با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، تعلیق کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون ایران تا رفع ایرادات و نواقص همچنان ادامه خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با خوردن فلفل، لب‌هایت می‌سوزد، زبانت آتش می‌گیرد و غشا‌های مخاطی که از ریه‌ها در برابر تهدید محافظت می‌کنند، آبریزش بینی شما را تحریک می‌کنند. با خوردن فلفل، رگ‌های خونی منبسط می‌شوند و بدن شما احساس می‌کند که در حال آتش گرفتن است بنابراین برای کمک به خنک شدن بدن، تعریق آغاز می‌شود.
رئیس جمهور فرانسه با توجه به تشدید ناآرامی‌ها در این کشور طی روزهای اخیر، سفرش به آلمان را به تعویق انداخت.
رئیس جمهوری‌خواه کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد: در حالی که تعلیق مجوز امنیتی رابرت مالی خود به تنهایی نگران‌کننده است، نگرانی ما با اهمال وزارت خارجه در پاسخ به تلاش‌های کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا برای نظارت بر رویکرد و مذاکرات در قبال ایران تشدید شده است.
تنبیه و تهدید کردن منظم کودکان نه تنها موثر نیست بلکه به مغز آنان آسیب وارد می‌سازد. "دیوید بوئنو ئی تورنس" زیست شناس متخصص در زمینه ژنتیک و علوم اعصاب می‌گوید:"مطالعات علوم اعصاب نشان می‌دهد زمانی که کودکانی که اغلب مورد آزار و اذیت کلامی قرار گرفته اند به سن نوجوانی می‌رسند خلاقیت و کنجکاوی کمتری دارند، کم‌تر قادر به کسب دانش جدید هستند و بیش‌تر مستعد تجربه غم و اندوه و افسردگی می‌باشند".
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: شرط موفقیت در صنعت خودرو اتکا به اقتصاد مقاومتی در تمام ارکان است و بر همین اساس در سایپا نیز این موضوع از ابتدای حضور تیم جدید مدیریتی در دستور کار قرار گرفته و ریسک محصول در تهدید خارجی و موانع داخلی بررسی و برنامه ریزی های مناسبی در این جهت آغاز و در حال انجام است.
جلسه ویژه مدیران باشگاه پیکان با سیدمجتبی حسینی برای تمدید قرارداد با این مربی به تعویق افتاد.
روزنامه رکورد در گزارشی نوشت که طارمی پاسخ به تمدید قرارداد با پورتو را به تعویق انداخته اما نشانه هایی از ماندن او در این تیم وجود دارد.
دبیر کل ناتو در اظهاراتی ادعایی روسیه را عامل تشدید بحران کنونی در اوکراین دانست.
رسانه های صهیونیستی از احتمال تعویق نشست نقب ۲ که قرار بود طی هفته های آینده در مغرب برگزار شود، به دلیل تشدید ناآرامی های امنیتی در فلسطین اشغالی خبر دادند.
چماق تعلیق در فوتبال و دولت چین هیچ کاربردی ندارد و هیچ مدیری جرات ندارد برای باقی ماندن خود در مصدق ریاست و منافع خود، کل کشور و نظام حاکمه را تلویحا و یا مستقیما تهدید کند و در واقع فوتبال این کشور را به گروگان بگیرد.
دادستان‌های هیأت ملی کار آمریکا به این نتیجه رسیدند که آمازون به طور غیرقانونی از احضاریه برای ترساندن کارکنان معترض و تلاش برای مداخله در فعالیت‌های کارگری در انبار بزرگ خود استفاده می کند.
ابرستاره آرژانتینی تمدید قراردادش را به تعویق انداخت.
هیئت عمانی که برای مذاکره درباره تمدید آتش بس در یمن به صنعاء سفر کرده بود، پس از گذشت چهار روز بدون اعلام نتیجه ای، این سفر را پایان داد.
مقامات آمریکایی و عربستانی، سه ماه پس از اینکه روابطشان به پایین‌ترین حد تاریخی رسید، گفتند که دولت بایدن تهدیدات خود مبنی بر انتقام از عربستان را به‌دلیل کاهش تولید نفت در سال گذشته کنار گذاشته و در تلاش هستند تا هماهنگی‌های امنیتی خود را برای مقابله با ایران در سال۲۰۲۳ افزایش دهند. «دیون نیسنباوم» «استفن کالین» و «نانسی یوسف» در گزارش ۵ژانویه۲۰۲۳ در وال استریت ژورنال نوشتند، مقامات به نشانه‌هایی از بهبود همکاری آمریکا و عربستان در هفته‌های اخیر اشاره کردند؛ زیرا کاهش قیمت بنزین در ایالات متحده، نتایج بهتر از انتظار انتخابات میان‌دوره‌ای برای دموکرات‌ها و تشدید نگرانی‌ها درباره ایران باعث شد تا از شدت نزاع و اختلافات طولانی مدت دو کشور کاسته شود. دلیل این تنش آن بود که سعودی‌ها درخواست‌های کاخ سفید برای به تعویق انداختن کاهش تولید را رد کردند. تصمیم تولید تنها یک ماه قبل از انتخابات میان‌دوره‌ای به نگرانی از تورم دامن زد و رئیس‌جمهور بایدن قول داد با کنگره برای تحمیل «عواقب» نامشخص بر عربستان سعودی همکاری کند.
سرگیجه عموما با حرکات سر، تغییر وضعیت، حرکت کردن و راه رفتن، سرفه و عطسه تشدید می‌شود و ایجاد تهوع و استفراغ، سردرد، حساسیت به نور یا صدا، تاری دید، تعریق، ضعف و بی‌حالی، تپش قلب، صدای سوت و وز وز گوش می‌شود.
اتحادیه اروپا مالک توییتر را به علت تعلیق حساب کاربری برخی از روزنامه‌نگارن تهدید به تحریم کرد.
۹ آبان ۱۴۰۱ تعلیق معاملات نماد استقلال تمدید شد و استقلال فعلا تا نیمه آبان ماه تعلیق است. خبر‌ها حکایت از آن دارد که پای ۱۵۶ میلیارد تومان پول در میان است!
رئیس جمهور ترکیه گفت که با وجود تردید روسیه برای اجرای توافق غلات به علت کسب نکردن منافع مشابه اوکراین، به اقدامات مربوط به اجرای این توافق ادامه می دهد.
وزیر امور خارجه فرانسه امروز بدون اشاره به اقدامات خصمانه اوکراین علیه روسیه ادعا کرد که مسکو با تعلیق توافق انتقال غلات در پی «تشدید» بحران غذایی در جهان است!
باشگاه منچستریونایتد تصمیم گرفت مذاکرات برای تمدید قرارداد با داوید دخیا و مارکوس راشفورد را به تعویق بیاندازد.
پرونده برخورد با مقصران حادثه مشهد، آن‌قدر خاک خورد و اسیر گذر زمان شد تا اینکه بالاخره فیفا روز ۱۵ شهریور با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال، خواسته تا توضیح نهایی در این مورد ارائه شود. برخلاف گزارش‌های اولیه که رسانه‌های داخلی داده و نوشته‌اند که نامه فیفا خطرناک نیست، این نامه کاملا خطرناک است و مهلتی شش‌روزه به فدراسیون فوتبال ایران داده شده تا مدارک لازم به فیفا ارائه شود. این مهلت، دو روز دیگر، یعنی ۲۱ شهریور به پایان می‌رسد و اگر فیفا از پاسخ ارائه‌شده قانع نشود، آن وقت خطر تعلیق یا «اتفاق بد»‌ی فوتبال ایران را به طور جدی تهدید می‌کند
حسن کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون فوتبال تاکید کرد که خطر تعلیق فوتبال ایران را تهدید نمی‌کند ‌
با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، تعلیق کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون ایران تا رفع ایرادات و نواقص همچنان ادامه خواهد داشت.
یکی از سخنگویان وزارت خارجه آمریکا گفت: «تعمیق اتحاد روسیه با ایران چیزی است که کل جهان باید آن را ببینند و آن را بعنوان یک تهدید عمیق در نظر بگیرند».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ