نماینده مردم شبستر در مجلس گفت: دولت انقلابی باید با اقدام هتک حرمت به قرآن کریم که در سوئد انجام شد، برخورد جدی کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برادران پناهیان را شاید بتوان تندترین منتقدان دولت روحانی دانست. به کار بردن اصطلاحات عجیبی در ارتباط با عملکرد دولت، برادران پناهیان را در سال پایانی کار دولت روحانی در مرکز توجه قرار داده بود: «روی کره مریخ، یک استانی است که در آن دکل نفتی قرار دارد و کارکنان اون مجتمع‌ها برای خودشان آب شیرین‌کن دارند و روستا‌های اطراف اون مجتمع‌ها در حال هلاک شدن از بی‌آبی هستند. من بودم، استاندار آن استان ر‌ا به گاری می‌بستم و می‌گفتم که هر روز باید بروی برای این مردم آب بیاوری»
مردم و طبقه متوسط طی دهه‌های اخیر بار‌ها پالس ارسال کرده‌اند که جامعه به وضع خطرناکی رسیده است. طبقه متوسط هنوز هم معتقد است که باید از مسیر رفتار‌های مدنی حرکت و از رفتار‌های رادیکال و انقلابی دوری کند. طبقه متوسط، چون قبلا مسیر انقلاب را یک بار طی کرده، دیگر به راحتی به آن تن نمی‌دهد. در ایران یک لایه از طبقه متوسط اقتصادی و یک لایه فرهنگی و اجتماعی است. طبقه متوسط احساس می‌کند دهه‌هاست در حال هزینه دادن و مشارکت کردن است، اما دستاوردی کسب نکرده است.
معین‌الدین سعیدی نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: شاید مجلس انقلابی به لحاظ گفتمان فکری و سیاسی هم راستا با دولت آقای رئیسی است اما به این جمع بندی رسیده که این تیم و کابینه توان لازم را برای عبور از بحران‌ها و ابر چالش‌ها را ندارد.
رئیس شورای اطلاع رسانی دولت با بیان اینکه دولت مردمی و مجلس انقلابی دو بال اساسی پیشرفت کشور هستند گفت: همدلی و هم‌افزایی را رویکرد اصلی و تغییرناپذیر دولت برای پیشرفت کشور دانست
اردستان-امام جمعه موقت اردستان گفت: ارتباط‌هایی که دولت با کشورهای مختلف دنیا در حال برقرار کردن است یک راهبرد درست انقلابی است.
معاون رئیس‌جمهور سابق گفت: علی رغم شعارهایی که دولت می‌دهد نمی‌تواند با تورم مبارزه کند، زیرا اقتصاد ما به یک جراحی بزرگ نیاز دارد.
مطهری گفت: انقلابی عمل کردن یعنی مطابق عقل عمل کردن. در برخی موارد دولت خوب عمل نکرده است. مثلا می‌توانست برجام را زودتر به نتیجه برساند که این کار را نکردند. می‌توانست با آژانس انرژی اتمی زودتر به توافق برسد که این کار را نکردند.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت که وظیفه دولت حراست و اجرای قانون اساسی و احکام شریعت در حوزه عفاف و حجاب است.
اکبر نبوی، تحلیلگر اصولگرا ت نوشت:آقایان گمان کرده‌اند به صرف آن که خود را دولت مردمی یا دولت انقلابی بخوانند همه چیز حل می‌شود.
فعال سیاسی هم می‌تواند نقش‌آفرین باشد؛ البته فعالیت سیاسی، به نشستن و یافتن نقطه ضعفی در دولت یا دستگاه های دیگر و تمسخر و بزرگ‌نمایی آن در فضای مجازی نیست، بلکه فعالیت سیاسی یعنی تشریح فضای سیاسی دنیا و منطقه و تبیین اهداف دشمنان و جهت‌گیری‌های دوستان.
رهبر انقلاب: فعالیت سیاسی فقط این نیست که آدم بنشیند یک نقطه ضعفی در دولت یا در دستگاه‌های دیگر پیدا کند؛ بنا کند این را در فضای مجازی با مسخره و با توهین و … بزرگ کند/ پیام ملت در ۲۲ بهمن، حمایت کامل از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بود/ بعضی گفتند که جمهوری اسلامی به بن‌بست رسیده، خب اگر به بن‌بست رسیدیم، دشمن چرا این‌قدر خرج می‌کند که ما را به زمین بزند؟
سردار علی فدوی گفت: یک دهم درصد مردم در حوادث اخیر شرکت کردند که بسیاری از آن‌ها جذب دروغ‌های رسانه‌های معاند شده بودند.
نایب رئیس مجلس گفت: همه تلاش مجلس انقلابی این است که بتوانیم بودجه را به موقع و قبل از اتمام سال ۱۴۰۱ تقدیم دولت کنیم تا دولت به عنوان عمل به قانون این لایحه را پیش ببرد.
مصطفی میرسلیم نماینده تهران در توئیتی برخی کارکنان دولت را گرفتار در تباهی، رخوت و فرصت سوزی دانست.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط کنونی، انقلابی کسی است که یک نفر را نسبت به انقلاب خوش‌بین کند و ضد انقلابی کسی است که با خصلت ثروت اندوزی و زیاده خواهی اش مردم را نسبت به انقلاب بدبین کند.
وزیر دولت اصلاحات می‌گوید: ما در حال حاضر بسیجی داریم که اصلاً جنگ ندیده. انقلابی بودن یعنی چی؟ یعنی جمعی که نسبت به عموم مردم برتری دارند و در نتیجه طبیعی است که همه امتیازات در دست انقلابیون قرار بگیرد و در اینجا جایی برای غیر انقلابیون ندارند؟
دولت سیزدهم در حالی وارد دومین سال فعالیتش شد که توانست در فضایی آرام و با کمترین تنش، برنامه‌هایش را پیش ببرد و در این مسیر، طیف معتقدتر و انقلابی پای کار دولت بودند؛ اقدامی که در سایه یک جهت‌گیری‌ هوشمندانه‌ای تحقق شده و آن راهبرد، توجه به حساسیت‌های دینی این گروه بزرگ از جامعه ایران است.
وزیر اطلاعات گفت: موفقیت در اجرای طرح مردمی سازی یارانه‌ها، موفقیت در مقابله با بیماری منحوس کرونا، موفقیت در عرصه بین‌الملل و منطقه‌ای (نشست سه جانبه)، سفر‌های استانی رئیس جمهور محترم و آثار با برکت آن از جمله دستاورد‌های دولت مردمی و انقلابی در این مدت است.
اینکه دولت با سفر‌ها و شعار‌ها و تبلیغات تلاش کند نام خود را مردمی و انقلابی بگذارد، برای مردم آب و نان نمی‌شود. مردمی بودن و انقلابی بودن هنگامی تحقق می‌یابد که رفاه خانواده‌ها تأمین و فقر از جامعه ریشه‌کن شود.
تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: عملکرد دولت سیزدهم نیروهای انقلاب را راضی نمی کند اما قرار نیست جریان انقلاب از آقای رئیسی عبور کند.
کارنامه یکساله دولت با وجود شرایط سخت به جامانده از گذشته نه تنها قابل دفاع که حتی قابل افتخار است. دولت سیزدهم توانست کشور را از شرایط بی‌دولتی نجات دهد. نیرو‌های انقلابی در دولت شرایطی را تحویل گرفتند که وزرای دولت گذشته اعتراف می‌کردند در پرداخت حقوق کارمندان دولت و فروش حتی ۲۰۰ هزار بشکه نفت مستأصل مانده بودند .
ذوالنوری خطاب به رئیس جمهور، گفت: تحرک، روحیه انقلابی و منش شما موجب تشکر است، اما امروز حرکت دولت مانند حرکت کسی است که روی تردمیل می‌دود و مسافتی طی نمی‌شود؛ امروز نقطه (الف) و (ب) شما کجاست که ارزیابی کنیم پیشرفتی در امور اتفاق افتاده یا خیر؟
بازار بورس ایالات متحده دوباره سقوط کرد و شاخص سهام وال استریت را در بحبوحه ترس از تورم و رکود به وضعیت نزولی سوق داد و سرمایه گذاران را نیز در معرض طولانی ترین روند زیان خود از زمان رکود بزرگ در سال ۱۹۳۲ قرار داد.
صفحه توییتری باشگاه پورتو پس از این مسابقه، تصویر زیر را از مهدی طارمی منتشر کرد و نوشت: به شاهزاده پارسی تعظیم کنید!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ