رئیس مجلس ضمن محکومیت هتک حرمت به ساحت قرآن کریم، گفت: جریحه‌دار کردن احساسات و توهین به عقاید مسلمانان جهان، بی‌هزینه نیست و دولت سوئد باید پاسخگوی این اهانت‌ها باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه جوان به نقل از یک کارشناس نوشت: اغلب مهاجران ایرانی در خارج از کشور جزو نخبگان نیستند و بخشی از آن‌ها لمپن‌هایی هستند که از طریق پناهندگی سیاسی و حقه بازی توانسته‌اند آن طرف بروند در خلافکاری هیچ حد و مرزی برای خود قائل نیستند.
دبیر شورای نگهبان گفت: طراحان و عاملان این رفتار غیرانسانی بدانند که توهین به قرآن، توهین به همه ادیان الهی است.
یکی از اعضای ائتلاف فتح عراق تاکید کرد که اقدام موهن در سوئد علیه قرآن کریم و پرچم عراق، در چارچوب آزادی بیان نمی گنجد و یک تجاوز آشکار به شمار می‌رود.
رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جریحه دار کردن احساسات و توهین به عقاید مسلمانان بی هزینه نیست و دولت سوئد باید پاسخگوی این اهانت‌ها باشد.
سفارت ایران در آذربایجان اعلام کرد: هتک حرمت مجدد به قرآن کریم توهین به عقاید دو میلیارد مسلمان و به خطر انداختن صلح و همزیستی مسالمت آمیز بین المللی و سو استفاده عیان از آزادی بیان است.
سفارت ایران در آذربایجان اعلام کرد: هتک حرمت مجدد به قرآن کریم توهین به عقاید دو میلیارد مسلمان و به خطر انداختن صلح و همزیستی مسالمت آمیز بین المللی و سو استفاده عیان از آزادی بیان است.
عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت: آزادی بیانی که موجب نفرت‌انگیزی و خشونت شود، در هیچ کدام از کنوانسیون‌هایی که غربی‌ها خودشان وضع کرده‌اند، مجاز شمرده نشده و براساس همان‌ها نباید به مقدسات توهین شود.
جیمز مدیسون، ستاره جدید تاتنهام، مجبور شد توییت‌های قدیمی‌اش علیه گرت بیل و تیم جدیدش را پاک کند.
توهین زشت و بی‌ادبانه مهاجم برزیلی به هوادار پرسپولیس
بلافاصله پس از پایان صحبت‌های رهبری و در شرایطی که مسیر خروج مسوولان مسدود شده بود، چند نفر خود را به حسن روحانی رسانده و به او توهین و فحاشی کردند.
سرمربی کروات تورینو مورد توهین شدید هواداران اسپتزیا قرار گرفته که باعث واکنش او قرار گرفته است.
علیرضا بیرانوند پس از پایان بازی با هوادار، دقایقی با گلزن تیم حریف صحبت کرد.
علیرضا حقیقی دروازه‌بان نساجی نسبت به شعار تماشاگران استقلال در بازی امروز واکنش نشان داد.
جنجال پورتو - فامالیسائو تمام نشده و تحقیقات در مورد توهین نژادپرستانه به په‌په ادامه دارد.
مارکو لاندوچی، مربی یوونتوس، ممکن است به خاطر توهین به لوچانو اسپالتی با محرومیت مواجه شود.
شکست استقلال مقابل پرسپولیس در هفته بیست و هفتم لیگ برتر ایران و همچنین حرکت عجیب ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال مقابل داوران دربی در رسانه‌های پرتغال هم بازتاب داشت.
عامل اصلی بی‌حجابی کیه؟ فوتبالیست ها ۹۰ درصد آنها  عکس برهنه زن هایشان را در پیج هایشان به نمایش می گذارند.
آنتونیو رودیگر، مدافع رئال مادرید، در بازی برابر کادیز هدف توهین‌های هواداران این تیم قرار گرفت و تا آستانه درگیری با آنها پیش رفت.
میودراگ بزوویچ مربی سابق لوکوموتیو، دینامو و روستوف بازی با ایران و عراق را برای روسیه مناسب نمی‌داند.
فدراسیون فوتبال ایتالیا تحقیقاتی را درباره اتفاقاتی که شب گذشته در درگیری ژوزه مورینیو، سرمربی رم، با داور چهارم رخ داد آغاز کرده است.
روزنامه کیهان نوشت: طی هفته‌ها و روز‌های گذشته، در حوزه سیاست خارجی، جمهوری اسلامی ایران، چند دستاورد بزرگ و بعضا بی‌نظیر داشت.
ایکر کاسیاس همبازی سابق جرارد پیکه در تیم ملی اسپانیا در گفت‌وگویی، از جرارد پیکه به عنوان یک «فرد احمق و خرفت» یاد کرد.
مشکل، اما اینجاست که توهین به امثال علی دایی در صداوسیمای انحصاری رخ می‌دهد؛ رسانه‌ای که داعیه «ملی» دارد و به‌طور مستقیم با بودجه‌ای که از جیب مردم می‌گیرد اداره می‌شود. بدیهی است که چنین رسانه‌ای باید بیش از هر چیز دیگری بازتاب‌دهنده عقاید و سلایق افکار عمومی و صاحبان هزینه باشد. آیا واقعا نظر مردم در مورد علی دایی همانی است که کارشناس شبکه افق گفت؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ