شهر کوچک ۱۹۰۰ نفری فقیرنشین در غرب می سی سی پی توسط در معرض یک گردباد سهمگین قرار گرفت و بسیاری از ۴۰۰ خانه این شهر کامل ویران شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه الصباح عراق اعلام کرد که این کشور قصد دارد برای حل مشکلی مسکن در این کشور یک شهر جدید ۱۲۰ هزار نفری بسازد.
فناوری چاپ سه بعدی در شهر لویو اکراین، بزرگترین مدرسه چاپ شده در جهان را می‌سازد. این مدرسه که گنجایش ۱۰۰ کودک را خواهد داشت، با رباتی به ابعاد ۱۲ در ۱۵ متر ساخته می‌شود. مدیر این پروژه در گفتگو با خبرگزاری فرانسه، از ساخت یک پل در شهر ویران شده خرسون، با استفاده از چاپگر‌های سه بعدی در یک یا دو ماه آینده خبر داد. هدف از بکار گیری فناوری چاپ سه‌بعدی بازسازی سریع این مناطق جنگ‌زده عنوان شده است.
اسطوره فوتبال انزلی بابت اتفاقاتی که طی فصل در مسیر اهداف آنها شکل گرفته، دلگیر است و پایان همکاری خود با ملوان را اعلام کرده است.
ناپل، شهری با افراطی‌ترین باورها، بالاخره بر سحر و جادو غلبه کرده و خود را مهیای جشن قهرمانی اسکودتو پس از 33 سال می کند.
لوتار ماتئوس اسطوره تیم فوتبال بایرن مونیخ در مصاحبه‌ای بی‌سابقه و با جملاتی تند به مدیران باشگاه حمله کرده است.
مس شهر بابک به نتیجه تساوی مقابل خوشه طلایی رضایت داد تا از قافله صعود به طور کامل فاصله بگیرد.
صدها نفر از مردم کره جنوبی مجبور به تخلیه خانه هایشان به خاطر آتش سوزی شدند که بخش هایی از یک شهر ساحلی شرقی را سوزاند و ده ها خانه را ویران کرد.
یکی از ساکنان استان شمالی ریانگانگ، جایی که هیسان در آن قرار دارد، به RFA گفت: «شهر... تا زمانی که تمام ۶۵۳ گلوله پیدا شود، در قرنطینه باقی خواهد ماند.
یک هواپیمای بدون سرنشین ارتش اوکراین تصاویری از وضعیت شهر جنگ‌زده باهموت در شرق اوکراین را ضبط کرده است. این فیلم که در ۲۴ مارس منتشر شد، ویرانی عظیم در یک منطقه مسکونی در شهر محاصره شده باهموت در منطقه دونتسک را نشان می‌دهد. باهموت هدف اصلی روسیه است، زیرا تلاش می‌کند تا منطقه صنعتی دونباس اوکراین را به طور کامل تصرف کند. در یک مقطع، فرماندهان روس ابراز اطمینان کردند که شهر به زودی سقوط خواهد کرد، اما چنین ادعا‌هایی در بحبوحه نبرد‌های سنگین پایان یافت.
مسئولان رژیم صهیونیستی در شهر قدس اشغالی در نظر دارند به بهانه شباهت گنبد طلایی یک مسجد به قبه الصخره، آن را ویران کنند.
هیات وزیران اساسنامه شرکت عمران شهر جدید تابناک استان فارس را با سرمایه یک میلیارد ریال تصویب کرد.
مس شهربابک در شرایطی برابر گل گهر مغلوب شد که این تیم بازی شایسته ای را به نمایش گذاشت.
مشهد ـ جلسه علنی شورای شهر مشهد امروز شاهد مراسم وداع با یک شهید گمنام دفاع مقدس بود.
نظامیان صهیونیست امروز با یورش به شهر اریحا در کرانه باختری، منزل در حال ساخت یک خانواده فلسطینی را تخریب کردند.
در حالی که از حضور تیم مس شهر بابک در لیگ یک زمان زیادی نمی گذرد، این تیم به دنبال قد علم کردن و رقابت با تیم های مدعی برای صعود به لیگ برتر است.
نماینده کرج در مجلس با اشاره به اتفاقات روز گذشته در این شهر گفت: اینها نه اعتراض است و نه حتی اغتشاش، محاربه با امنیت مردم است، این جنایت‌های بی‌رحمانه، یک هدف یعنی جنگ داخلی، خونریزی، کشتار و ویرانی ایران را دارد.
مس شهر بابک در خانه، چوکا را از پیش رو برداشت و سه امتیاز ارزشمند کسب کرد.
مس شهر بابک در خانه، چوکا را از پیش رو برداشت و سه امتیاز ارزشمند کسب کرد.
تبریز- تبریز یک شهر لرزه‌خیز است که تاکنون زلزله‌های بزرگی را به خود دیده و چندین بار هم ویران شده است؛ بنابراین مسئولین ارگان‌ها به اقدامات پیشگیرانه باید توجه ویژه‌ای داشته باشند.
تبریز- تبریز یک شهر لرزه‌خیز است که تاکنون زلزله‌های بزرگی را به خود دیده و چندین بار هم ویران شده است؛ بنابراین مسئولین ارگان‌ها به اقدامات پیشگیرانه باید توجه ویژه‌ای داشته باشند.
«ران دسنتیس» فرماندار ایالت فلوریدا این توفند را رویدادی خواند که هر ۵۰۰ سال یک بار اتفاق می‌افتد.
به اعتقاد کارشناسانی که مخالف سیاست‌های جدید شهرداری در حوزه ساخت‌وساز هستند، تهران هم در چنین وضعیتی است. از نظر ترافیکی خیابان‌های تهران در یک ساعتی از روز قفل می‌شوند؛ یعنی چه؟ این یعنی فروپاشی شهر، وقتی در شهر تهران می‌بینید که بزه، بزهکاری و زورگیری افزایش پیدا می‌کند، فکر می‌کنید تبعات فروش تراکم نیست؟ حتما عوامل زیادی دارد؛ اما یکی از این عوامل هم نابسامانی در توزیع جمعیت است.
او در این استوری نوشت: طرف در ۲۰ سال یک شهر میسازه و تبدیل می‌کنه به توریستی‌ترین شهر منطقه و صد البته کسانی داریم که یک پدیده طبیعی چند هزار ساله با کلی بودجه نابود کردند؟!
استقلال در 10 سفر قبلی خود به شهر انزلی، تنها یک بار برابر ملوان موفق به کسب پیروزی شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ