شیر یکی از اصلی‌ترین و رایج‌ترین آیتم‌های غذایی روزانه است، اما یک پروتئین حیوانی است و نباید با دیگر مواد غذایی پروتئینی ترکیب شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه گفت: در سه سال گذشته حدود ۶ هزار نفر از طلبه‌های خواهر و برادر از طریق ماده ۲۸ و آزمون استخدامی، پس از طی دوره‌های آموزشی وارد آموزش و پرورش شده‌اند.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران از توزیع ۱۲ هزار بسته مکمل غذایی ویژه کودکان ۶ ماهه تا دو ساله خبر داد.
بهروز بهزادی، مدیرمسئول روزنامه اعتماد، با شکایت قرارگاه ثارالله در شعبه ۹ کیفری ۱ تهران محاکمه و به ۶ ماه حبس تعزیری محکوم شد. در نهایت دادگاه با استفاده از اختیارات برآمده از تبصره ماده ۳۵ قانون مطبوعات، مجازات حبس بهروز بهزادی را به محرومیت از هر نوع مسئولیت مطبوعاتی به مدت یک سال تبدیل کرد.
ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: بر اساس ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس، مقامات مصرّح در قانون و مشاغل هم‌تراز آن‌ها که قصد داوطلبی برای نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس دارند، باید حداقل ۶ ماه قبل از ثبت‌نام از سمت خود استعفاء نموده و به هیچ وجه در آن پست شاغل نباشند.
اسانس روغنی آویشن حاوی ویتامین‌های A، D، C و B۶ و همچنین چندین ماده معدنی کمیاب مانند منیزیم، کلسیم، کوبالامین، سدیم و پتاسیم است.
این ماده برای کاهش سطح کلسترول خون، کنترل فشار خون پایین و بالا، درمان مشکلات قلبی، تحریک جریان خون، جلوگیری از حملات قلبی استفاده می‌شود.
پژوهش‌ها نشان می‌دهد که شکلات تلخ مانند آنتی‌اکسیدان‌ها به افزایش سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند. مصرف منظم این ماده غذایی خطر ابتلا به بیماری‌هایی مانند دیابت را کاهش می‌دهد.
شهند گفت: در راستای اجرای برنامه ملی حفاظت از این گونه در معرض خطر انقراض، سال گذشته ۶ رأس گوزن زرد ایرانی از دشت" ناز ساری" به پارک ملی دریاچه ارومیه و مرکز تکثیر و احیاء این گونه در رشکان با ترکیب جنسی ۴ ماده و ۲ نر منتقل شده است که با تولد ۳ رأس گوزن زرد ایرانی از ابتدای سال جاری تاکنون، تعداد این گونه ارزشمند حیات وحش در این سایت به ۹ رأس افزایش پیدا کرده است.
اصفهان- معاون شهرسازی شهرداری اصفهان با اشاره به وجود ۲۰ هزار پرونده راکد تخریب ساختمان‌های غیرمجاز، گفت: بند ت تبصره ۶ قانون بودجه فرصتی برای مالکان این ساختمان‌ها برای رفع تخلف است.
سومین روز مسابقات ماهیگیری ورزشی بازی های ساحلی کیش «کیش گیمز ۲۰۲۳» در ماده «ترولینگ» دنبال شد که پس از ۶ ساعت تلاش ماهیگیران، اردبیل و خراسان رضوی سکوهای قهرمانی را از آن خود کردند.
سومین روز مسابقات ماهیگیری ورزشی بازی های ساحلی کیش «کیش گیمز ۲۰۲۳» در ماده «ترولینگ» دنبال شد که پس از ۶ ساعت تلاش ماهیگیران، اردبیل و خراسان رضوی سکوهای قهرمانی را از آن خود کردند.
رئیس شورای شهر تهران گفت:بیشترین پرونده‌های کمیسیون ماده ۵ در گذشته از مناطق یک تا ۶ بود اما امروز برای مناطق جنوب شهر است.
شیر یکی از اصلی‌ترین و رایج‌ترین آیتم‌های غذایی روزانه است، اما یک پروتئین حیوانی است و نباید با دیگر مواد غذایی پروتئینی ترکیب شود.
دستورالعمل ارسال گواهینامه حق تقدم خرید سهام جدید به طور الکترونیکی، در ۶ ماده و ۳ تبصره، در تاریخ ۵ دی ماه ۱۴۰۱ به تصویب هیأت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار رسید و امروز برای اجرا به کلیه ناشران ثبت‌شده نزد سازمان ابلاغ شد.
بهترین گام برای مصون ماندن از عوارض مصرف این قرص‌ها برای از بین بردن درد و کاهش طول دوره آن، متوسل شدن به گزینه‌های طبیعی است که در هر آشپزخانه‌ای یافت می‌شود.
رییس پلیس راهور کشور مجازات تردد خودرو‌های فاقد پلاک یا پلاک مخدوشی را تشریح کرد و گفت: برابر ماده ۷۳۰ قانون تردد خودرو‌های پلاک مخدوشی، یا فاقد پلاک و یا مالکانی که به عمد نسبت به دستکاری پلاک‌ها اقدام می‌کنند ۶ ماه تا یک سال زندانی دارد.
هیات وزیران آیین نامه اجرایی رفع تعهدات ارزی موضوع تبصره ۶ بند خ ماده ۲ مکرر قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز را تصویب کرد.
اگرچه موز میزان کربوهیدرات یا قند بالایی دارد، اثر چندانی بر سطح قندخون بدن نمی‌گذارد. کم بودن میزان گلوکز آن باعث می‌شود قند خون نسبت به سایر غذا‌ها به میزان قابل قبولی بالا رود. از طرفی گلوکز پایین برای کنترل گرسنگی بسیار مفید است و این از عوامل کلیدی در کاهش وزن است.
روسیه به همراه شماری دیگر از کشورها فعالسازی ماده ۶ کنوانسیون سلاح های بیولوژیک به دلیل فعالیت های آمریکا را خواستار شدند.
انجام تست دوپینگ از مهدی مهدوی ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ در مسابقات لیگ برتر والیبال انجام شده است و نتیجه آنالیز نشان دهنده وجود ماده ممنوعه از دسته مواد محرک S ۶ بود با نام Benzoylmethylecgonine بود.
یکی از بهترین کار‌هایی که می‌توانید روزانه برای بهبود سلامت خود و کاهش خطر ابتلا به بیماری انجام دهید، خوردن سبزیجات سبز رنگ مانند بروکلی است
دومین روز از رقابت های کاپ یک قایقرانی روئینگ آسیا با قهرمانی پاروزنان ایران در شش ماده از مواد مسافت هزار متر پیگیری شد.
دومین روز از رقابت های کاپ یک قایقرانی روئینگ آسیا با قهرمانی پاروزنان ایران در شش ماده از مواد مسافت هزار متر پیگیری شد.
خرید و فروش و سوءاستفاده از اطلاعات مسافران جهت ثبت گوشی تلفن همراه قاچاق، طبق بند «چ» ماده ۲ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز جرم بوده و طبق ماده ۶ قانون جرائم رایانه‌ای، ورود اطلاعات خلاف واقع در سامانه‌های ملی، یک تا پنج سال حبس در پی خواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ