نبرد تیم های مس کرمان و آلومینیوم اراک درحالی از ساعت ۱۷ شروع می شود که این دو تیم در رده های یازده و چهارده جدول قرار داشته و برای جدا شدن از انتهای جدول تلاش می کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میانگین گلزنی در بازی های دو هفته اول لیگ برتر هنوز به دو نرسیده و یک گل نیاز دارد تا آمار سال گذشته تکرار شود.
هلند هرگز قهرمان جهان نشده اما جام ملت‌های اروپا را برده است.
کریستیانو رونالدو بعد از حضور در دویستمین بازی ملی خود برای پرتغال پستی در اینستاگرام منتشر کرد.
با از دست دادن جام قهرمانی حذفی مثل لیگ برتر توسط استقلال، انتقادها از سید حسین حسینی به حداکثر رسیده و برخی از طرفداران استقلال خواهان جدایی این دروازه بان از اردوی تیم آبی شده اند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از شکست مقابل سیتی در فینال جام حذفی گفت تیمش خوب بازی کرده و دو گل بد دریافت کرد که می‌توانست مانع از به ثمر رسیدن آنها بشود.
فصل 2022/23 لیگ پرتغال به پایان رسید و بنفیکا فاتح این رقابت ها شد. پورتو با وجود کسب برد در 10 هفته پایانی از قهرمانی در این رقابت ها باز ماند؛ با این حال مهدی طارمی به عنوان آقای گل فصل جاری لیگ پرتغال معرفی شد. ستاره ایرانی پورتو 22 گل و 7 پاس گل در رقابت های این فصل به ثبت رساند.
به نظر می رسد، محمد حسین مرادمند در مصاف استقلال – نساجی هم یکی از مردان اصلی ریکاردو ساپینتو در قلب خط دفاعی باشد.
مهدی قایدی با هت تریک در بازی با تراکتور شمار گل های خود را در لیگ برتر به عدد 12 رساند و بعد از شهریار مغانلو بهترین گلزن مسابقات لقب گرفت.
ماتیس دلیخت، مدافع بایرن مونیخ، معقتد است که سیتی در بازی امشب خیلی بهتر از آنها بود.
سپاهان، استقلال و پرسپولیس، سه تیمی که در کورس قهرمانی هستند، بازی های خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند تا رقابت بین تیم های مدعی قهرمانی در هفته های پایانی جذاب دنبال شود.
رئال مادرید با برتری دو بر صفر مقابل اوساسونا به استقبال بازی های سخت پیش رو رفت.
تیم ساپینتو دهمین گل خود را در سه بازی گذشته زد، گلهایی که نشان می دهد آنها نمی خواهند در ادامه راه لیگ برتر برابر رقبا پاپس بکشند
لژیونرهای فوتسال ایران در لیگ دسته اول اسپانیا شب متفاوتی را پشت سر گذاشتند و در کسب سه امتیاز ناموفق ظاهر شدند؛ اگرچه سعید احمدعباسی با دو گل زیبا هواداران تیم آلبالی را به وجد آورد.
گل‌محمدی می‌گوید روند بازی طوری بود که آنها می‌توانستند گلهای بعدی را هم بزنند اما اخراج مهدی ترابی، کار را خراب کرد.
رئیس اتحادیه گل و گیاه با بیان اینکه دلالان رزها را دپو کردند تا با ایجاد کمبود، قیمت را بالا ببرند، گفت: قیمت یک شاخه گل رز ۵۰ هزار تومان و قیمت یک تاج گل یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.
جام جهانی قطر پنج بازیکن داشت که در طول تورنمنت سه پاس گل از خود به ثبت رساندند.
بازیکن نفت مسجدسلیمان درباره دیدار دوستانه این تیم مقابل استقلال گفت: هر دو تیم عملکردی پایاپای داشتند.
فرناندو سانتوس، سرمربی پرتغال، از عملکرد دفاعی شاگردانش مقابل غنا انتقاد کرد و گفت یک تیم نباید با دست خودش به حریف موقعیت بدهد و گلهای بی‌دلیل دریافت کند.
عربستان با ستاره نامدارش سالم الدوساری در یک بازی نفس گیر آرژانتین را از دم تیغ گذراند تا مسی و یارانش بدانند برای قهرمانی راه سختی را در پیش دارند.او خاطره شماره 10بزرگ این کشور را زنده کرد.
شاگردان فراز کمالوند سرانجام پس از چند هفته بار دیگر موفق به کسب پیروزی شدند و اینبار پس از سایپا و ون‌پارس موفق به شکست شمس‌آذر قزوین شدند.
مهرداد عبدی یک بار دیگر با ضربه سر گل سرنوشت سازی برای نساجی به ثمر رساند.
رئال مادرید در اولین بازی خانگی خود در فصل جدید لالیگا به مصاف بتیس رفت و موفق شد با نتیجه 2-1 پیروز شود.
مدافع چپ نساجی بعد از یکی دو فصل بدشانسی شروع طوفانی در ترکیب تیم سایپا داشته و به نظر می رسد می خواهد در صعود این تیم به لیگ برتر همانند نساجی نقش مهمی داشته باشد.
سرمربی سپاهان حساب افرادی که امروز با الفاظ رکیک علیه او شعار دادند را با هواداران واقعی سپاهان جدا دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ