استقلال – ملوان امروز در استادیوم آزادی با حضور ۵ هزار تماشاگر برگزار شد. اما بعد ازاین بازی اعلام شد که ۳۰ هزار تماشاگر می‌توانند برای تشویق تیم سپاهان به استادیوم نقش جهان بیایند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- مسئول تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی اصفهان از حضور ۵ هزار دختر دهه‌هشتادی محجبه در اجتماع بزرگ فردا در گذر فرهنگی چهار باغ خبرداد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل راه اندازی صفحه فیشنگ با ترفند خرید شارژ تلفن همراه ارزان قیمت خبر داد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: در یک سال اخیر در زمینه ساماندهی وضعیت صندوق ذخیره فرهنگیان اقدامات خوبی انجام شده است.
وزیر نیرو از انجام مذاکرات با طرف سوری برای بازسازی حدود ۵ هزار مگاوات نیروگاه در کشور سوریه توسط شرکت‌ها و متخصصان ایرانی خبر داد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری از حمایت ۵هزارمیلیارد ریالی برای توسعه صنایع خلاق و فناوری‌های نرم و فرهنگی بر بستر صندوق صنایع خلاق خبر داد.
ابرستاره پرتغالی در سال گذشته مبلغی نجومی از فضای مجازی به جیب زده است.
رئیس بنیاد ملی نخبگان از تخصیص ۵هزار ردیف استخدامی برای به‌کارگیری و جذب نخبگان در دستگاه های اجرایی کشور خبر داد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری در مراسم افتتاح خانه خلاق هزاره در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد از حمایت ۵ هزار میلیارد ریالی معاونت برای توسعه صنایع خلاق خبر داد.
بانک تجارت در ادیبهشت ماه امسال با پرداخت بیش از پنج هزار فقره تسهیلات ازدواج و ۶۵۸ فقره تسهیلات فرزندآوری نقش مهمی در حمایت از جوانان ایرانی ایفا کرد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت از میزان فروش بیش از ۵ هزار و ۲۵۵ میلیارد ریالی فناورانه شرکت های سلامت محور خبر داد.
تربت حیدریه ـ مسئول بسیج سازندگی تربت حیدریه از توزیع ۵ هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان تربت حیدریه به ارزش ۵۰ میلیارد ریال خبر داد.
مشهد-سربازان گمنام امام زمان ناحیه مقاومت بسیج سپاه ابوذر در مشهد پس از یک عملیات رصد و با اشراف اطلاعاتی، ۵ هزار عدد مواد محترقه را کشف و ضبط کردند.
مشهد ـ سربازان گمنام امام زمان در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ابوذر در مشهد پس از یک عملیات رصد و با اشراف اطلاعاتی، ۵ هزار مواد محترقه را کشف و ضبط کردند.
اصفهان- ظهر امروز همزمان با سراسر کشور ۵ هزار اصله نهال در رزمایش درختکاری در استان اصفهان کاشته شد.
نمایندگان مجلس، ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار جهت تأمین جهیزیه کالای ایرانی و لوازم خانگی زوج‌هایی که از تسهیلات قرض الحسنه ازدواج یا فرزندآوری استفاده نکرده‌اند، اختصاص داد.
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان از جذب ۵هزار نخبه در دستگاههای اجرایی در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: نخبگان از شرکت در آزمون استخدامی معاف هستند.
سردار احمدعلی گودرزی از کشف سلاح سرد و گرم خبر داد و خاطرنشان کرد: یک شناور در استان بوشهر حامل قاچاق با بیش از ۵ هزار سلاح قمه و شمشیر کشف شد و این سلاح‌های ساخت کشور آمریکا به‌گونه‌ای است که هرقدر خون به آنها اصابت کند برنده‌تر می‌شود.
به همت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام امسال برای ۵ هزار و ۵۰۰ نفر در حوزه گیاهان دارویی اشتغال ایجاد شده است.
امروز مطالبی همچون وضعیت بورس فردا چگونه خواهد بود؟، بورس فردا تحت تاثیر چه سیگنال‌هایی خواهد بود؟، جزییات سومین عرضه لاماری در بورس کالا، نماد‌هایی که از صف فروش به صف خرید نشستند!، تحلیل تکنیکال تکشا و دحاوی ۲۰ آذر ۱۴۰۱، تحلیل گشان امروز ۲۰ آذر ۱۴۰۱ | همچنان صعودی می‌ماند؟، بیت کوین در سال ۲۰۲۳ به ۵هزار دلار برسد، ارزش سهام عدالت چقدر افزایش یافت؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
تربت حیدریه ـ مجری طرح توسعه ارتباطات روستایی کشور گفت: حدود ۵ هزار روستا در کل کشور با مشکل اینترنت مواجه هستند که در تلاشیم این مشکل را تا پایان نیمه اول سال ۱۴۰۲رفع کنیم.
بورس انرژی فردا دوشنبه میزبان عرضه ۴۱ هزار و ۳۲۶ تن فراورده هیدروکربونی است.
مدیرکل بازرسی و مبارزه با قاچاق کالاهای سرمایه‌ای سازمان حمایت گفت: ۵ هزار و ۵۴۵ مورد بازرسی برای مقابله با عرضه، نگهداری و فروش کالای قاچاق طی مردادماه امسال انجام شد.
شرکت بازرگانی دولتی ایران از پرداخت پنج هزار میلیارد تومان دیگر از مطالبات گندمکاران خبر داد.
شهردار منطقه ۱۸ از رفع تصرف پروژه شهیدان بهرامی واقع در شهرک ولیعصر(عج) پس از گذشت ۵ سال به نفع بیت المال خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ