نشریه تایم یک مجله خبری برخط آمریکایی است که دفتر آن در نیویورک است. نشریه تایم نخستین بار در ۳ مارس ۱۹۲۳ در شهر نیویورک منتشر شد و سالها توسط بنیانگذار مشترک و تأثیرگذار آن «هنری لیوس»(Henry Luce) اداره می‌شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رمزارز ورلدکوین که یک پروژه ارز دیجیتال است، توسط سم آلتمن مدیرعامل شرکت OpenAI و خالق ربات گفتگوگر ChatGPT روز گذشته راه‌اندازی شد.
رمزارز ورلدکوین که یک پروژه ارز دیجیتال است، توسط سم آلتمن مدیرعامل شرکت OpenAI و خالق ربات گفتگوگر ChatGPT روز گذشته راه‌اندازی شد.
گزارشی تازه نشان می‌دهد که تعداد کاربران ChatGPT روند نزولی پیدا کرده است و این اتفاق می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. از
ربات چت فقط با اطلاعات مربوط به سال ۲۰۲۱ و قبل از آن تغذیه شده است؛ با این حال همه چیز کمی متفاوت خواهد بود، زیرا ChatGPT از نظر مرور وب برخی از ارتقاء‌های عمده را دریافت کرده است و اگر بخواهید می‌تواند در وب جست‌وجو کند، اما باز مشکلی وجود دارد.
به عقیده «یان لی‌کان»، مدل‌های هوش مصنوعی به دلیل آموزش براساس متن، دارای محدودیت‌های زیادی هستند.
مشخص شد که ChatGPT در چندین حوزه دانش از جمله مدیریت کار، انکولوژی زنان و مراقبت‌های پس از جراحی که بر پروتکل استاندارد متمرکز شده‌اند، بهتر عمل می‌کند، اما در موقعیت‌های بسیار مفهومی این کارآیی را ندارد.
OpenAI ادعا دارد که تمام مشکلات امنیتی قبلی را برطرف کرده است و اکنون در طرحی اختصاصی مبلغ ۲۰ هزار دلار را برای یافتن هر مشکل امنیتی به متخصصان می‌پردازد. درهرحال توصیه می‌شود که از به‌اشتراک‌گذاشتن اطلاعات شخصی خود مثل نام کامل، آدرس محل سکونت یا کار، شماره تماس و جزئیات بانکی در گفت‌وگو با چت‌بات‌های هوش مصنوعی خودداری کنید
مایکروسافت که از اوپن‌ای آی پشتیبانی می‌کند، چت‌جی‌پی‌تی را ماه گذشته و پس از آن که آژانس حفاظت از داده‌های ایتالیا، تحقیقاتی را در مورد نقض مشکوک قوانین حریم خصوصی توسط این فناوری آغاز کرد، آفلاین کرد.
لوپز-لیرا گفت: در حال حاضر، ChatGPT به داده‌هایی فراتر از تاریخ آموزش خود در سپتامبر ۲۰۲۱ دسترسی ندارد و این یعنی، ابزار هوش مصنوعی OpenAI با ترند‌های اخیر بازار، اخبار یا تحولاتی که می‌توانند تاثیر قابل توجهی بر قیمت سهام و تصمیم‌ها سرمایه‌گذاری داشته باشند، آشنا نیست.
گفته شده که سامسونگ با محدودکردن طول دستورات ChatGPT به یک کیلوبایت یا ۱۰۲۴ کاراکتر، تلاش کرده است تا از بروز مشکلات مشابه در آینده جلوگیری کند.
ظاهراً بعضی از حساب‌های کاربری ChatGPT طی یک هفته اخیر مسدود شده‌اند و این مسئله برای اکانت‌هایی با شماره‌هایی آسیایی بیشتر صورت گرفته است.
ChatGPT یک ربات هوش مصنوعی است که اطلاعات را به صورت مکالمه ارائه میکند. میتوانید از او سوالاتی درباره ناامیدی و ترس و افسردگی بپرسید و پاسخ بگیرید، اما آیا این میتواند پاسخگوی نیاز‌های درمانی شما باشد؟ این ربات میتواند جای روانپزشک یا مشاور را برای شما بگیرد؟
«یو خنگ منگ» روی یک کامپیوتر IBM ۵۱۵۵ مربوط به سال ۱۹۸۴ که از پردازنده اینتل ۸۰۸۸ با فرکانس ۴.۷۷ مگاهرتز و ۶۴۰ کیلوبایت رم استفاده می‌کند، پیشرفته‌ترین فناوری این روز‌ها را پیاده‌سازی کرده است.
ChatGPT و فناوری‌های مشابه آن، برنامه‌های پیچیده تکمیل جملات هستند؛ نه بیشتر و نه کمتر. پاسخ‌های عجیب و غریب آنها، تابعی از میزان قابل پیش‌بینی بودن انسان‌ها در صورت داشتن اطلاعات کافی پیرامون راه‌های ارتباط ما هستند.
اسکات میلر معاون رئیس جنرال موتورز می‌گوید: «ChatGPT در همه چیز خواهد بود». جنرال موتورز در تلاش بوده است تا از تسلا در مسابقه بر سر ساخت یک سیستم دستیار راننده هوشمندتر پیشی بگیرد، اما به نظر می‌رسد که ChatGPT راه جدیدی را باز کرده است که می‌تواند به طور معناداری شرکت تحت رهبری ایلان ماسک را به چالش بکشد.
چت بات‌های هوش مصنوعی می‌توانند به غلبه بر محدودیت‌های انسانی، از جمله سرعت، زبان‌های خارجی و محدودیت نویسنده کمک کنند و به طور بالقوه در همه چیز از نوشتن ایمیل گرفته تا گزارش‌ها و مقالات و کارزار‌های بازاریابی کمک کننده خواهند بود.
اپلیکیشن هوش مصنوعی جدید (Chat GPT) که میلیون‌ها کاربر را چند ماه اخیر به سوی خود جذب کرده می‌تواند پارادایم‌های آموزشی را مختل کند.
هوش مصنوعی مولد چالشی فلسفی و عملی در مقیاسی است که از آغاز عصر روشنگری به این سو تجربه نشده است.
سرف با حضور در کنفرانس مانتین ویو، کالیفرنیا، از شرکت‌کنندگان درخواست کرد که برای سرمایه‌گذاری روی هوش مصنوعی مکالمه‌محور فقط به‌دلیل جذاب‌بودن آن، تلاش نکنند. هشدار او در بحبوحه محبوبیت بسیار زیاد هوش مصنوعی ChatGPT منتشر شده است.
کاربران برای دسترسی به جستجوی بینگ باید به این پیوند رفته و وارد حساب مایکروسافت شوند. مایکروسافت اعلام کرده که کاربران می‌توانند این موتور جستجو را به عنوان موتور جستجوی پیش فرض روی رایانه شخصی خود تنظیم کنند و یک کد QR را اسکن کنند تا برنامه جستجوی بینگ را در تلفن خود دانلود کنند.
اگر درباره‌ChatGPT، ابزار هوش مصنوعی که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده، سوالی بپرسید جواب‌‌‌هایی که می‌‌‌گیرید فی‌‌‌البداهه، قطعی و اغلب اشتباهند. ChatGPT که اخیرا نقل مجالس شده، یک چت‌‌‌بات «پاسخگو» است که می‌تواند در گفت‌وگوها به سوالات پیچیده مخاطب پاسخ دهد.
هوش مصنوعی توسط شرکت‌های آمریکایی به گونه‌ای طراحی شده و به کار می‌رود که کارگران را بی توان و جابجا می‌کند و تجربه مصرف کننده را کاهش می‌دهد و در نهایت اکثر سرمایه گذاران را ناامید می‌سازد. با این وجود، تاریخ اقتصادی نشان می‌دهد که لازم نیست این گونه باشد.
در واقع ChatGPT یک ابزار پردازش زبان طبیعی (NLP) است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا با استفاده از زبان طبیعی با الگوی خانواده زبان‌های بزرگ GPT-3، تعامل کنند. این مدل روی حجم گسترده‌ای از اطلاعات آزموده شده است تا بتواند به طیف وسیعی از سوالات ورودی، پاسخ‌های انسان‌گونه بدهد.
با وجود همه نگرانی‌هایی که در خصوص امکان جایگزینی انسان با ربات‌های دارای هوش مصنوعی مطرح می‌شود و مسائلی نظیر امکان سرودن شعر یا تولید متن که درباره آن‌ها سخن گفته می‌شود، یک تهدید به مراتب بزرگ‌تر از جانب این ربات‌ها وجود دارد: هوش مصنوعی می‌تواند در فرآیند‌های دموکراتیک جای انسان‌ها را بگیرد؛ نه از طریق رای دادن بلکه با اثرگذاری روی افکار عمومی و لابی‌گری.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ