تیم ساپینتو دهمین گل خود را در سه بازی گذشته زد، گلهایی که نشان می دهد آنها نمی خواهند در ادامه راه لیگ برتر برابر رقبا پاپس بکشند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میانگین گلزنی در بازی های دو هفته اول لیگ برتر هنوز به دو نرسیده و یک گل نیاز دارد تا آمار سال گذشته تکرار شود.
با از دست دادن جام قهرمانی حذفی مثل لیگ برتر توسط استقلال، انتقادها از سید حسین حسینی به حداکثر رسیده و برخی از طرفداران استقلال خواهان جدایی این دروازه بان از اردوی تیم آبی شده اند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از شکست مقابل سیتی در فینال جام حذفی گفت تیمش خوب بازی کرده و دو گل بد دریافت کرد که می‌توانست مانع از به ثمر رسیدن آنها بشود.
فصل 2022/23 لیگ پرتغال به پایان رسید و بنفیکا فاتح این رقابت ها شد. پورتو با وجود کسب برد در 10 هفته پایانی از قهرمانی در این رقابت ها باز ماند؛ با این حال مهدی طارمی به عنوان آقای گل فصل جاری لیگ پرتغال معرفی شد. ستاره ایرانی پورتو 22 گل و 7 پاس گل در رقابت های این فصل به ثبت رساند.
کریم بنزما در سال های گذشته ستاره رئال مادرید بود و گل های حساسی به ثمر رساند.
به نظر می رسد، محمد حسین مرادمند در مصاف استقلال – نساجی هم یکی از مردان اصلی ریکاردو ساپینتو در قلب خط دفاعی باشد.
مهدی قایدی با هت تریک در بازی با تراکتور شمار گل های خود را در لیگ برتر به عدد 12 رساند و بعد از شهریار مغانلو بهترین گلزن مسابقات لقب گرفت.
برخی دروازه‌بانان با تجربه لیگ برتر فصل را با خاطره‌ای تلخ تمام کردند که نیاز به فراموشی آن دارند.
درخت دارچین که بیشتر در هندوستان و چین می‌روید، جزو رده دولپه‌ای‌های جداگلبرگ می‌باشد و همیشه‌سبز است. گل‌های سفید مایل به زرد دارد، پوست آن را هم که قهوه‌ای‌رنگ است دارچین می‌گویند. از تمام قسمت‌های درخت دارچین بویی مطبوع استشمام می‌شود. دارچین بومی سری‌لانکا و جنوب هند است و پوست آن به عنوان ادویه استفاده می شود. در قرون وسطی از دارچین برای درمان سرفه، ورم مفاصل و گلودرد استفاده می‌شد. تحقیقات جدید نیز بر خواص و فایده‌ها پزشکی دارچین تأکید دارند. (ویکیپدیا)
تقریبا ۱۰۰ میلیون سال پیش، یک گروه اولیه از شب پره‌ها به جای شب، در طول روز در محیط پراکنده شدند و از شهد گل‌های فراوانی که در نزدیکی زنبور‌های تکامل یافته بود، تغذیه کردند و این اتفاق خاص باعث تکامل تمام گونه پروانه‌ها در جهان شد.
مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه گل های زده عیسی آل کثیر مقابل استقلال و گل گهر نشان دهنده نظم تیمی سرخپوشان است، گفت: پرسپولیس نباید با این دو برد کارش را تمام شده بداند.
ماتیس دلیخت، مدافع بایرن مونیخ، معقتد است که سیتی در بازی امشب خیلی بهتر از آنها بود.
رئال مادرید با برتری دو بر صفر مقابل اوساسونا به استقبال بازی های سخت پیش رو رفت.
رونالد آرائوخو تنها مشکل بارسا در فصل جاری را عدم توانایی در زدن گل‌های بیشتر و تمام کردن کار حریف مقابل می‌داند.
لژیونرهای فوتسال ایران در لیگ دسته اول اسپانیا شب متفاوتی را پشت سر گذاشتند و در کسب سه امتیاز ناموفق ظاهر شدند؛ اگرچه سعید احمدعباسی با دو گل زیبا هواداران تیم آلبالی را به وجد آورد.
بازی دوستانه‌ای که به آن لقب رقص آخر داده بودند، با پیروزی مسی اما دبل رونالدو به پایان رسید. با احتساب گل‌هایی که در این بازی زدند، تعداد گل‌های مسی و رونالدو در تقابل‌های‌شان در تمامی رویدادهای رسمی و دوستانه در عدد 23 برابر شد.
رئیس اتحادیه گل و گیاه با بیان اینکه دلالان رزها را دپو کردند تا با ایجاد کمبود، قیمت را بالا ببرند، گفت: قیمت یک شاخه گل رز ۵۰ هزار تومان و قیمت یک تاج گل یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.
بازیکن نفت مسجدسلیمان درباره دیدار دوستانه این تیم مقابل استقلال گفت: هر دو تیم عملکردی پایاپای داشتند.
فرناندو سانتوس، سرمربی پرتغال، از عملکرد دفاعی شاگردانش مقابل غنا انتقاد کرد و گفت یک تیم نباید با دست خودش به حریف موقعیت بدهد و گلهای بی‌دلیل دریافت کند.
شاگردان فراز کمالوند سرانجام پس از چند هفته بار دیگر موفق به کسب پیروزی شدند و اینبار پس از سایپا و ون‌پارس موفق به شکست شمس‌آذر قزوین شدند.
نبرد تیم های مس کرمان و آلومینیوم اراک درحالی از ساعت ۱۷ شروع می شود که این دو تیم در رده های یازده و چهارده جدول قرار داشته و برای جدا شدن از انتهای جدول تلاش می کنند.
رئال شب گذشته می توانست شاختار دونتسک را با گل‌های زیاد شکست دهد ولی بازی در نهایت با پیروزی 2-1 مادریدی ها تمام شد. کارلو آنچلوتی در پایان بازی از عملکرد بازیکنانش عصبانی بود.
برترین گل‌های تمامی دیدار‌های بین تیم‌های آرسنال و تاتنهام را مشاهده می‌کنید
تمرینات جدی و به نوعی سفت و سخت گلرهای تیم ملی در اتریش هم چنان ادامه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ