رئیس کل سازمان امور مالیاتی گفت: بیش از ۷ هزار شرکت صوری شناسایی شده و در تلاشیم تا ذی نفعان اصلی که مرتکب فرار مالیاتی شده اند را نیز شناسایی و از آن‌ها مطالبه مالیات کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز - استاندار خوزستان از شناسایی حدود ۳۰۰ هزار هکتار زمین در سطح استان برای کشت چوب خبر داد.
اهواز - استاندار خوزستان از شناسایی حدود ۳۰۰ هزار هکتار زمین در سطح استان برای کشت چوب خبر داد.
رییس کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه در این چهار پرونده تاکنون حدود ۲ هزار نفر طرح شکایت کرده‌اند که ارزش اموال برده شده حدود ۱۳ هزار میلیارد ریال است و ۳۳ متهم نیز شناسایی و بازداشت شده‌اند، گفت: تحقیقات در مورد این چهار شرکت در شعب بازپرسی ۹، ۱۹، ۲۰ و ۲۲ نواحی مختلف دادسرای عمومی و انقلاب کرج در حال انجام است.
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از شناسایی و تایید ۲۷ منطقه برای احداث شهرک‌های جدید در نوار ساحلی به میزان ۱۰ هزار هکتار خبر داد.
تهران- استاندار تهران با تاکید بر اینکه ساخت مسکن با تمرکز در بافت فرسوده ضروری است از شناسایی ۲۵ هزار خانه خالی در استان خبر داد.
تهران- استاندار تهران گفت: بیش از ۲۵ هزار خانه خالی در استان تهران شناسایی شده که فرآیند شناسایی و ترتیب و توالی ثبت خانه‌های خالی به گونه‌ای باشد تا مرجع نهایی برای اعمال قانون ورود کند.
معاون امور مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت که از ابتدای امسال تا پایان اردیبهشت ۲ هزار و ۵۰۰ رشته انشعاب غیرمجاز آب توسط این شرکت شناسایی شد.
اصفهان- رئیس اداره آموزش دوره دوم ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از شناسایی ۸۵ درصد از ۷ هزار و ۵۶۸ نفر کودک بازمانده از تحصیل در استان طی چهارماه اخیر خبرداد.
معاون وزیر اقتصاد از شناسایی ۹۰ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی از ۳ میلیون واحد صنفی و ۳۰۰ هزار شرکت اقتصادی فعال طی ۳ سال گذشته خبر داد.
دیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: بر اساس برنامه باید سالانه ۱۵۰ هزار واحد ساخته شود اما در نظر داریم این میزان را تا ۲۰۰ هزار واحد افزایش دهیم.
معاون اول قوه قضاییه گفت: آدم غیرمسئولی مصاحبه می‌کند و می‌گوید در فلان شرکت ۹۲ هزار میلیارد تومان اختلاس شده است. ما بررسی کردیم و دیدیم، این چیزی که گفته شده نبوده است؛ هرچند تخلفی بوده، ۹۲ هزار میلیارد نیست.
معاون اول قوه قضاییه گفت: آدم غیرمسئولی مصاحبه می کند و می‌گوید در فلان شرکت ۹۲ هزار میلیارد تومان اختلاس شده است. ما بررسی کردیم و دیدیم این چیزی که گفته شده نبوده است. اگر چه تخلفی بوده ولی ۹۲ هزار میلیارد نیست‌.
معاون زنان و امور خانواده رئیس جمهور از شناسایی ۱۴ هزار زن تاثیرگذار ایرانی و حمایت از ایده‌های بانوان خبر داد.
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری گفت: هر استان موظف است طی یک سال، سه هزار واحد مسکونی فرسوده را بازسازی کند.
بر اساس اعلام معاونت علمی، ۸ هزار گونه گیاهی در کشور شناسایی شده که از این تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ گیاه خواص دارویی دارند؛ این نشان می دهد سهم داروهای طبیعی در این صنعت بالاست.
اهواز- استاندار خوزستان، تعداد کودکان بازمانده از تحصیل استان را در حدود ۱۴ هزار و ۴۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: حدود چهار هزار نفر از آن‌ها شناسایی شده است.
رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: یک میلیون شرکت فعال اقتصادی شناسایی کردیم که بیش از ۶۰۰ هزار از آنها تاکنون اظهارنامه مالیاتی نداده اند.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: اطلاعات هر فردی که در مقام شاهد در دستگاه قضا شرکت می‌کند، در سامانه ثبت می‌‌شود. در این راستا ۸ هزار نفر مورد شناسایی قرار گرفتند که بیش از ۳ بار در سال شهادت داده‌اند.
معاون پیشگیری از معلولیت‌های سازمان بهزیستی، از شناسایی ۸ هزار کودک دارای اختلالات بینایی در کشور خبرداد.
رئیس سازمان امور اراضی گفت: در طول یکسال گذشته ٧۴ هزار و ٧٣٨ مورد تغییر کاربری غیر مجاز شناسایی شده است.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: تا کنون حدود ۷ هزار هکتار از اراضی مازاد در اختیار دستگاه‌های دولتی شناسایی شده است.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: فعلاً حدود ۷ هزار هکتار از اراضی مازادی که در اختیار دستگاه هاست را شناسایی کردیم که برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن به وزارت راه و شهرسازی منتقل نکرده اند.
بنابر اعلام وزارت بهداشت، طی شبانه روز گذشته ۷هزار و ۳۹۶ بیمار کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۸۴ بیمار نیز جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند.
رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور گفت: سرانه سازمان بهزیستی کشور تا سال گذشته ۱۵۰ هزار تومان بود که امسال به ۵۰۰ هزار تومان افزایش یافته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ