شهردار کی یف از احتمال بهبود نسبی وضعیت تامین برق در این شهر خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با تداوم گرمای هوا و رکورد شکنی های پی‌در پی مصرف برق کشور، روز شنبه چهاردهم مردادماه، برق ۵۰ سازمان ملی و استانی پرمصرف دیگر در شهر تهران قطع شد.
هر ساله با آغاز فصل گرم نگرانی های برقی و شرایط پایداری شبکه برق آغاز می شود که با راهکارهایی ساده می توان به راحتی از این نگرانی ها را بدون قطعی برق پشت سر گذاشت.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: با تداوم گرمای هوا و رکورد شکنی های پی در پی مصرف برق کشور، شنبه هفتم مردادماه، برق ۳۰ سازمان ملی و استانی پرمصرف دیگر در شهر تهران قطع شد.
قطعی یک فاز، دو فاز و کلی برق به کسب و کار‌های مردم آسیب می‌زند و مثل مورچه روی مغزشان راه می‌رود. بسیاری بر این باورند که وقتی کسب و کارها آسیب می‌بیند، وقتی قطعی‌های ناگهانی تولید دردسر می‌کند، وقتی بیماری با واکر، خسته و گرمازده و پر از درد، به آسانسور خاموش فیزیوتراپی چشم می‌دوزد، تیرهای انتقاد به سمت دولت نشانه می‌روند و ناکارامدی دولت در نظر مردم پررنگ می‌شود.
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران از افتتاح پروژه ۲۵ مگاواتی در تابستان خبر داد و گفت: با بهره برداری از این پروژه ، قطعی برق بر روی کارخانه های شرکت از جمله کارخانه گندله سازی تاثیری ندارد.
مایکروسافت به تازگی فاش کرده دلیل قطعی سرویس های این شرکت در اوایل ماه ژوئن حملات DoS یک گروه هکری بوده است.
بعد از اعلام احتمال عدم اعزام تیم فوتبال امید به بازی های آسیایی، رییس فدراسیون به همراه سرمربی تیم ملی در کمیته ملی المپیک حاضر شدند.
گروه‌های فلسطینی شهادت یک شهروند فلسطینی ساکن رام الله به ضرب گلوله یک شهرک‌نشین اشغالگر صهیونیست در غرب این شهر را به شدت محکوم کردند.
معاون وزیر صمت گفت: قطع مستمر برق و گاز علاوه بر تعطیلی صنایع، منجر به از کار افتادن تأسیسات آب رسانی به شهرک‌های صنعتی و خرابی ایستگاه‌های پمپاژ و تصفیه خانه‌های فاضلاب خواهد شد.
فوتسالیست های مس سونگون ورزقان با برتری مقابل فولاد زرند، ۶۰ امتیازی شدند.
یک منبع آگاه گفت: وزیر نفت در مکاتبه‌ای با معاون اول رئیس جمهور برای جلوگیری از خاموشی و قطع سراسری برق و گاز، خواستار تعطیلی کامل روزهای شنبه و یکشنبه تهران شد.
بازگشت تیم های استقلال و پرسپولیس به لیگ قهرمانان آسیا در فصل جدید هنوز قطعی نشده است.
با برگزاری بازی های امروز جام حذفی به طور حتم یک تیم دسته دومی به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات صعود خواهد کرد.
رسانه های آمریکایی اعلام کردند: درحالیکه تعداد قربانیان طوفان برف در آمریکا به ۵۰ نفر افزایش یافته است؛ برق ۱۵ هزار نفر از ساکنان نیویورک نیز قطع شده است.
رئیس جمهور اوکراین با اشاره به وصل شدن برق حدود ۶ میلیون مشترک اوکراینی، گفت که «قطعی‌های گسترده» در بسیاری از مناطق این کشور همچنان وجود دارد.
منابع محلی از قطعی برق و خاموشی های گسترده در چند شهر در اراضی اشغالی فلسطین خبر دادند.
روابط عمومی شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان اعلام کرد که به دلیل مشکل فنی در دکل برق شهرستان های بهشهر منطقه رستم کلا و نکا در شرق استان قطع شده است.
در پی قطعی‌های گسترده برق در اوکراین، رئیس‌جمهوری این کشور از مردم خواست از استفاده از وسایلِ با مصرف برق زیاد خودداری کنند.
برق گرفتگی منجر به قطع دست های سیمبان شد
استانداری کربلا اعلام کرد که استان کربلا از قطعی های برنامه ریزی شده برق در ایام اربعین مستثنی خواهد بود.
رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: تابستان ۱۴۰۰ بخش صنایع ۷ میلیارد دلار از قطعی‌های نامنظم و مکرر برق متضرر شده است.
نخست وزیر فرانسه امروز در سخنانی هشدار داد که شهروندان کشورش در ماه‌ های پیش رو، احتمالا با قطعی برق مواجه خواهند شد.
صدها تظاهرکننده در آفریقای جنوبی با لباس های قرمز در محکومیت افزایش تورم و قطع جریان برق، در یک اعتصاب عمومی، پایتخت آفریقای جنوبی را قبل از حرکت به سمت کاخ ریاست جمهوری بستند.
شاخص کل بورس تهران در سومین روز هفته با کاهش مواجه شد و به روندی که این هفته در پیش گرفته، ادامه داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ