نساجی بعد از برد گل گهر، فولاد را هم شکست داد تا به روزهای خوب خود در لیگ برتر ادامه دهد و از همه مهمتر نشان دهد در بازی قبلی برد تنها یک اتفاق نبوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هواداران پرسپولیس با حضور اندک در ورزشگاه یادگار در حال تشویق تیمشان هستند.
راجر فدرر برای اولین بار بعد از بازنشستگی از تنیس، در مسابقات ویمبلدون حاضر شد و با تشویق شدید تماشاگران روبرو شد.
تماشاگران دو تیم استقلال و پرسپولیس قبل از شروع فینال جام حذفی روی سکوهای ورزشگاه آزادی با هم درگیری لفظی پیدا کردند و علیرضا بیرانوند و ریکاردو ساپینتو به شدت تشویق شدند.
هواداران استقلال و پرسپولیس در صدا زدن نام یک بازیکن در ورزشگاه آزادی اشتراک پیدا کردند.
هواداران آرسنال بعد از آخرین بازی تیم‌شان در لیگ برتر در ورزشگاه امارات به تشویق آنها مشغول شدند.
سرمربی سپاهان در میان تشویق‌ شدید هواداران این تیم در کرمان به رختکن رفت.
ارائه تسهیلات پژوهشی، افزایش سهم تحقیقات و فناوری از بودجه‌های دولتی، اختصاص دستیار پژوهشی و در نظر گرفتن واحدهای پژوهشی برای اعضای هیات علمی جهت رفع موانع تولید علم شناسایی شدند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در جریان بازی با ملوان مورد حمایت همه جانبه تماشاگران قرار گرفت.
جرارد پیکه گفت: شاید کل دنیا شما را تشویق کنند و خوششان بیاید، اما ما باید به طرف دیگر ماجرا هم فکر کنیم. چه اتفاقی باید رخ دهد؟ حتما کسی باید خودکشی کند تا این ماجرا تمام شود؟ ما بیش از حد تند رفته‌ایم. من واقعا از رفتاری که مردم این جامعه نشان داده‌اند ناامید و ناراحت هستم...
هواداران تیم نیوکاسل در اقدامی جالب توجه، به تشویق دسته جمعی بازیکنان این تیم بعد از شکست در فینال امشب پرداختند.
کریم بنزما و لوکا مودریچ، دو ستاره رئال مادرید، در بازی شب گذشته از سوی هواداران لیورپول هم تشویق شدند.
در شرایط کنونی حتی اگر خانواده‌هائی تمایل به داشتن فرزند یا فرزندانی پیدا کنند، مشکلات شدید اقتصادی و هزینه‌های کمرشکن نگهداری و پرورش فرزند اجازه نمی‌دهد به سوی فرزنددار شدن بروند. مشوق‌های مادی در نظر گرفته شده در برابر کوه مشکلات اقتصادی موجود اصولاً به حساب نمی‌آیند. با تبلیغ و توصیه نیز نمی‌توان کاری از پیش برد. با برطرف ساختن بحران اقتصادی راه برای تغییر فرهنگ نیز هموار خواهد شد و فقط در آن صورت است که می‌توان به افزایشی شدن فرزندآوری امیدوار بود.
هواداران رئال مادرید تصمیم گرفته‌اند برای نشان دادن حمایت‌شان از وینیسیوس که با حملات شدیدی از طرف هواداران اتلتیکو مواجه است او را در دقیقه‌ای مشخص از دربی امشب تشویق کنند.
زمانی که افراد هم چاقی و هم بی اختیاری ادرار دارند، اغلب به کاهش وزن تشویق می‌شوند. تحقیقات نشان می‌دهد وقتی افراد مبتلا به چاقی شدید تحت عمل جراحی کاهش وزن قرار می‌گیرند، می‌تواند مشکلات مثانه آنها- حداقل در دو سال اول- کاهش یابد.
تماشاگران دو تیم ملی فوتبال ایران و ولز که از ساعات ابتدایی صبح امروز در مسیرهای منتهی به ورزشگاه احمد بن علی حضور داشتند با شور و اشتیاق بالا منتظر شروع این دیدار حساس هستند.
تعدادی از خانواده های بازیکنان تیم ملی ایران در محل برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ حاضر شدند.
پیش از ورود سردار آزمون به ترکیب لورکوزن، این مهاجم ایرانی مورد تشویق شدید هواداران بایرن مونیخ قرار گرفت. سردار در آلیانز بیشتر از ستاره‌های بایرن تشویق شد!
پیش از ورود سردار آزمون به ترکیب لورکوزن، این مهاجم ایرانی مورد تشویق شدید هواداران بایرن مونیخ قرار گرفت.‌
در استادیوم شهید وطنی اگر تماشاگران حضور داشته باشند و داور در سوت خود به علامت پایان بازی با برد نساجی بدمد شادی برد تمام نمی شود.
اهواز - مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر در حالی در مسجدسلیمان مقابل میزبان خود متوقف شد که ۱۰ هزار نفر از نزدیک این بازی را تماشا کردند.
تعداد سایت های شرط‌بندی در بستر فضای مجازی در حال افزایش است و گردانندگان آنها با تبلیغات فریبنده‌ و نمایش زندگی لاکچری خود افراد را به فعالیت در این سایت ها ترغیب و تشویق می کنند و با توجه به اینکه در فضای مجازی برخورد با قمار به سهولت امکان پذیر نیست و گروه‌های قمار با فعالیت در خارج از کشور به مردم آسیب‌های مالی زیادی وارد می‌کنند
در آخرین نشست اعضای هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال کشور قوانین سخت‌گیرانه‌ای در مورد چگونگی حضور هواداران در نظر گرفته شد.
پیرمرد ۶۷ ساله گفت: دخترم نیز مانند برادرش آبروریزی می‌کرد تا پول مصرف مواد مخدر را از من بگیرد، ولی مصرف آن‌ها به شدت افزایش یافته بود و حقوق بازنشستگی من هم کفاف هزینه‌های آن‌ها را نمی‌داد. در این وضعیت سبحان برای تامین بخشی از هزینه‌های اعتیادش به جمع آوری ضایعات پرداخت و خواهرش را نیز تشویق به این کار کرد، ولی پسرم زباله‌ها و ضایعاتی را که از سطل‌های زباله بیرون می‌آورد با همان بوی تعفن وکثیف به درون پارکینگ آپارتمان منتقل می‌کرد که اعتراض شدید همسایگان را برانگیخت.
رشد اقتصاد جهانی به ۲.۹ درصد کاهش خواهد یافت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ