یک رسانه موهن فرانسوی، در واکنش به زلزله مرگبار ترکیه به جای همدردی به انتشار کاریکاتور تمسخرآمیزی در این باره پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درپی بگومگوی توئیتری معاون وزیر ورزش و یک نماینده مجلس که یامین پور خطاب به رحیمی جهان آبادی نوشته بود: توییت من خطاب به نمایندگان بود تا دهنت رو ببندند بیشتر از این با آبروی مجلس بازی نکنی، رحیمی جهان آبادی نیز خطاب به یامین پور نوشت: کسی که در جایگاه بی ربط و غیر تخصصی نشسته و هیچ عملکرد مثبتی هم نداره و امر و نهی به خانه ملت و نمایندگان مردم هم انجام میده و ادعای انقلابیگری هم داره! باید دهنش را ببنده هرچند شماها! سالهاست گوشها و عقلتون بسته است و دهنهاتون باز و از کل عالم ایراد میگیرید.
سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس در تشریح نشست این فراکسیون، گفت: اعضا خواستار اخراج سفرای سوئد و دانمارک در پی هتک حرمت مجدد قرآن کریم در این کشورها شدند.
معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت اعلام کرد: از بین ۹۸ عنوان مجله علوم پزشکی نمایه شده در Clarivate Web of Science تعداد ۹۴ عنوان مجله دارای ضریب تأثیر (Impact Factor) هستند.
نماینده مردم شبستر در مجلس گفت: دولت انقلابی باید با اقدام هتک حرمت به قرآن کریم که در سوئد انجام شد، برخورد جدی کند.
رئیس مجلس ضمن محکومیت هتک حرمت به ساحت قرآن کریم، گفت: جریحه‌دار کردن احساسات و توهین به عقاید مسلمانان جهان، بی‌هزینه نیست و دولت سوئد باید پاسخگوی این اهانت‌ها باشد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز در محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم، قرآن به دست گرفتند و قیام کردند.
رئیس مجلس ضمن محکومیت هتک حرمت به ساحت قرآن کریم، گفت: جریحه‌دار کردن احساسات مسلمانان بی‌هزینه نیست و دولت سوئد باید در این زمینه پاسخگو باشد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز در محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم، قرآن به دست گرفتند و قیام کردند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام به هتک حرمت قرآن در سوئد محکوم است و دیگر نباید در آینده شاهد این اقدامات باشیم.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام به هتک حرمت قرآن در سوئد محکوم است و دیگر نباید در آینده شاهد این اقدامات باشیم.
رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه به گزارش و طرح روی جلد شماره جدید اکونومیست واکنش نشان داد.
نشریه تایم یک مجله خبری برخط آمریکایی است که دفتر آن در نیویورک است. نشریه تایم نخستین بار در ۳ مارس ۱۹۲۳ در شهر نیویورک منتشر شد و سالها توسط بنیانگذار مشترک و تأثیرگذار آن «هنری لیوس»(Henry Luce) اداره می‌شد.
نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: هتک حرمت به قرآن کریم توسط مدعیان دموکراسی یعنی اروپایی‌ها را که با تروریستی خواندن نام سپاه بی آبرو شدند، محکوم می‌کنم.
رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت هتک حرمت به قرآن کریم در سوئد، گفت: سیاستمداران سوئدی نمی‌توانند این اسلام هراسی آشکار و طراحی شده را پشت نقاب دروغین آزادی بیان پنهان کنند.
رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت هتک حرمت به قرآن کریم در سوئد، گفت: سیاستمداران سوئدی نمی‌توانند این اسلام هراسی آشکار و طراحی شده را پشت نقاب دروغین آزادی بیان پنهان کنند.
یک نشریه آمریکایی مدعی شده است که میثم جبلی پناهنده شده است.
قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: توهین نشریهٔ هتاک فرانسوی به رهبر انقلاب ثابت می‌کند که باید با همکاری بیشتر مقابل لطمه به هویت فرهنگی ملت‌ها ایستاد.
ظهر امروز یکشنبه ۱۸ دی ماه، علما، روحانیون و مردم قم در اعتراض به هتاکی مجله فرانسوی و توهین به مرجعیت و مقام معظم رهبری در صحن امام رضا(ع)، حرم حضرت فاطمه معصومه(س) تجمع و با سر دادن شعار این اقدام هتاکانه را محکوم کردند. همچنین آیت الله سید احمد خاتمی در این تجمع به ایراد سخن پرداختند.
مردم کشمیر با راه‌اندازی کمپین #رهبر_ما (OurLeader#) در شبکه‌های اجتماعی و حمل تصاویری از رهبر معظم انقلاب به اقدام موهن مجله فرانسوی "شارلی ابدو" واکنش نشان دادند.
انتقاد نماینده ادوار مجلس از «هتک حرمت دانشجو»
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای، ضمن محکومیت ناامنی‌های اخیر و هتک حرمت به مقدسات، بر اهتمام مجلس برای پیگیری پرونده مرحوم «مهسا امینی» تاکید کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی تلاش دارند با بهره‌گیری از ظرفیت قانون گذاری، همچنین همفکری با نخبگان و بهره گیری از معارف اصیل اسلامی، زمینه بروز هنجارشکنی اخلاقی و اباحه‌گری را از بین برده و فضای مناسب فرهنگی و اجتماعی را برای ملت ایران فراهم نمایند.
نماینده ادوار مجلس گفت: حق مجلس است که به ماجرای طرح صیانت ورود کند اگر این کار را انجام ندهد به نوعی به خود هتک حرمت کرده است زیرا این کاری بود که مجلس استارت آن را زد و اگر قرار است تصمیمی گرفته شود باید از مجلس آغاز شود.
لاهوتی گفت: مجلس به ماجرای تصویب طرح صیانت ورود نکند به خود هتک حرمت کرده است. امام خمینی (ره) گفتند اگر دیدید مردم درباره موضوعی نظری دارند حتی اگر به ضرر خودشان است بگذارید خودشان تصمیم بگیرند و شما حق ندارید تصمیم دیگری بگیرید که ما باید به این موضوع توجه کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ