به نظر می رسد، محمد حسین مرادمند در مصاف استقلال – نساجی هم یکی از مردان اصلی ریکاردو ساپینتو در قلب خط دفاعی باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میانگین گلزنی در بازی های دو هفته اول لیگ برتر هنوز به دو نرسیده و یک گل نیاز دارد تا آمار سال گذشته تکرار شود.
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم پس از شکست برابر پرسپولیس گفت: گلی که حریف زد در موقعیت آفساید به ثمر رسید.
داوران لیگ برتر انگلیس از فصل جدید زمان تلف شده در شادی گل را نیز باید محاسبه کنند.
با از دست دادن جام قهرمانی حذفی مثل لیگ برتر توسط استقلال، انتقادها از سید حسین حسینی به حداکثر رسیده و برخی از طرفداران استقلال خواهان جدایی این دروازه بان از اردوی تیم آبی شده اند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از شکست مقابل سیتی در فینال جام حذفی گفت تیمش خوب بازی کرده و دو گل بد دریافت کرد که می‌توانست مانع از به ثمر رسیدن آنها بشود.
محمد حسین مرادمند در هفته های پایانی لیگ برتر و جام حذفی سه گل برای استقلال به ثمر رساند و به نظر اگر مصدوم نمی شد، با این روند گل زنی می توانست گل زن ترین مدافع میانی لیگ برتر لقب بگیرد.
گل دقیقه 11+90 محمدحسین مرادمند استقلال از شکست در وقت های قانونی نجات داد اما با گلی دیرهنگام‌تر در وقت‌های اضافه جواب داده شد.
مهدی قایدی با هت تریک در بازی با تراکتور شمار گل های خود را در لیگ برتر به عدد 12 رساند و بعد از شهریار مغانلو بهترین گلزن مسابقات لقب گرفت.
ماتیس دلیخت، مدافع بایرن مونیخ، معقتد است که سیتی در بازی امشب خیلی بهتر از آنها بود.
رئال مادرید با برتری دو بر صفر مقابل اوساسونا به استقبال بازی های سخت پیش رو رفت.
تیم ساپینتو دهمین گل خود را در سه بازی گذشته زد، گلهایی که نشان می دهد آنها نمی خواهند در ادامه راه لیگ برتر برابر رقبا پاپس بکشند
لژیونرهای فوتسال ایران در لیگ دسته اول اسپانیا شب متفاوتی را پشت سر گذاشتند و در کسب سه امتیاز ناموفق ظاهر شدند؛ اگرچه سعید احمدعباسی با دو گل زیبا هواداران تیم آلبالی را به وجد آورد.
مسابقه فوتبال گل‌گهر سیرجان و مس شهر بابک با برتری تیم میزبان خاتمه یافت.
رئیس اتحادیه گل و گیاه با بیان اینکه دلالان رزها را دپو کردند تا با ایجاد کمبود، قیمت را بالا ببرند، گفت: قیمت یک شاخه گل رز ۵۰ هزار تومان و قیمت یک تاج گل یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از قطع اینترنت در محوطه حوزه‌های برگزاری کنکور به منظور تامین امنیت برگزاری کنکور خبر داد.
بازیکن نفت مسجدسلیمان درباره دیدار دوستانه این تیم مقابل استقلال گفت: هر دو تیم عملکردی پایاپای داشتند.
فرناندو سانتوس، سرمربی پرتغال، از عملکرد دفاعی شاگردانش مقابل غنا انتقاد کرد و گفت یک تیم نباید با دست خودش به حریف موقعیت بدهد و گلهای بی‌دلیل دریافت کند.
شاگردان فراز کمالوند سرانجام پس از چند هفته بار دیگر موفق به کسب پیروزی شدند و اینبار پس از سایپا و ون‌پارس موفق به شکست شمس‌آذر قزوین شدند.
نبرد تیم های مس کرمان و آلومینیوم اراک درحالی از ساعت ۱۷ شروع می شود که این دو تیم در رده های یازده و چهارده جدول قرار داشته و برای جدا شدن از انتهای جدول تلاش می کنند.
مهرداد عبدی یک بار دیگر با ضربه سر گل سرنوشت سازی برای نساجی به ثمر رساند.
اردوی تیم ملی اینبار متفاوت دنبال می شود. تیم ملی به جای اردو در هوای گرم دوحه اینبار در هوای مطبوع وین اردو زده است؛ سرزمین موسیقی.
هافبک استقلال می‌گوید هواداران این تیم به جا انتظار برد در همه مسابقات را دارند.
مدافع چپ نساجی بعد از یکی دو فصل بدشانسی شروع طوفانی در ترکیب تیم سایپا داشته و به نظر می رسد می خواهد در صعود این تیم به لیگ برتر همانند نساجی نقش مهمی داشته باشد.
تیم فوتبال گل گهر سه کیت مربوط به بازی های این فصل خود را رسما رونمایی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ