رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام به هتک حرمت قرآن در سوئد محکوم است و دیگر نباید در آینده شاهد این اقدامات باشیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سلوان مومیکا پناهنده عراقی تبار سوئدی برای سومین بار اقدام به هتک حرمت قرآن کریم در سوئد، تحت حمایت پلیس این کشور کرد، اقدامی که سوالات متعددی درباره هدف نهان این اقدامات ایجاد کرده است.
سلوان مومیکا پناهنده عراقی تبار سوئدی برای سومین بار اقدام به هتک حرمت قرآن کریم در سوئد، تحت حمایت پلیس این کشور کرد، اقدامی که سوالات متعددی درباره هدف نهان این اقدامات ایجاد کرده است.
تبریز- دانش آموزان آذربایجان شرقی در پاسخ به هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم اقدام به امضای طوماری اعتراضی کردند و آن را به سفارت سوئد در تهران ارسال کردند.
جمعی از دانشجویان و مردم در محکومیت اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد و حمایت دولت سوئد از این اقدام، مقابل دانشگاه تهران تجمع کردند.
سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: اقدام بی‌شرمانه هتک حرمت به قرآن کریم که در سایه حمایت پلیس برخی کشورها از جمله سوئد و دانمارک انجام شد را به شدت محکوم می‌کنیم.
دبیرکل گردان‌های حزب الله عراق به اقدام موهن یک شخص پناهنده در سوئد علیه قرآن کریم واکنش نشان داد.
وزیر خارجه پاکستان امروز درباره رایزنی خود با «امیرعبداللهیان» گفت: با برادرم وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران صحبت کردم؛ مشترکاً اقدام شنیع هتک حرمت به قرآن کریم در سوئد رابه شدت محکوم کردیم.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام به هتک حرمت قرآن در سوئد محکوم است و دیگر نباید در آینده شاهد این اقدامات باشیم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس اقدام شنیع مزدوران استکبار در هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد، در تعارض با ادعای آزادی بیان است.
رهبر کاتولیک‌های جهان با ابراز خشم از هتک حرمتِ «قرآن» در سوئد، صدور مجوز برای این اقدام شنیع را محکوم کرد.
سازمان ملل اعلام کرد هتک حرمت قرآن مجید در سوئد، اقدامی ناپسند و بی‌احترامی به مسلمانانی است که هم‌اکنون عید سعید قربان را جشن می‌گیرند.
سخنگوی وزارت خارجه امارت اسلامی در یک رشته توییت نوشته است که اجازه دادن به چنین عملکردی تحت نام آزادی بیان از سوی مقام‌های سوئدی قابل نکوهش است و این اقدام، توهین به این دین مقدس اسلام و پیروان آن می‌باشد.
وزیر امور خارجه ترکیه امروز هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد را «اقدام شنیع» توصیف و آن را محکوم کرد.
پلیس سوئد در ادامه اقدامات توهین‌آمیز مقامات این کشور علیه مقدسات اسلامی، مجوز برگزاری تجمع دیگری با هدف هتک حرمت به قرآن کریم را صادر کرد.
شماری از شهروندان قندهار افغانستان در یک تجمع اعتراضی، هتک حرمت قرآن کریم توسط سیاستمدار سوئدی را به شدت محکوم کردند و پرچم این کشور را آتش زدند. راسموس پالودان، شهروند تندرو و اسلام ستیز سوئدی - دانمارکی روز شنبه یکم بهمن ماه در اقدامی موهن، یک نسخه از قرآن را در مقابل ساختمان سفارت ترکیه در پایتخت سوئد سوزاند. او برای این کار خود از مقامات سوئد مجوز گرفته بود.
رهبر شیعیان بحرین اقدام دولت سوئد مبنی بر حمایت از به آتش کشیدن قرآن کریم را محکوم کرد.
روز شنبه راسموس پالودان، رهبر حزب راست افراطی «استرام کرس» یک نسخه از قرآن را در مقابل سفارت ترکیه در استکهلم آتش زد، آن هم پس از آنکه مجوز انجام این کار توهین آمیز را از مقام‌های سوئدی گرفت. او از ائتلاف ناتو و ترکیه و رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه در سخنرانی‌اش انتقاد کرد و تصویری توهین آمیز به پیامبر (ص) را نشان داد. این اقدام توهین آمیز او با موجی از اعتراضات و واکنش‌های مختلف جهانی مخصوصا واکنش کشور‌های اسلامی روبه‌رو شد.
رهبر کلیسای کاتولیک کلدانی عراق اقدام یک افراط‌گرای سوئدی در هتک حرمت قرآن را محکوم کرد.
رهبر کلیسای کاتولیک کلدانی عراق اقدام یک افراط‌گرای سوئدی در هتک حرمت قرآن را محکوم کرد.
نخست وزیر سوئد هتک حرمت «قرآن» در استکهلم را محکوم کرد و آن را اقدامی «شدیدا گستاخانه» خواند.
رهبر جریان حکمت ملی عراق ، اقدام موهن در سوئد در هتک حرمت قرآن کریم را به شدت محکوم کرد.
جنبش مقاومت اسلامی حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای اقدام موهن سوئد در هتک حرمت قرآن کریم را به شدت محکوم کرد.
وزارت امور خارجه اردن تعرض به قرآن کریم در سوئد را به شدت محکوم کرد و این اقدام را موجب دامن زدن به نفرت پراکنی و خشونت دانست.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به هتک حرمت به قرآن کریم در سوئد گفت: این اقدام مصداق نفرت پراکنی و ترویج خشونت علیه تمام مسلمانان است و اینگونه اقدامات هیچ نسبتی با آزادی ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ