سخنگوی وزارت خارجه لهستان امروز اعلام کرد: یک دیپلمات لهستانی از مینسک اخراج شد و انتظار می‌ رود ۲ دیپلمات دیگر از شهر «گرودنو» در غرب این کشور به خانه بازگردانده شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با نتیجه سه، یک مقابل تیم آذربایجان به برتری رسید .
یک دیپلمات ارشد روسیه شرط خارج کردن سلاح‌های اتمی تاکتیکی مسکو از بلاروس را تشریح کرد.
یک دیپلمات ارشد روسیه شرط خروج سلاح‌های اتمی تاکتیکی مسکو از بلاروس را تشریح کرد.
یک مقام گروه واگنر اعلام کرد که حضور این گروه در بلاروس موجب نگرانی ناتو شده است.
رهبر بلاروس می‌گوید در جریان گفتگوی تلفنی با رهبر واگنر، حرف‌های آقای پریگوژین را قطع کرده و هشدار داده که اگر واکنر به مسکو برود «آن‌ها را مثل سوسک می‌کشند.»
برخی از گروه‌های نظارتی در بلاروس گزارش کردند هواپیمای حامل رهبر شبه‌نظامیان «واگنر» در یک فرودگاه نظامی در بلاروس فرود آمد.
یک مقام اطلاعاتی بلاروس اعلام کرد که کشورهای غربی برای اقدامات تروریستی در این کشور برنامه‌ریزی می‌کنند.
یک وب‌سایت آمریکایی در مطلبی به بررسی انگیزه‌های روسیه از انتقال تسلیحات هسته‌ای تاکتیکی به بلاروس و همچنین دلایل این اقدام پرداخته است.
وزارت دفاع لهستان اعلام کرد ورود یک شیء ناشناس به حریم هوایی این کشور رویت شده است.
وزارت دفاع لهستان اعلام کرد ورود یک شی ناشناس به حریم هوایی این کشور رویت شده است.
رئیس جمهور بلاروس در این پیام نوشته بود: «از آنجا که ایران رشد سریع اقتصادی و رفاهی در شرایط پیچیده امروزی را نشان داده، این کشور یک بازیگر مهم در منطقه و عرصه بین‌المللی به حساب می‌آید».
یک مقام قانون گذار بلاروس گفت باید اطلاعات روسیه درباره جنگ اوکراین محور گفتگوها درباره این جنگ باشد.
محمد عسکری در جریان پیروزی پرگل ایران برابر بلاروس درخشید.
کمیته بین‌المللی المپیک تاکید کرد که تصمیم برای اجازه دادن به روس‌ها و بلاروس‌ها برای رقابت با پرچم بی‌طرف مورد حمایت اکثریت قاطع شرکت‌کنندگان در جنبش المپیک است.
یک دیپلمات ارشد وزارت خارجه روسیه هشدار داد که از منظر حقوقی کشورهای عضو سازمان پیمان امنیت جمعی حق دفاع از همدیگر را در برابر تجاوز خارجی دارند.
ارتش لهستان یک لشکر پیاده‌نظام مجهز به ادوات جنگی پیشرفته را در مرز مشترک این کشور با بلاروس ایجاد و مستقر می‌کند.
به دنبال انتشار اخباری در خصوص سقوط یک موشک اس-۳۰۰ اوکراینی در خاک بلاروس، «الکساندر لوکاشنکو» دستور داد تا این موضوع پیگیری شود.
به دنبال انتشار اخباری در خصوص سقوط یک موشک اس-۳۰۰ اوکراینی در خاک بلاروس، «الکساندر لوکاشنکو» دستور داد تا این موضوع پیگیری شود.
به دنبال انتشار اخباری در خصوص سقوط یک موشک اس-۳۰۰ اوکراینی در خاک بلاروس، «الکساندر لوکاشنکو» دستور داد تا این موضوع پیگیری شود.
مقامات مرزی بلاروس از تلاش یک پهپاد اوکراینی برای نفوذ به خاک این کشور خبر می دهند.
تیم جوانان ایران قرار بود در آبان ماه اردوی مشترکی با تیم ملی داشته باشد که این برنامه اجرایی نشد اما اکنون دو تیم در یک روز بازی دوستانه انجام خواهند داد.
تیم ملی فوتبال بانوان ایران فردا دومین دیدار دوستانه خود در برابر بلاروس را از ساعت 15 فردا در استادیوم آرارات آغاز خواهد کرد.
تیم ملی فوتبال بانوان ایران امروز در یک بازی دوستانه میزبان تیم بلاروس خواهد بود که این بازی در استادیوم آرارات برگزار می شود.
از آنجایی که جنگ روسیه و اوکراین به دنبال بمباران یک پل حیاتی در کریمه و حملات تلافی جویانه روسیه علیه شهر‌های سراسر اوکراین تشدیدشده، ممکن است درگیری به همسایگان‌شان کشیده شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ