اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به منظور تشریح فعالیت های صورت گرفته در وزارت کار امشب وزیر کار به برنامه صف اول می رود.
وزیر امورخارجه با اشاره به برنامه‌های خود در سفر به آفریقای جنوبی گفت: در این سفر، دیدار با وزیر امور خارجه آفریقای جنوبی را در دستور کار داریم.
قائم مقام رییس جهاددانشگاهی برنامه های جهاد را در چهل و سومین سالگرد تشکیل این نهاد در ۱۶ مرداد تشریح کرد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان برنامه های این معاونت را برای ایجاد ۱۰ ابرشرکت طی سه سال آینده تشریح کرد.
سرپرست تیم ملی هندبال مردان ایران با تشریح برنامه های آتی این تیم گفت: نامه نگاری با باشگاه‌های اروپایی برای در اختیار گرفتن لژیونرهایمان انجام داده‌ایم.
سرپرست تیم ملی هندبال مردان ایران با تشریح برنامه های آتی این تیم گفت: نامه نگاری با باشگاه‌های اروپایی برای در اختیار گرفتن لژیونرهایمان انجام داده‌ایم.
معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: همان طور که می‌دانید رئیس‌جمهور قرار است به همراه اعضای هیئت دولت در سفری دو روزه مهمان مردم استان آذربایجان شرقی باشد.
معاون اجرایی رئیس‌جمهور اهم برنامه های سفر استانی هیات دولت به استان آذربایجان شرقی را تشریح کرد.
سرپرست فدراسیون ورزشهای همگانی با تشریح برنامه های این فدراسیون برای فصل بهار گفت: هدف از انجام همه این برنامه ها و رویدادها افزایش فعالیت بدنی و کاهش کم تحرکی بین مردم است.
اهواز- مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان، برنامه‌های مد نظر برای دور دوم رئیس جمهور و هیئت وزیران به این استان را تشریح کرد.
اهواز - سخنگوی ستاد اطلاع رسانی دور دوم سفر هیئت دولت به خوزستان، جزییات برنامه‌های سفر دو روزه رییس‌جمهور به استان را تشریح کرد
اهواز- معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان، برنامه‌های سفر ۲ روزه رئیس جمهور و هیات دولت به استان را تشریح کرد.
اهواز- معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان، برنامه‌های سفر ۲ روزه رئیس جمهور و هیئت دولت به استان را تشریح کرد.
نماینده دائم روسیه نزد سازمان ملل برنامه های مسکو در دوره ریاست بر شورای امنیت سازمان ملل را تشریح کرد.
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو ضمن تشریح برنامه‌های آخر سال و سال تحویل مترو اعلام کرد که متروی تهران در ۲۴ سال گذشته بیش از ۱۰ میلیارد سفر را پوشش داده است.
سرپرست دبیری فدراسیون اسکواش برنامه های این فدراسیون برای سال آینده را تشریح کرد.
مدیرعامل جدید گروه صنعتی ایران خودرو، مهم ترین محورهای فعالیت در ایران خودرو را افزایش تیراژ تولید، ارتقای کیفیت و توسعه سبد محصولات در راستای بهبود رضایتمندی مشتریان اعلام کرد.
نخست وزیر عراق برنامه سفر آتی خود به امارات را تشریح کرد.
سرمربی تیم ملی تکواندو با تشریح نحوه انتخاب ترکیب اصلی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان از برنامه های خود تا پایان سال خبر داد.
مدیر اجرایی پاراتور در یکی از انجمن‌های معلولان گفت: میزهای گردشگری دسترس پذیر برپا شده تا شرایط سفر معلولان را در حضور نمایندگان اصناف گردشگری بررسی کنیم.
زاهدان- نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب به سیستان و بلوچستان با تشریح جزئیات برنامه‌های هیئت اعزامی به این استان از احتمال سفر به بعضی از شهرستان‌ها خبر داد.
رئیس دیوان محاسبات در تشریح عملکرد برنامه ششم توسعه در بخش سلامت، گفت: اهداف، شاخص و سنجه های کمی و کیفی مدنظر در برنامه هفتم باید به صورت صریح و در چارچوب اهداف قابل دسترس تدوین شود.
رئیس مرکز امور بین الملل و کنوانسیون‌های سازمان حفاظت محیط زیست، دستاوردها، اقدامات و فعالیت‌های شاخص این سازمان در راستای گسترش تعاملات بین المللی و تقویت دیپلماسی محیط زیست را تشریح کرد.
معاون طرح و برنامه وزارت صمت در دولت دوازدهم ضمن تشریح ضرورت های تشکیل وزارت بازرگانی، تاکید کرد که باید با ابزار صادرات، تحرک در تولید و اشتغال را سامان دهیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ