اصفهان- معاون اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان ورود حیات وحش را به سکونتگاه‌های شهری و روستایی در شرایط برف و سرما اجتناب ناپذیر دانست و گفت: حفاظت از مناطق استان تشدید می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با بیان اینکه برنامه مفصلی برای هوشمندسازی مناطق چهارگانه استان داریم، گفت: پارک ملی قمیشلو تا پایان امسال به امکانات حفاظتی هوشمند تجهیز می‌شود.
اصفهان - اثبات حضور یوزپلنگ در پناهگاه حیات وحش «عباس آباد» امیدها را برای احیای این گونه ارزشمند زنده کرد و استان اصفهان آماده اجرای طرح های حفاظت و تکثیر این حیوان در معرض انقراض است.
اصفهان- معاون محیط‌زیست طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان اصفهان گفت: ایجاد قرق‌های اختصاصی مدیریت و حفاظت حیات‌وحش در چهار منطقه استان اصفهان در دستور کار است.
اصفهان- فاز نخست مرکز بازپروری و تیمار حیات وحش در پارک ملی و پناهگاه حیات کلاه قاضی استان اصفهان به حضور مجازی رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور افتتاح شد.
اصفهان- مرتضی جوهری محیط‌بان پرتلاش اصفهانی است که خود را سال‌ها وقف حفاظت از محیط‌زیست و حیات‌وحش کرده؛ محیط‌بانی که تمام آرزوهایش محیط‌زیستی شده است.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: دومین پویش مردمی محیط زیست استان تهران با عنوان پویش مهربانی با حیات وحش امروز در منطقه شکار ممنوع کوه سفید دماوند آغاز شد.
یک فعال حقوق حیوانات و محیط‌زیست درباره مشاهدات خود از وضعیت پارک حیات‌وحش صفه اصفهان به اصفهان امروز می‌گوید: «در ابتدا بگویم نام پارک آموزشی حیات‌وحش صفه که بروی این مکان گذاشته‌اند کاملا مغایر با آن چیزی است که در آن اتفاق می‌افتد، هیچ نشانی از آموزش در این پارک نیست و گونه‌هایی که نگهداری می‌شوند خیلی‌هایشان اصلا حیات‌وحش نیستند در این مجموعه که بهتر است بگوییم باغ‌وحش، از انواع سگ‌ها به طور مثال سگ هاسکی، شتر، اسب و... نگه‌داری می‌شود و هیچ کار ارزشمندی دررابطه‌با حفاظت محیط‌زیست در این مکان دیده نمی‌شود و بازتابی هم نداشته است.»
اصفهان- معاون محیط‌زیست طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست اصفهان گفت: امسال مناطق حفاظت شده استان در روز طبیعت پذیرای گردشگران و علاقه مندان به حیات وحش است و منعی برای ورود وجود ندارد.
اصفهان- معاون محیط‌زیست طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست اصفهان گفت: امسال مناطق حفاظت شده استان در روز طبیعت پذیرای گردشگران و علاقه مندان به حیات وحش است و منعی برای ورود وجود ندارد.
اصفهان- شکار تصاویر یک قلاده یوزپلنگ پس از ۱۳ سال در پناهگاه حیات‌وحش عباس آباد توسط دوربین‌ تله‌ای، بیم و امیدی برای بقا و حفاظت از این گونه در خطر انقراض در کویر شرق اصفهان است.
اصفهان- رئیس اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش اداره کل حفاظت محیط‌زیست اصفهان گفت: بر اساس آخرین سرشماری در زمستان امسال، شمار پرندگان مهاجر در رودخانه زاینده‌رود کمتر از یک‌هزار قطعه بود.
اصفهان- مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان اصفهان از ثبت تصاویر یک قلاده یوزپلنگ در پناهگاه حیات وحش عباس آباد خبر داد.
اصفهان- مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان اصفهان از ثبت تصاویر یک قلاده یوزپلنگ در پناهگاه حیات وحش عباس آباد خبر داد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: بر اساس شمارش حیات وحش امسال نسبت به سال گذشته افزایش جمعیت حیات وحش را شاهد هستیم.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران از کشف محموله قاچاق حیات وحش خبر داد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران اظهار داشت: گونه‌های کشف شده مشتمل بر یک گربه کاراکال بالغ به همراه دو گربه ماهیگیر بالغ و دو توله بوده که این گربه‌های ماهیگیر در فهرست گونه‌های کنوانسیون بین‌المللی تجارت گونه‌های جانوری و گیاهی وحشی در حال انقراض (سایتیس) قرار دارند. تهران - ایرنا -
اصفهان- معاون طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور گفت: بخش زیادی از ذخایر ژنتیکی و تنوع زیستی طی ۷۰ سال اخیر از بین رفته‌اند و ادامه این روند در آینده قابل جبران نخواهد بود.
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست از غذارسانی به حیات وحش در مناطق چهارگانه محیط زیست همزمان با برودت هوا و بارش برف خبر داد.
اصفهان- معاون طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست اصفهان با اشاره به احتمال خروج حیوانات به سمت سکونتگاه‌ها در روزهای برفی زمستان، گفت: توزیع علوفه برای حیات وحش در دستور کار است.
اصفهان-معاون اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با بیان اینکه محدوده مطالعات اکتشافی هیدروکربنی ۸کیلومتر با تپه‌های ماسه‌ای پناهگاه یخاب تلاقی دارد، درباره ابعاد این پروژه توضیحاتی داد.‌
رشت- حفاظت مردم پایه و آموزش همگانی دو مقوله مهمی است که متولیان محیط زیست در راستای حفاظت از محیط زیست باید به آن توجه کنند در غیر این صورت عملکرد جزیره ای در این حوزه نتیجه بخش نخواهد بود.
معاون محیط زیست طبیعی گفت: اصل حفاظت که نگه داشت ذخایر ژنی این مناطق بوده محقق شده ولی مشکلات خاصی که در حوزه تعارضات نیز وجود دارد باید به شکل ویژه ای مورد بررسی قرار گیرد.
اصفهان- معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست اصفهان گفت: تکمیل و تجهیز مرکز بازپروری حیات وحش کلاه قاضی اصفهان نیازمند بودجه کلان است.
اصفهان- معاون محیط‌زیست طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست اصفهان گفت: سرشماری حیات‌وحش در مناطق حفاظت شده اصفهان از نیمه آبان‌ماه امسال آغاز خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ