ظهر امروز یکشنبه ۱۸ دی ماه، علما، روحانیون و مردم قم در اعتراض به هتاکی مجله فرانسوی و توهین به مرجعیت و مقام معظم رهبری در صحن امام رضا(ع)، حرم حضرت فاطمه معصومه(س) تجمع و با سر دادن شعار این اقدام هتاکانه را محکوم کردند. همچنین آیت الله سید احمد خاتمی در این تجمع به ایراد سخن پرداختند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارتاژ مانند سایر شهر‌های فنیقیه دارای یک توفت (Tophet) بود؛ یعنی محیط مقدسی که در آن قربانی‌ها و تدفین‌ها انجام می‌شد. کشفیات تازۀ باستان‌شناسی، برخی از این نذورات را از زیر خاک بیرون آورده است.
محمد بن‌سلمان با ثروتی که در اختیار دارد، کلکسیونی از خودرو‌های لوکس را شکل داده‌است که شامل نسخه‌هایی از خودرو‌های لامبورگینی، بنتلی، بوگاتی، مرسدس بنز و رولزرویس است.
تجمع غیرت، عفت و معیشت در حمایت از آمران به معروف و اعتراض به هتک حرمت زنان محجبه، با حضور طلاب و روحانیون و مردم ولایت‌مدار تبریز عصر روز دوشنبه شانزدهم مردادماه در حوزه علمیه امیرالمومنین تبریز برگزار شد.
جمعی از مبلغان و طلاب حوزه‌های علمیه سراسر کشور صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
مراسم عمامه‌گذاری جمعی از طلاب توسط آیت الله مکارم شیرازی در روز عید غدیر برگزار شد.
شاید انتظار داشته باشیم که قدیمی‌ترین گنجینۀ طلایی جهان در جایی مثل سومر یا مصر کشف شده باشد؛ اما در واقع شهر وارنا در کشور بلغارستان جایی است که این کشف حیرت‌انگیز در آن اتفاق افتاد.
جنس ها و گونه های منقرض شده متعددی از گیاهان و جانوران در کهربا یافت شده اند.
آئین عمامه گذاری طلاب غیر ایرانی شامگاه سه شنبه ( ۹ خرداد ۱۴۰۲) همزمان با شب ولادت امام هشتم حضرت امام رضا (ع) در دفتر آیت الله کریمی جهرمی از مراجع تقلید برگزار شد.
خبرگزاری حوزه نوشت: اجلاسیه اساتید سطح یک حوزه علمیه قم که با موضوع «نقش اساتید در هدایت علمی تربیتی طلاب و فضلا به ویژه طلاب دارای استعداد برتر» در سالن همایش‌های مدرسه علمیه امام کاظم (ع) برگزار شد.
دو مورد از با ارزش‌ترین اسناد تاریخ حراج که با قیمت ۶.۵ میلیون دلار در سال ۱۹۴۳ و ۱۳ میلیون دلار در سال ۲۰۲۱ فروش رفتند متعلق به اینشتین است، اما اکنون در کمتر از ۲۴ ساعت پیش از پایان حراج، مبلغ پیشنهاد شده تنها ۱۱۰ هزار دلار است.
بیش از ۳۰ نفر از طلاب جوان قم در مراسمی با عنوان لباس خدمت در جوار مزار آیت الله سلیمانی در حرم مطهر حضرت معصومه (س) ملبس شدند.
مصر در سال‌های اخیر از چندین یافته باستان‌شناسی رونمایی کرده است. منتقدان معتقدند که در جریان این مجموعه اکتشافات، جلب توجه رسانه‌ها به تحقیقات مفصل علمی ترجیح داده می‌شود. با این حال، این اکتشافات نقش بسیار مؤثری در احیای صنعت مهم گردشگری مصر داشته‌اند، که سال‌ها تحت‌تاثیر ناآرامی‌های سیاسی قرار گرفته بود و با شیوع ویروس کرونا نیز آسیب دید.
همزمان با روز نیمه شعبان، مراسم جشن عمامه گذاری طلاب ایرانی و غیر ایرانی در دفتر آیت الله مکارم شیرازی، کریمی جهرمی و فاضل لنکرانی در قم و آیت الله نورمفیدی نماینده، ولی فقیه در استان گلستان برگزار شد.
همزمان با ۱۳ رجب میلاد امیرالمومنین علی ابن ابیطالب (ع)، مراسم عمامه گذاری تعدادی از طلاب حوزه علمیه و جامعه المصطفی العالمیه توسط آیت الله مکارم شیرازی و آیت الله کریمی جهرمی برگزار شد.
نهمین دوره انتخابات مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم از صبح امروز ۲۸ دی در مدرسه فیضیه آغاز شده است و تا فردا ادامه خواهد داشت.
مراسم عمامه گذاری جمعی از طلاب در سالروز ولادت حضرت زهرا (س) صبح جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ به دست آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی و آیت الله فاضل لنکرانی برگزار شد.
اجتماع علما، اساتید، طلاب، دانشجویان و مردم در پاسخ به اهانت نشریه هتاک فرانسوی شارلی ابدو در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد.
اجتماع پرشور علما، اساتید، طلاب، دانشجویان و مردم انقلابی و ولایتمدار شهر مقدس قم در حمایت از مرجعیت و مقام منیع ولایت و پاسخ به اهانت نشریه هتاک فرانسوی شارلی ابدو در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد.
مراسم تشییع پیکر آیت الله «سید محمد صادق روحانی» از فقهای حوزه علمیه قم با حضور گسترده طلاب و اقشار مردم از مسجد امام حسن عسگری (ع) تا حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار شد و پیکر این فقیه در مسجد بالاسر حرم بانوی کرامت خاکسپاری شد.
همایش اقتدار در سایه ولایت با حضور گردان‌های طلاب و روحانیون تیپ مستقل ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام صادق (ع) در مسجد مقدس جمکران و با سخنرانی سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران برگزار شد.
علما، طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ظهر امروز سه شنبه ۱۵ آذرماه، با تجمع در مدرسه مبارکه فیضیه قم و شرکت در اجتماع بزرگ میثاق با ولایت، ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب و امام راحل، اغتشاشات روزهای اخیر و هم راستا شدن با دشمنان نظام اسلامی را محکوم کردند. همچنین در این اجتماع آیت الله اراکی به ایراد سخن پرداخت.
علما، طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ظهر امروز سه شنبه ۱۵ آذرماه، با تجمع در مدرسه مبارکه فیضیه قم و شرکت در اجتماع بزرگ میثاق با ولایت، ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب و امام راحل، اغتشاشات روزهای اخیر و هم راستا شدن با دشمنان نظام اسلامی را محکوم کردند. همچنین در این اجتماع آیت الله اراکی به ایراد سخن پرداخت.
عباس عبدی فعال سیاسی اصلاح طلب انگیزه صدا و سیما از پخش تصویر زن برهنه‌ معترض را جذب مخاطب عنوان کرد.
تجمع طلاب و روحانیون حوزه علمیه قم به دعوت مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در محکومیت اهانت عده‌ای از اغتشاشگران و آشوب طلبان به ساحت قرآن کریم و شریعت اسلام پیش از ظهر شنبه در مدرسه مبارکه فیضیه قم برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ