یک نشریه آمریکایی مدعی شده است که میثم جبلی پناهنده شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تاکید کرد: بر این اساس به مردم اطمینان می‌دهیم که ما در بررسی لایحه به تمامی جوانب موضوع توجه داشتیم و مصوبات با مدنظر قرار دادن حق و حقوق مردم و شرع مقدس است، همچنین موارد اجتماعی و حقوق اساسی را مورد توجه قرار دادیم.
روابط عمومی مجلس اعلام کرد: روز گذشته یکی از رسانه ها مدعی برگزاری جلسه انتخاباتی در مجلس شورای اسلامی شده بود که باید گفت این ادعا صحت ندارد و خلاف واقع است.
علی خضریان گفت: به نظرم مطرح شدن موضوع تقلب در شرایط کنونی، دلایل سیاسی دارد.
دادستان کل کشور گفت: براساس گزارش هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس ادعای آقای احمد علیرضا بیگی فاقد اسناد و مدارک مثبته است.
رئیس مجلس در واکنش به درخواست نماینده تهران تاکید کرد: در این موضوع درنگ نخواهم کرد و با هر متخلفی که بخواهد آبروی مجلس را ببرد و با تهمت این بحث را پیگیری کند، برخورد و به این موضوع رسیدگی می‌کنم. خواهش می‌کنم این موضوعات را به حاشیه نبرید.
رئیس مجلس در واکنش به درخواست نماینده تهران تاکید کرد: در این موضوع درنگ نخواهم کرد و با هر متخلفی که بخواهد آبروی مجلس را ببرد و با تهمت این بحث را پیگیری کند، برخورد می‌کنم و به این موضوع رسیدگی می‌کنم. خواهش می‌کنم این موضوعات را به حاشیه نبرید.
دادستان کل کشور گفت: ادعای یکی از نمایندگان مجلس در خصوص وزیر صمت تا رسیدن به نتیجه نهایی پیگیری می‌شود.
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در پی ادعای یک نماینده مبنی بر واگذاری ۷۵ خودروی شاسی بلند به نمایندگان، این موضوع از سوی حراست قوه مقننه مورد بررسی قرار گرفت و کذب بودن آن مشخص شد.
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در پی ادعای یک نماینده مبنی بر واگذاری ۷۵ خودروی شاسی بلند به نمایندگان مجلس در جریان استیضاح سال گذشته وزیر صمت، این موضوع از سوی حراست قوه مقننه مورد بررسی قرار گرفت و کذب بودن آن مشخص شد.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان اینکه ادعای دریافت ۷۵ ماشین شاسی‌بلند در ازای رای‌ منفی به استیضاح وزیر صمت، تخریب خود مجلس است، گفت: هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان لازم است به این موضوع ورود کند.
علیرضابیگی مدعی شد: بنا ندارم از امتیازاتی که داده شده است صحبت کنم، اما خوب است هیات رئیسه محترم مجلس شورای اسلامی بیاید تکلیف آن خودرو‌هایی که به نمایندگان داده شد را مشخص کند. مشخص کند چرا قریب به ۷۰ تا ۷۵ دستگاه خودرو در اختیار نمایندگان قرار گرفت و تکلیف و ارتباط آن را با موضوع استیضاح نمایندگان روشن کنند.
علیرضابیگی مدعی شد: بنا ندارم از امتیازاتی که داده شده است صحبت کنم، اما خوب است هیات رئیسه محترم مجلس شورای اسلامی بیاید تکلیف آن خودرو‌هایی که به نمایندگان داده شد را مشخص کند. مشخص کند چرا قریب به ۷۰ تا ۷۵ دستگاه خودرو در اختیار نمایندگان قرار گرفت و تکلیف و ارتباط آن را با موضوع استیضاح نمایندگان روشن کنند.
محمدباقر قالیباف خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: شما بحثی را اشاره کردید و گفتید که مصوبات مجلس شورای اسلامی باعث مغایرت ۴۰۰ همتی بودجه شده است، اما آیا مجلس شورای اسلامی این کار را کرده است؟ چنین چیزی درست نیست و در کمیسیون تلفیق هم رخ نداده است.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۷ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۸ دقیقه با حضور ۱۹۵ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می‌پردازند
ند پرایس تاکید کرد که رابرت مالی با مقامات عمانی مشورت می‌کند، اما علت مطرح شده توسط نماینده مجلس ایران برای سفر سلطان عمان را رد کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه برخی جزئیات منتشر شده تحت عنوان توافقات ایران و چین توسط یک نماینده مجلس را غیر دقیق و نادرست خواند.
ونیسلاوسکی با تاکید بر اینکه حمله اوکراین به خاک روسیه حتی با استفاده از سلاح‌های اهدایی کشور‌های غربی قانونی است، گفت: تمام تاسیسات نظامی روسیه که در جنگ علیه اوکراین نقش دارند، اهداف نظامی قانونی هستند.
حسینی مدعی شد که بعضا برخی از ائمه جمعه در شهرستان‌ها دخالت‌هایی غیرسازنده و غیرکارشناسی در مسائل داشته که نه تنها به حل مشکل کمک نمی‌کنند بلکه بر مشکلات می‌افزاید.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اتفاقاتی که در جام جهانی رخ داد گفت: یکی از نقشه‌های روباه پیر پناهنده کردن بازیکنان تیم ملی ایران بود.
حجت الاسلام نیک بین گفت: طبق گزارش‌هایی که داده شده احتمال زیاد اینستاگرام و واتس اپ به ایران می‌آیند.
روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در پی ادعای کذب درباره حقوق نمایندگان، اطلاعیه‌ای منتشر کرد.
رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: ادعای معاندین نظام و انقلاب و رسانه‌های بیگانه در خصوص هک سایت مجلس و انتشار شماره تماس نمایندگان بی اساس و پوچ است.
رییس کمیته فوتبال مجلس ادعا می‌کند که تاج سه گزینه را برای نیمکت تیم ملی در نظر گرفته است.
جواد خیابانی امروز و در برنامه سلام صبح بخیر مجله و روزنامه‌های کیهان ورزشی چاپ ۶ اردیبهشت ۱۳۵۴ را نشان داد که صحبت‌های او را تایید می‌کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ