نماینده پیشین مجلس در واکنش به مصوبه مولدسازی گفت: رویه نانوشته‌ای در کشور وجود دارد مبنی بر اینکه مجلس روز به روز ضعیف‌تر و اختیارات‌شان محدودتر شود. زمانی هم که مجلس ضعیف باشد چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد؛ همانطور که مجلس در شرایطی همچون افزایش مالیات‌ها، سیاست خارجی و... در حاشیه قرار داشت که نتیجه‌اش را داریم می‌بینیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره‌های پرسپولیس که همگی از غیبت تماشاگران در دیدار نخست شوکه و شاکی شده بودند، تهدید کردند که اگر چنین رویه‌ای ادامه داشته باشد، دیگر نه‌تنها حاضر نیستند در ورزشگاه آزادی به میدان بروند، بلکه خواستار انتقال بازی‌شان به شهری به غیر از تهران هستند
ستاره‌های پرسپولیس که همگی از غیبت تماشاگران در دیدار نخست شوکه و شاکی شده بودند، تهدید کردند که اگر چنین رویه‌ای ادامه داشته باشد، دیگر نه‌تنها حاضر نیستند در ورزشگاه آزادی به میدان بروند، بلکه خواستار انتقال بازی‌شان به شهری به غیر از تهران هستند
یک منبع آگاه گفت: رویه‌ای که وزارت بهداشت طی یک‌سال و نیم اخیر از طریق روسای دانشگاه‌های زیرمجموعه خود در پیش گرفته به این شکل است که یا استاد پیشکسوت و عضو هیات علمی را زودتر از ۳۵ سال سابقه خدمت بازنشسته کرده‌اند یا اینکه شرایط کار و حضور علمی برای چهره پیشکسوت آموزش پزشکی را به گونه‌ای محدود و دشوار کرده‌اند که استاد پیشکسوت داوطلب استعفا دهد و کناره‌گیری شود.
با این اوصاف بخش وسیعی از اعتبارات سازمان صداوسیما که احتمالاً رقمی صدها میلیارد تومانی در سال را شامل می‌شود، به صورت متمرکز به این مرکز اختصاص خواهد یافت و یک رویه تولید یک دست و یکپارچه شکل خواهد گرفت؛ رویه‌ای که در چندین سال اخیر در وی او دی ها وجود دارد و یکی از دلایل موفقیت وی او دی‌ها در تولید آثار دارای کیفیت قابل قبول، همین تمرکز مدیریتی در تایید تولیدات و ارزیابی محصولات بوده است
کمتر از ۹ ماه تا انتخابات مجلس باقی مانده است و فعالیت سیاسی اصلاح‌طلبان در بلاتکلیفی خاصی قرار دارد. این بلاتکلیفی در کنار آرای متناقض و بعضا نظریات شاذ برخی از چهره‌های اصلاح‌طلب موجب شده است که آینده سیاسی روشنی را برای آنان رقم نزند. رویه‌ای که با انتخاب آذر منصوری به‌عنوان رئیس جبهه اصلاحات مشخص است که باید انتظار مواضع رادیکال‌تری را از جریان اصلاح‌طلب داشته باشیم.
عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: با رویه‌ای که بانک‌ها در برای اجرای قانون جهش تولید مسکن در پیش گرفتند قانون جهش تولید مسکن اجرایی نخواهد شد.
عضویت رسمی ایران به عنوان نهمین عضو اصلی سازمان همکاری شانگهای در جریان بیست و سومین نشست سران آن،پس از فرآیند و انجام تعهدات رویه‌ای به جمهوری اسلامی اعطا و به تصویب و امضای دیگر اعضا رسید.
امسال، سال انتخابات است و از آغازین روز‌های سال ظاهرا بنای تشکیک در انتخابات آغاز شده است. رویه‌ای مرسوم در سال‌های اخیر که از طرف برخی جریان‌های سیاسی بدسابقه دنبال می‌شود و متأسفانه مواجهه بازدارنده‌ای با آن صورت نگرفته است. آن‌ها انتقام بی‌اقبالی مردم به جریان سیاسی مطبوع‌شان را از صندوق‌های رأی می‌گیرند.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: به‌زودی گواهی سپرده نفت‌ خام و میعانات گازی شرکت ملی نفت ایران در بورس انرژی ایران معامله می‌شود.
معیار توافق مردم با آیت‌الله خمینی نه باور‌های قلبی و قبلی و نیات و ذهنیات اشان که وعده‌های اعلام شده در جریان انقلاب ۵۷ و سندی است به نام قانون اساسی در سال ۵۸ (که فصل حقوق ملت و اصول دموکراتیک آن در بازنگری ۶۸ هم از بین نرفت) و به فرض اگر هم حسب ادعای نواصول‌گرایان قلبا باور نداشته بازنمی‌توان به آن استناد کرد کما این‌که کسی نمی‌تواند بخشی از کتاب ولایت فقیه در نجف را مبنای نپرداختن مالیات کند و ادعای دیگران دربارۀ بهرۀ بانکی به استناد آرای برخی مراجع توجیه شانه خالی کردن از پرداخت آن نیست.
«پرت کردن افراد از پنجره به بیرون یکی از شیوه‌های محبوب حذف مخالفان سیاسی در روسیه، چه در دوران قدیم و چه در دوران معاصر و مدرن است. رویه‌ای که روس‌ها به آن ماهیت مدرن تری بخشیده اند. این شیوه از حذف افراد، شیوه‌ای ساده و در عین حال کم هزینه است و در مورد آن می‌توان روایت‌های انحرافی مختلفی را نیز ارائه کرد.»
به نظر می‌رسد که تلویزیون این روز‌ها چهره‌هایی مردمی را زیر ذره‌بین گرفته که در اعتراضات اخیر از معترضان حمایت کرده‌اند. جالب است که با وجود نگاه منفی که نسبت به چنین رویه‌ای در بین کاربران فضای مجازی شکل گرفته، مسئولان تلویزیون ظاهرا قصدی برای جلوگیری از تکرار چنین اتفاقاتی ندارند. مواردی که باعث شده دوباره بسیاری به سیاست‌های تلویزیون در قبال چهره‌های سرشناس انتقاد کنند و این روز‌ها آن را دوباره «میلی» و خوشایند جریانی خاص بنامند.
مهدی قایدی فرصت خوبی برای باز کردن دروازه مس رفسنجان داشت ولی ضربه او به گل تبدیل نشد.
انسیه خزعلی معان امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ایران سال گذشته یعنی کمتر از ۹ ماه پیش به عضویت کمیسیون مقام زن در سازمان ملل درآمد. وی افزود:، اما آمریکا و برخی از کشور‌ها با جوسازی‌ها و حرکت‌های رسانه‌ای و ایجاد رویه‌ای غلط که معمول نبود، ایران را از این کمیسیون حذف کردند. در حالی که مشابه این موارد در کشور‌های دیگر وجود داشته امام هیچگاه چنین پیشنهادی داده نشده بود.
ترور چهره‌های اهل سنت چندی پس از اتخاذ مواضع همسو با انقلاب اسلامی و علیه طرح و برنامه‌های گروهک‌های جدایی‌طلب، برای این تروریست‌ها تبدیل به یک رویه شده. رویه‌ای که حالا با ایجاد التهاب بیشتر در فضای استان بیش از پیش لازم است با یک برخورد قاطع به آن پایان داده شود.
آنالنا بربوک، وزیر امور خارجه آلمان روز گذشته در پی اجرای این حکم، در صفحه توییترش مدعی شد: محسن شکاری به دلیل مخالفت با دولت در رویه‌ای نابکارانه محکوم و اعدام شد، اما تهدید اعدام میل مردم برای دستیابی به آزادی را خفه نخواهد کرد.
وزیر خارجه آلمان روز پنج‌شنبه در توییتی چنین مدعی شد که محسن شکاری به دلیل مخالفت با دولت در رویه‌ای نابکارانه محکوم و اعدام شد اما تهدید اعدام میل مردم برای دستیابی به آزادی را خفه نخواهد کرد.
طی سال‌های اخیر به ویژه بعد از اعمال تحریم‌های بزرگ بین‌المللی بر ایران در سال ۲۰۰۹ پدیده‌ای به عنوان «کاسبان تحریم» رایج و متولد شد. حالا در میانه ناآرامی‌های اخیر کشور می‌توان از ظهور و مفصل‌بندی پدیده‌ای جدید تحت عنوان «کاسبان توهین» سخن به میان آورد. هر چند این پدیده در گذشته نیز وجود داشت، اما اکنون به در مقام رویه‌ای رایج نهادینه شده است
در رویه‌ای عجیب و غیر معمول بر خی از جریان‌ها و افراد نزدیک به نهاد‌های رسمی، در حال مفصل‌بندی اعتراضات در قالب آمار‌های کمی هدر قالب دو رویکرد یک درصدی و 20 درصدی بودن معترضان هستند. استدلال اصلی هر دو این رویکرد‌ها این است که اعتراضات بر خلاف آن‌چه که رسانه‌های خارج از مرز‌های ایران تبلیغ می‌کنند چندان جدی نیستند و جامعه در آرامشی نسبی قرار دارد. اما بر خلاف این رویکرد، واقعیت‌های کنونی جامعه ایرانی نشان می‌دهد که کشور در وضعیتی از تعلیق و انسداد قرار دارد که حتی این موضوع از سوی افراد نزدیک به جریان قدرت نیز مورد تصدیق قرار گرفته است
سیلویو برلوسکونی، رییس باشگاه مونزا، می‌گوید رویه‌ای که در میلان داشته را در این باشگاه هم تکرار می‌کند.
امیرحسین اسفندیار با عقد قراردادی رسمی به عضویت باشگاه اورال اوفا در روسیه درآمد.
اهدای سلول‌های بنیادی خون رویه‌ای مهم در دنیای پزشکی با مشکلات فراوان است و برای حل این موضوع از سیستم قلب مصنوعی با قابلیت رشد سلول‌های بنیادی خون کمک گرفته شده است.
محمدصالح جوکار، رئیس کمیسیون امور داخلی و شورا‌های مجلس شورای اسلامی می‌گوید: آمار دقیقی از تعداد فرزندان مسئولان در خارج از کشور وجود ندارد و فعلا قطع ارتباط والدین با فرزندانی که چنین رویه‌ای را در پیش‌گرفته‌اند در دستور کار است.
رویه‌ای که تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان در پیش گرفته بود، راضی‌کننده به نظر نمی‌رسد. شاید نبودن مهره‌های تأثیرگذار در این تیم یا نداشتن تجربه کافی برای بازی‌کردن در رقابت‌های بزرگ تأثیرگذار باشد، ولی همان‌طور‌که در بالا عنوان شد، والیبال ایران چند صباحی است که نوسان‌های آزاردهنده‌ای دارد؛ گاهی بسیار خوب و بعضا هم بسیار ناامیدکننده ظاهر می‌شوند. در چنین فضایی است که شاید بد نباشد این رشته ورزشی هم رفته‌رفته دگرگون شده و تفکرات مدیریتی جدیدی به خود بگیرد. موضوعی که البته با توجه به اصرار‌های مکرر برای بقا در صندلی مسئولیت، بعید است به این سادگی‌ها امکان‌پذیر باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ