مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی با اعلام خرید تضمینی ۷ میلیون و ۱۴۸ هزار تن گندم به ارزش ۸۲ هزار و ۷۸۶ میلیارد تومان گفت: گندم‌های خریداری شده امسال نسبت به سال گذشته، ۵۸ درصد افزایش یافته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با خرید ستاره های گران قیمت و مطرح فوتبال اروپا، ارزش بازار الهلال رشد چشمگیری داشته است.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از خرید تضمینی ۸ میلیون و ۸۸ هزار تن گندم به ارزش ۱۲۱ هزار و ۴۰۷ میلیارد تومان تا ششم مرداد خبر داد.
ام وی ام x۲۲ در کلاس شاسی بلند های کوچک و شاهین در کلاس سدان‌های ساب کامپکت قرار دارد. از این رو با وجود اینکه سایپا شاهین زیباتر است، اما مشتریانی که به شاسی بلندها علاقه دارند، به خرید شاهین تمایلی نخواهند داشت.
این روزها، کاهش ارزش پول ملی، بیش از هر زمان دیگری محسوس است. به همین دلیل، قدرت خرید مردم نیز کاهش چشمگیر دارد. وضعیت تورم تا حدی است که برخی، چاره‌ای جز حذف یا کاهش برخی نیاز‌های اساسی از سبد خرید خود ندارند. این موضوع را می‌توان در کاهش خرید گوشت، مرغ، لبنیات و امثالهم به وضوح مشاهده کرد.
نکته مهم معاملات امروز رشد برخی از تک نمادهای بازار سرمایه بوده و کاهش ارزش معاملات خرد بود.
مواردی مانند تضمین سرمایه‌گذار خارجی و تسهیل سرمایه‌گذاری خارجی، ابزار تهاتر، کشف منصفانه قیمت، امکان تضمین و توثیق، اولویت در تحویل نسبت به خریداران خارج از بورس، شفافیت، معافیت مالیاتی و خرید و فروش بر خط از مزایای گواهی سپرده نفت و میعانات گازی است.
یک کارشناس اقتصادی گفت: در روزهایی که افزایش نرخ ارز را شاهد هستیم بورس می تواند جایگزین مناسبی برای مردم به جای خرید ارز باشد.
پیشنهاد نجفی ارزش سهام باشگاه را تقریباً سه میلیارد دلار می‌کند. او جزو سهامداران باشگاه فنیکس‌سانز در بسکتبال NBA و سهامدار و نایب‌رئیس تیم مک‌لارن در فرمول یک است.
یک انبوه ساز گفت: طرح فروش خرید مسکن در بورس نمی تواند مردم را خانه دار کند و فقط می تواند ارزش سرمایه مردم را حفظ می کند.
رئیس‌کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی گفت: قضات خوش‌ذوق و خلاق دادگستری استان در ۷ماه ابتدایی امسال با صدور ۲۶رأی جایگزین حبس در جهت تجهیز کتابخانه‌های استان با ارزش یک‌میلیارد ریال اقدام شایسته‌ای انجام داده‌اند. این قضات فرهیخته به‌جای صدور آرای مجازات حبس که دارای آثار بسیار مخربی هستند، رأی به خرید کتاب و تجهیز کتابخانه‌های استان دادند.
کرمان - رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مهم‌ترین اولویت ما در مجلس این است تورم را در جامع کاهش دهیم زیرا این موضوع به ارزش پول ملی، قدرت خرید مردم آسیب جدی می‌زند.
ارزش این باشگاه بسکتبال در ان بی‌ای ۲.۵ تا ۴ میلیارد دلار ارزش دارد و اوباما آماده پرداخت ۴ میلیارد دلار برای خرید این باشگاه ورزشی است.
رئیس سازمان اموال تملیکی گفت: در مزایده هزار و ۴۰ دستگاه خودرو به ارزش هزار و ۸۰۹ میلیارد تومان، ۲۳ هزار و ۱۸۰ ثبت نام و ۱۳ هزار نفر پیشنهاد قیمت دادند.
رئیس سازمان اموال تملیکی گفت: در مزایده ۹۸۲ دستگاه خودرو به ارزش هزار و ۸۰۹ میلیارد تومان، ۲۳ هزار و ۱۸۰ ثبت نام و 13 هزار نفر پیشنهاد قیمت دادند.
یک تولیدکننده تخم مرغ معتقد است علاوه بر افزایش قیمت تولید با حذف ارز ترجیحی، پایین بودن قیمت خرید تضمینی در کارخانه و پایین بودن توان اقتصادی از مهمترین مشکلات این صنعت است.
وزارت جهاد کشاورزی از آغاز فصل خرید گندم تاکنون حدود یک میلیون و ۴۱۱ هزار محموله گندم به ارزش ۷۶۰ هزار و ۱۲۵ میلیارد ریال را از کشاورزان خریداری کرده است.
یافته‌های جدید اطلاعاتی آمریکا نشان می‌دهد که با طولانی‌شدن جنگ اوکراین، روسیه خمپاره و موشک‌های بیشتری به ارزش میلیون‌ها دلار از کره شمالی خریداری می‌کند.
تایوان به صورت رسمی قرارداد خرید پهپادهای آمریکائی «ام کیو- ۹ بی» به ارزش ۵۵۵ میلیون دلار را امضاء کرد.
تایوان به صورت رسمی قرارداد خرید پهپادهای آمریکائی «ام کیو- ۹ بی» به ارزش ۵۵۵ میلیون دلار را امضاء کرد.
پی اس جی پیشنهادی رسمی به ارزش 17 میلیون یورو برای خرید کارلوس سولر، کاپیتان باشگاه والنسیا، ارائه کرده است.
باشگاه نیوکسل اعلام کرد الکساندر ایساک، ملی‌پوش سوئدی باشگاه رئال سوسیداد را با قراردادی به ارزش 70 میلیون یورو به خدمت گرفت.
اواخر هفته گذشته پرسپولیس با خرید یورگن لوکادیا به گرانترین تیم لیگ برتر ۲۲ تبدیل شد و از لحاظ ارزش بازیکنان در صدر لیگ ایستاد اما امروز استقلال با بازگشت رسمی مهدی قائدی این عنوان را از رقیب پس گرفت
در هفته‌ای که شاخص بورس کاهشی بود، سهامداران حقیقی پول کمتری از بازار سرمایه خارج کردند که این موضوع می تواند امیدواری برای آینده معاملات بازار سهام باشد.
معاون پایگاه میراث جهانی شهر تاریخی یزد، دو روز بعد از جاری شدن سیلِ تابستانی در این شهر جهانی، خبر داد که خوشبختانه آثار شاخص یزد مانند مسجد جامع، مجموعه میدان امیرچخماق، مدرسه‌ها و بقعه‌های تاریخی آسیبی ندیده‌اند و سالم هستند، ولی حدود ۲۰۰ خانه تاریخی از یک تا ۵۰ درصد تخریب شده است. همچنین طاهره قیومی نماینده ویژه ضرغامی نیز بعد از بررسی بافت تاریخی یزد اعلام کرده «سیل خساراتی به استان یزد وارد کرده، اما کمترین آسیب به بافت جهانی بوده و بیشترین تخریب‌ها مربوط به بافت جدیدتر یا فرسوده [است]، برای جبران خسارت تلاش می‌کنیم، گروه‌های کارشناسی فعال هستند تا به سرعت برای بازسازی و مرمت اقدام کنند. حالِ یزد خوب می‌شود و گردشگری دوباره رونق می‌گیرد.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ