هواداران فولاد پس از سوت پایان، از جواد نکونام و بازیکنان فولاد بابت نمایش امروز تشکر کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با تغییر زمان مسابقات لیگ برتر هفته پنجم که دربی پایتخت هم در آن است، بعد از فیفادی شهریور برگزار می‌شود.
دوایت یورک، ستاره سابق منچستریونایتد، کیلیان امباپه را تشویق کرد راهی شیاطین سرخ شود چرا که در این تیم می‌تواند مسیری مثل کریستیانو رونالدو را طی کرده و به اسطوره‌‌ای در حد او تبدیل شود.
راجر فدرر برای اولین بار بعد از بازنشستگی از تنیس، در مسابقات ویمبلدون حاضر شد و با تشویق شدید تماشاگران روبرو شد.
هواداران آرسنال بعد از آخرین بازی تیم‌شان در لیگ برتر در ورزشگاه امارات به تشویق آنها مشغول شدند.
بازیکنان برایتون پیش از شروع بازی امشب مقابل سیتی برای شاگردان پپ گواردیولا تونل افتخار تشکیل دادند.
نساجی بعد از شکست 4 بر صفر در برابر صنعت نفت در لیگ برتر در جام حذفی ارایه گر بازی خوبی بود و دوباره به روزهای خوب برگشت.
هواداران استقلال با شعار «سیدِ آقای گل»، کاپیتان تیم خود را تشویق کردند.
هواداران استقلال با شعار «سیدِ آقای گل»، کاپیتان تیم خود را تشویق کردند.
امیر قلعه نویی امروز بازی دو تیم استقلال و هوادار را از نزدیک در ورزشگاه آزادی تماشا می کند.
گلر اتریشی تیم فوتبال فولاد در جدال با استقلال چند واکنش خوب از خود به نمایش گذاشت.
تماشاگران تیم النصر بعد از شکست این تیم برابر الاتحاد در لیگ عربستان به تشویق کاپیتان تیم ملی آرژانتین پرداختند!
هواداران تیم نیوکاسل در اقدامی جالب توجه، به تشویق دسته جمعی بازیکنان این تیم بعد از شکست در فینال امشب پرداختند.
استقلال – ملوان امروز در استادیوم آزادی با حضور ۵ هزار تماشاگر برگزار شد. اما بعد ازاین بازی اعلام شد که ۳۰ هزار تماشاگر می‌توانند برای تشویق تیم سپاهان به استادیوم نقش جهان بیایند.
اولین مورد که سال‌هاست در ایران تبدیل به یک بحران عجیب شده است، حضور تماشاگران زن در ورزشگاه به‌صورت خانوادگی بود. هم در عربستان و هم در عراق که عقاید مشابهی وجود دارد، تماشاگران زن بدون محدودیت خاصی در ورزشگاه‌های فوتبال حاضر شده و در کنار دیگر اعضای خانواده‌شان به تشویق تیم مدنظرشان پرداختند. این موضوع در عراق که بعد از مدت‌ها توانسته بود یک میزبانی مهم به دست بیاورد، بیشتر خودنمایی کرد.
آقا یحیی و بیرانوند تحت تاثیر عملکرد من قرار گرفته بودند و بعد از بازی من را تشویق می‌کردند و می‌گفتند عالی بودی.
او با اشاره به اولین دیدارش با حاج قاسم سلیمانی برای نمایش فیلم «بادیگارد» بیان کرد: در این فیلم می‌خواستم ارادتم را به نوعی به ایشان نشان دهم یعنی آشکارا عکس ایشان را برای خودمان گذاشتیم و گریمور ما کاملا بر اساس آن روی چهره بازیگر اصلی (پرویز پرستویی) کار کرد. البته اینطور نبود که این شخصیت فیلم همان حاج قاسم باشد و فقط میخواستم کمی به او نزدیک شود. در دیداری هم که داشتیم (در دفتر شهید سیلمانی) فیلم را دید و پسندید و خیلی محبت کرد. بعد من هم سوژه فیلم «به وقت شام» را مطرح کردم و می‌خواستم اجازه داده شود که تحقیق کنم. شکایت کردم که من می‌خواهم منطقه را ببینم و در جریان فضا باشم اما راه نمی‌دادند و سخت می‌گرفتند. هرچند علت آن را از جهت مسائل امنیتی و اینکه اسم و رسمی داشتیم و مشکلاتی ممکن بود پیش آید، می‌فهمیدم ولی دیگر التماس کردم و در آن اولین جلسه که ایشان را دیدم خیلی صریح اعتراض کردم. ایشان با تحمل گوش داد و گفتم به جای اینکه مرا تشویق کنید، من باید التماس کنم و به هر دری بزنم که چرا راه جلوی من باز نیست؟ در نهایت اجازه داد و حتی یکی از بزرگترین افرادی که داشتند و در منطقه هم خیلی موثر بود کنار من گذاشت و او از مبنای شکل‌گیری اتفاقات در سوریه با تمام جزئیات برایم گفت. اتفاقی که در آنجا افتاد و من بابتش تکان خوردم این بود که ناگهان دیدم بچه‌هایی که می‌شناختم و جز در فیلم‌های روایت فتح دیگر ندیدم، آنجا هستند. انگار زمان پس و پیش شده بود و این برایم خیلی جالب بود که متوجه شدم این‌ها تمام نشده‌اند و راه هنوز ادامه دارد.
هواداران تیم ملی آلمان بعد از تساوی مقابل اسپانیا با وجود این که نتیجه دلخواه خود را روی اسکوربورد نمی‌دیدند، شاگردان فلیک را تشویق کردند.
بازیکنان و هواداران تیم فوتسال پالما بعد از صعود به مرحله نهایی لیگ قهرمانان فوتسال اروپا، با حضور دو ملی پوش ایرانی جشن قهرمانی را برپا کردند.
نیرو‌های یگان ویژه که امروز در کنار مردم به تماشای بازی ایران ولز پرداختند، بعد از بازی در جشن پیروزی مردم شرکت کردند و تشویق معروف ایسلندی را اجرا کردند.
نساجی بعد از برد گل گهر، فولاد را هم شکست داد تا به روزهای خوب خود در لیگ برتر ادامه دهد و از همه مهمتر نشان دهد در بازی قبلی برد تنها یک اتفاق نبوده است.
بعد از پیروزی بزرگ شاگردان شمسایی، تماشاگران سنگ تمام گذاشتند و به شدت از بازیکنان تیم ملی حمایت کردند.
میان دو حزب جمهوریخواه و دمکرات در ارتباط با بازگشت آمریکا به برجام اختلافات عمیق و شدیدی وجود دارد و این روز‌ها تلاش جمهوریخواهان برای ممانعت از بازگشت دوباره واشنگتن به برجام و تصمیم جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا در این خصوص بشدت افزایش یافته است.
ثانیه‌هایی بعد از بی‌تابی هواداران برای گلزنی پرسپولیس و تشویق یورگن لوکادیا، این مهاجم هلندی گل خود را روبروی زنان حاضر در استادیوم جشن گرفت.
هواداران عصبانی فنرباغچه در جریان بازی بارها نام ولادیمیر پوتین را صدا زدند. تشویق پوتین به خصوص بعد از گل دوم دیناموکیف و در پایان بازی شدت بیشتری یافت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ