عبدالرضا داوری مشاور رسانه ای سابق محمود احمدی نژاد و از منتقدان کنونی وی پاسخ توئیت کنایی مدیرکل بازرسی عبدالملکی را داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آنچه مدیرعامل محترم باشگاه پرسپولیس درباره حق پخش تلویزیونی، تبلیغات محیطی، هزینه سنگین اجاره بهای ورزشگاه، نبرد نابرابر با تیم های صنعتی گفته، به حق و منطقی است و درد مشترک استقلال و پرسپولیس محسوب می شود
نفتی‌ها به سبک حسن الهیدوس خود را پس از برد به خواب زدند تا از برد ساده تیمشان بگویند.
دادگستری اعلام کرد: اعضای این باند با استفاده از وسایل الکترونیک از قبیل VIP CARD و مینی هندزفری‌های مخصوص جهت نصب در گوش داوطلبان، از طریق گوینده مستقر در خارج از حوزه برگزاری آزمون با آموزش کددهی به داوطلبین و رمزنگاری سؤالات و پاسخ‌ها سعی به تقلب رسانی به داوطلبین برای پاسخ گویی به سؤالات را داشتند.
دادگستری اعلام کرد: اعضای این باند با استفاده از وسایل الکترونیک از قبیل VIP CARD و مینی هندزفری‌های مخصوص جهت نصب در گوش داوطلبان، از طریق گوینده مستقر در خارج از حوزه برگزاری آزمون با آموزش کددهی به داوطلبین و رمزنگاری سؤالات و پاسخ‌ها سعی به تقلب رسانی به داوطلبین برای پاسخ گویی به سؤالات را داشتند.
دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال ایران با جملاتی کوتاه به سوالات خبرنگار ما درباره حکم محرومیت سه ساله‌اش پاسخ داد.
مدیرکل آژانس در پاسخ به سوالی درباره نگرانی ادعایی اوکراینی‌ها در خصوص بمب‌گذاری شدن نیروگاه توسط روسیه تاکید کرد، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی هنوز چیزی از استقرار "تجهیزات نظامی سنگین" توسط روس‌ها در نیروگاه ندیده است.
هواداران بروسیا دورتموند بعد چند ماه انتظار، پاسخ سنگینی به صحبت‌های اولیور کان، نایب رئیس باشگاه بایرن، در ابتدای فصل دادند.
روسیه با تحریم‌های سنگین غرب که در پاسخ به حمله این کشور به اوکراین در اواخر فوریه 2022 اعمال شد، از جمله مسدود کردن ذخایر ارز خارجی خود در خارج از کشور و محدود کردن دسترسی این کشور به خدمات بانکی و مالی دست و پنجه نرم می‌کند.
مهاجری در یادداشتی خطاب به وزیر کشور نوشت: یواشکی می‌پرسم، شما هم یواشکی جواب بدهید؛ از دوستان فارغ التحصیل دانشگاه امام صادق، سر کسی بی‌کلاه مانده که می‌خواهید مشغولش کنید؟!
یکی از مسوولان پرسپولیس در مورد شائبه اخیر در مورد مسائل مالی این باشگاه پاسخ داد.
علیرضا منصوریان پس از پیروزی برابر نفت مسجدسلیمان پاسخ کری‌خوانی هواداران تیم‌های صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر را داد.
امید سینگ، بازیکن هوادار به اظهارات جنجالی سپهر حیدری پس از شکست سنگین تیمش به استقلال واکنش نشان داد.
در پاسخ به جریان فکری میرسلیم باید گفت که مردم مقصر نیستند، مقصر شمایید که با وضع تعرفه‌های سنگین کاری کرده اید که همین خودرو‌های چینی هم که تنها دریچه ایرانیان به سوی خودرو‌های خارجی است، با دو الی سه برابر قیمت واقعی به دست مردم بینوای ایران برسد.
روزی که رییسی جلوی دوربین هیجانی شد و گفت ما اقتصاد را به برجام گره نمی‌زنیم، در جایی نوشتیم کسی که چنین ادعایی می‌کند نگاه علمی به اقتصاد ندارد و بدتر از آن مناسبات حاکم بر نظام بین‌الملل در جهان امروز را نمی‌شناسد و امروز رییسی مواجه است با این نقد که قیمت گوجه و خیار چه ربطی به برجام دارد، اما چه پاسخی می‌تواند به منتقدان بدهد؟
وزیر امور خارجه بیان کرد: طرف اروپایی ساده‌لوحانه این اقدام را انجام داد که بازخوردهان آن روی مسئولین، مقامات و اتحادیه اروپا قطعا تحریم‌های سنگین و منفی خواهد بود امیدوار هستیم با ادامه نقش‌آفرینی و حضور فعالتان در صحنه‌های دفاع از منافع ملی و امنیت ملی همانطور که همواره هم بوده بیش از گذشته شاهد تاثیرگذاری و نقش‌آفرینی شما باشیم.
تیم شهرداری گنبد در هفته بیستم لیگ برتر والیبال مردان برابر پاس گرگان به پیروزی رسید تا فاتح دربی حساس و سنگین استان گلستان باشد.
جرارد پیکه با کنایه‌ای سنگین پاسخ شکیرا، همسر سابق و مادر فرزندانش را در رابطه با آهنگ آخرش داد.
کریم بنزما به پیام انتقادی مدیر برنامه هایش پاسخی داد که کسی جز دیدیه دشان را هدف قرار نداده بود.
یک نماینده در پاسخ به پیشنهاد میرسلیم برای اصلاح قیمت بنزین نوشت: عجب! آن چیزی که بنزین را میبلعد و هوا را آلوده می‌کند خودروهای پرمصرف و بی کیفیت داخلیست نه مردم.
یک اقتصاددان در پاسخ به وعده رئیسی نوشت: سطح تحلیل رئیس‌جمهور رو ببینید!
در طی ۲ هفته اخیر که آتش اغتشاش‌ها رو به سردی گراییده دجال‌های رسانه‌ای از بی‌بی‌سی فارسی و صدای آمریکا تا سعودی اینترنشنال و سایت رادیو فردا هرآنچه از شگرد‌های رسانه‌ای و دروغ‌های گوناگون را پای کار آوردند تا با حجم سنگین کار رسانه‌ای مردم را به خیابان بیاورند و وقتی از آوردن مردم به خیابان ناامید شدند درصدد برآمدند تا مردم را مجبور کنند تا خیابان را ترک کرده و به خانه‌هایشان بروند!
رودریگو گوئس می گوید که در رئال مادرید توجهی به کری آرتورو ویدال و بازیکنان فلامینگو ندارند و روی مسائل دیگر تمرکز کرده اند.
نمایش درخشان و پاس گل ستاره ایرانی فاینورد برای جلوگیری از باخت سنگین این تیم کافی نبود.
در پی بازداشت بسام السعدی از رهبران جهاد اسلامی در کرانه باختری، منابع صهیونیستی بلافاصله تصویری از وی منتشر کردند تا از واکنش مقاومت فلسطین جلوگیری کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ