هیات وزیران آیین نامه اجرایی رفع تعهدات ارزی موضوع تبصره ۶ بند خ ماده ۲ مکرر قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز را تصویب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آیین نامه اجرایی واردات انواع کشنده، کامیون، اتوبوس، مینی بوس و ون مورد نیاز با عمر کمتر از پنج سال ابلاغ شد.
دوم مردادماه رئیس جمهور در نامه‌ای به وزیر صمت و کشور، مجوز واردات خودرو‌های کارکرده را ابلاغ کرد تا در هفته های آینده، آیین نامه مربوطه تهیه شود. در ادامه وزیر صمت نیز در گفتگویی اعلام کرده است: اولویت ما واردات خودرو‌های برقی است.
رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: رانندگان باید بعد از گذشت مدتی از اخذ گواهینامه برای یادآوری و مرور قوانین ومقررات راهنمایی و رانندگی به کتاب آیین نامه مراجعه کنند.
مصوبه رفع محدودیت از کارتهای بازرگانی صادرکنندگان سال ۱۴۰۱ به منظور ایفای تعهد ارزی از محل صادرات خود در قبال اخذ تعهدنامه محضری با آئین نامه اجرایی قانون مقررات صادرات و واردات مغایر است.
سازمان لیگ فوتبال ایران آیین‌نامه جدید لیگ یک را به باشگاه‌ها ابلاغ کرد.
بر اساس آیین نامه اجرایی تصویب شده از سوی هیات وزیران در مورد جزئیات رفع تعهدات ارزی، فهرست موارد مشمول معافیت از تعهدات صادراتی تعیین شد.
آئین نامه اجرایی حمایت از کسب و کارهای برخط حوزه بیمه به تصویب اعضای کارگروه اقتصاد دیجیتال رسید و با تایید رئیس جمهور از سوی معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد.
موضوع واردات خودرو‌های خارجی به کشور چند ماهی است که در میان مردم و مسئولان مدام شنیده می‌شود. از رفع ابهامات مطرح شده از سوی رئیس مجلس در خصوص آیین نامه واردات تا اعلام شرکت‌های مجاز به واردات؛ این در شرایطی است که زمان ورود این خودرو‌ها همچنان به طور دقیق مشخص نشده است.
طرح مربوط به تغییر در سازوکار بررسی لایحه بودجه سنواتی در مجلس به منظور رفع ابهام به کمیسیون آیین‌نامه داخلی ارجاع شد.
قاسمی گفت: آخرین ایرادها هفته گذشته در دولت برطرف و به شورای نگهبان ارسال شد.
در جلسه امروز هیئت دولت به ریاست رئیس‌جمهور، آیین نامه اجرایی یکی از مواد قانون جهش تولید دانش بنیان در خصوص تسهیل سرمایه گذاری و توسعه صادرات شرکت ها و مؤسسات تصویب شد.
سخنگوی وزارت صمت از اصلاح و تصویب آیین نامه واردات خودرو در دولت خبر داد و گفت که به‌زودی ثبت سفارش واردات آغاز می شود.
سخنگوی وزارت صمت گفت: ایرادات وارده به آیین نامه واردات خودرو موجب ابطال آن نمی شود و این ایرادات به زودی اصلاح خواهند شد.
دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: امروز در موشک و پهپاد از خیلی کشورهای مدرن دنیا جلوتریم و همین مساله در خودرو نیز قابل پیاده کردن است. بازار خودرو باید باکیفیت و رقابتی شود تا هم کیفیت خودرو‌ها افزایش یابد و هم قیمت خودرو‌ها متناسب و عادلانه باشد.
دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: امروز در موشک و پهباد از خیلی کشورهای مدرن دنیا جلوتر هستیم و همین مسئله در خودرو نیز قابل پیاده کردن است. بازار خودرو باید باکیفیت و رقابتی شود تا هم کیفیت خودرو‌ها افزایش یابد و هم قیمت خودرو‌ها متناسب و عادلانه باشد.
سخنگوی دولت گفت: هیئت وزیران قانون جهش تولید دانش‌بنیان مبنی بر توسعه صنایع دانش‌بنیان با انرژی‌های تجدیدپذیر و توسعه بازار تولید برق پاک از طریق شرکت‌های دانش بنیان، را تصویب کرد.
سخنگوی دولت گفت: هیئت وزیران قانون جهش تولید دانش‌بنیان مبنی بر توسعه صنایع دانش‌بنیان با انرژی‌های تجدیدپذیر و توسعه بازار تولید برق پاک از طریق شرکت‌های دانش بنیان، را تصویب کرد.
معاون اول رئیس‌جمهور، آئین‌نامه اجرایی ماده (۴۴) قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور را ابلاغ کرد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: ایراد آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان رفع و فرایند اجرای طرح نظام رتبه‌بندی معلمان شروع شده است.
معاون صنایع عمومی وزارت صمت گفت: آئین نامه کیفیت و استانداردسازی طی ۱۵ سال گذشته به روز رسانی نشده بود که اخیراً برای ارتقا ی کیفیت لوازم خانگی این آئین نامه به روز رسانی شد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: با تصویب نهایی آئین نامه رتبه بندی در دولت و رفع ایرادهایی که از سوی کمیسیون تلفیق مجلس به آن گرفته شده بود، روند اجرایی شدن این قانون شروع شده است.
وزیر آموزش و پرورش درخصوص رفع 15 ایراد آیین نامه قانون رتبه بندی معلمان در دولت گفت: طی جلساتی که در دولت برگزار شد، 10 ایراد آیین نامه رتبه بندی معلمان پس از تصویب در هیات دولت به هیات تطبیق مصوبات اعلام شد. برهمین اساس اجرای قانون رتبه بندی معلمان از فردا آغاز خواهد شد.
محمد خبری زاد کارشناس بازار سرمایه گفت: عرضه خودرو در بورس کالا مانند سایر کالا‌ها می‌تواند سبب شفافیت قیمتی و همچنین قیمت‌گذاری عادلانه و کوتاه شدن دست دلالان و واسطه‌ها شود.
حذف عنوان «ماما» از شبکه بهداشت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ