خبرنگار روزنامه ورزشی اولی آرژانتین معتقد است شکست برابر تیم ملی فوتبال عربستان تلخ ترین شکست دوران معاصر این تیم به شمار می رود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شمس‌آذر فصل گذشته لیگ یک کاملا تحت تاثیر نمایش فنی خود قرار داد اما اکنون یک اتفاق خارج از دست آن، رویای شهر را تا مرز شکست تلخ پیش برده است.
تلخ ترین اتفاق لیگ ملت‌های والیبال برای ایران و بازیکن جوانش رقم خورد.
تیم فوتبال بایرن مونیخ یکی از دراماتیک ترین قهرمانی های خود در بوندسلیگا را جشن گرفت. دورتموندی ها هم که شانس اول قهرمانی بودند با شکستی تلخ از رسیدن به جام بازماندند.
بزرگ ترین حسرت دیدار لورکوزن و رم به سردار آزمون اختصاص داشت.
فاجعه هیلزبورو باعث شد فنس‌ها برای همیشه از ورزشگاه‌های انگلیس برداشته شوند.
قهرمان وزن 72 کیلوگرم کشتی فرنگی جهان گفت که در مسیر قهرمانی؛ زندگی حرفه‌ای دارد و می‌داند جایگاهش به یک مو بند است و یک اشتباه می‌تواند آن را متزلزل کند.
فوتبال به عنوان پر طرفدار ترین ورزش دنیا در سال های پیش رو روزهای عجیبی را تجربه خواهد کرد.
تراکتور یک روز بعد از شکست تلخ مقابل مس رفسنجان، تمرین خود را در استادیوم بنیان دیزل انجام داد.
بدون اخراج لئاندرو پریرا، احتمالا شیخ دیاباته و سروش رفیعی دو تعویض پرسپولیس در نیمه دوم می‌شدند.
میلانو که از میلاد عبادی پور بهره می برد به تلخ ترین شکل ممکن از صعود به فینال کاپ ایتالیا باز ماند.
رئال مادرید پس از شکست تلخ برابر بارسا در فینال سوپرجام اسپانیا، امروز اولین جلسه تمرینی برای رویارویی برابر ویارئال را انجام داد.
رئال مادرید پس از شکست تلخ برابر بارسا در فینال سوپرجام اسپانیا، امروز اولین جلسه تمرینی برای رویارویی برابر ویارئال را انجام داد.
مهسا قربانی و انسیه مافی نژاد ، دو داور ایرانی که با حذف از لیست نهایی فیفا برای حضور در جام جهانی زنان در روزهای اخیر خبرساز شده بودند، در هفته دوازدهم لیگ برتر قضاوت حساس ترین دیدار فصل را برعهده داشتند.
کاپیتان تیم ملی هلند که سابقه خوبی در زدن ضربات پنالتی دارد جو غیرقابل توصیف ورزشگاه را در شکست تیمشان بی‌تاثیر نمی‌داند.
تیم ملی فرانسه علی‌رغم شکست برابر تونس، به عنوان صدرنشین راهی دور دوم جام جهانی شد.
سیاوش یزدانی در آرام ترین روزهای فوتبالی خود حسرت اتفاقاتی را می خورد که او را از سطح اول فوتبال دور کرد.
سومین روز از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با تمرین ریکاوری آرام ملی پوشان پس از شکست سنگین ۶ بر ۲ مقابل انگلیس همراه بود.
پست تلخ امید ابراهیمی از اینکه مصدومیت بلای جانش شد و نتوانست به جام جهانی قطر راه پیدا کند! امید ۳۶سال سن دارد و مسن ترین بازیکن کی‌روش در قطر محسوب می‌شد
شاگردان نکونام دومین شکست متوالی خود را متحمل شدند تا با شرایطی سخت راهی تعطیلات شوند.
در آستانه به پایان رسیدن کار فولاد در لیگ پیش از شروع جام جهانی، دومین شکست متوالی برای نکونام و تیمش توسط امیر قلعه‌نویی رقم خورد.
شکست برابر اینتر و نزدیک شدن به ال‌کلاسیکو، نگرانی ژاوی را باعث شده و او در تمرین دیروز چهار نکته مهم را به بازیکنانش گوشزد کرد.
چرا قهرمانی به عظمت حسن یزدانی که تمام دنیا علاقه‌مند به دیدن کشتی‌های هنرمندانه‌اش هستند و بدون شک اکثریت ایرانیان هم مشتاق دیدن مسابقات او هستند و کشتی‌های او را تماشا می‌کنند و لذت می‌برند و بیش از یک دهه است که با پیروزی‌های مکرر او شاد می‌شوند، اکنون نه‌تن‌ها باید تلخ‌ترین شکست اخیرش را در مقابل تیلور تحمل کند بلکه باید نگران افکار مردم هم باشد و احساس شرمندگی کند؟
گابریل ژسوس، ستاره جدید آرسنال، در واکنش به شکست 3-1 دیشب تیمش مقابل منچستریونایتد از این باخت به عنوان یکی از تلخ‌ترین شکست‌های فوتبالی‌اش یاد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ