.
سیاوش یزدانی در آرام ترین روزهای فوتبالی خود حسرت اتفاقاتی را می خورد که او را از سطح اول فوتبال دور کرد.
خبرنگار روزنامه ورزشی اولی آرژانتین معتقد است شکست برابر تیم ملی فوتبال عربستان تلخ ترین شکست دوران معاصر این تیم به شمار می رود.
پست تلخ امید ابراهیمی از اینکه مصدومیت بلای جانش شد و نتوانست به جام جهانی قطر راه پیدا کند! امید ۳۶سال سن دارد و مسن ترین بازیکن کی‌روش در قطر محسوب می‌شد
در آستانه به پایان رسیدن کار فولاد در لیگ پیش از شروع جام جهانی، دومین شکست متوالی برای نکونام و تیمش توسط امیر قلعه‌نویی رقم خورد.
رباینده کودک ۲ ساله دستگیر شد
این مدیر وقت، ویلموتس را به عنوان معمار نسل طلایی فوتبال بلژیک به فدراسیون فوتبال تحمیل کرد تا شاید تلخ ترین قرارداد تاریخ فوتبال ایران به امضا برسد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ