با وجود اضافه شدن امکان درخواست گذرنامه از طریق نرم‌افزار موبایلی "پلیس من"، اما فعلا روال کار طوریست که باید حتما برای درخواست صدور و تمدید گذرنامه به‌صورت حضوری به مراکز پلیس + ۱۰ مراجعه کرد! اما چرا و چطور؟!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان تیم ملی والیبال ژاپن یک بار دیگر ابراز امیدواری کرد که این تیم در فینال با ایران روبرو شود.
درخواست مهاجم پرسپولیس برای انتقال به تراکتور
حسین شهریاری، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد پاداش‌های بلوکه شده این تیم صحبت کرد.
مهدی عبدی با پیشنهاد رسمی از تراکتور مواجه شده است.
نایب رییس دوم فدراسیون فوتبال و رییس کمیته مسابقات خواستار ایجاد شرایط مناسب جهت حضور هوادران استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه ازادی در دیدارهای خانگی شد.
توماس رونسرو، سردبیر آاس، از فلورنتینو پرز خواست که برای جذب آنسو فاتی از بارسا اقدام کند.
مراسم معرفی نیمار به هواداران الهلال در هفته دوم لیگ عربستان برگزار می‌شود اما ستاره برزیلی اولین بازی‌اش را یک هفته بعد در هفته سوم لیگ روشن انجام خواهد داد.
سرمربی و ستاره‌های مس رفسنجان از هواداران تیم‌شان برای حضور در ورزشگاه دعوت کردند.
کنتو میائورا، ستاره تیم ملی والیبال ژاپن از هواداران ارومیه‌ای درخواست کرد که آن‌ها را حمایت کنند.
جمهوری اسلامی ایران با درخواست رسمی از شورای امنیت سازمان ملل متحد خواستار شد تا این شورا اقدام شنیع حمله تروریستی به شاهچراغ را صریح و با قوی‌ترین عبارات محکوم کند.
باشگاه تراکتور برای کسب میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا خواستار حفظ ادب از سوی هوادارانش در بازی با پرسپولیس شد.
عثمان دمبله، ستاره فرانسوی، درخواست عجیبی از مدیران بارسلونا برای پرداخت یکی از بندهای پاداشش داشت.
جنبش غیرنظامی M۶۲ روز یکشنبه خواستار خروج فوری و بدون قید و شرط نیروهای فرانسوی از خاک نیجر شد.
باشگاه گل‌گهر سیرجان برای ابراهیم بایش، هافبک عراقی، درخواست ITC کرد.
اگر بخواهید از فروشگاه آنلاین رسمی رئال پیراهن فصل بعد این باشگاه بخرید، می توانید نام هر بازیکنی غیر از امباپه را برای درج در پشت آن درخواست دهید.
با وجود اضافه شدن امکان درخواست گذرنامه از طریق نرم‌افزار موبایلی "پلیس من"، اما فعلا روال کار طوریست که باید حتما برای درخواست صدور و تمدید گذرنامه به‌صورت حضوری به مراکز پلیس + ۱۰ مراجعه کرد! اما چرا و چطور؟!
رشیدپور در توئیتی نوشت: بدون شوخی و کنایه، از شما می‌خواهم نام بیست کشوری که در آن تدریس کرده اید را منتشر کنید. چه چیزی تدریس کرده اید؟ چرا رفته بودید؟ چرا برگشتید؟ آنلاین تدریس کرده اید یا حضوری؟
با درخواست مدیر کل اجرایی فدراسیون جهانی والیبال دکتر محمدرضا داورزنی در جلسه ای آنلاین به بحث و گفتگو در خصوص مشکلات ویزای آمریکا و هلند نشست.
با درخواست مدیر کل اجرایی فدراسیون جهانی والیبال محمدرضا داورزنی در جلسه‌ای آنلاین به بحث و گفتگو در خصوص مشکلات ویزای آمریکا و هلند نشست.
پاکستان به‌دلیل بی‌توجهی دایرة المعارف آنلاین «ویکی‌پدیا» به درخواست حذف محتوایی که اسلام‌آباد آن را «توهین‌ به مقدسات» خوانده، این پلتفرم را مسدود کرد.
در شرایطی بانک مرکزی با طراحی سامانه دریافت ارز مسافرتی، اعلام کرده که مردم باید درخواست‌های خود برای خرید ارز را از طریق این سامانه به ثبت برسانند و پس از آن، با تائید درخواست آن‌ها از سوی صرافی ها، ضمن مراجعه ارز خود را دریافت نمایند که بر اساس بررسی‌های میدانی خبرنگار اقتصاد آنلاین، صرافی‌ها درخواست‌های ارز مسافرتی مسافران را تائید نکرده و بانک مرکزی هم علیرغم تماس‌های مکرر، پاسخگو نیست.
انتشار فراخوان مشمولان اعزامی تیر ماه ۱۴۰۱
علاقه‌مندان به شرکت در این انتخابات می‌توانند از روز سه‌شنبه مورخ 1401/4/14 لغایت پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ 1401/4/20 درخواست نامزدی خود را از طریق سامانه آنلاین ثبت کنند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ