تیم بسکتبال اورلاندو مجیک در بازی صبح امروز خود مقابل صدرنشین کنفرانس غرب لیگ NBA به پیروزی رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سزار آرائوخو، مدافع تیم اورلاندو سیتی، معتقد است که هیچ راهی برای مهار مسی وجود ندارد.
اسکار پارخا، سرمربی اورلاندو سیتی، معتقد است که لیونل مسی باید در دیدار برابر این تیم اخراج می‌شد.
تیم فوتبال اینترمیامی با تداوم درخشش لیونل مسی به بُرد‌های اخیر خود ادامه داد.
لیونل مسی در بازی امروز مقابل اورلاندو دوباره دبل کرد تا مشخص شود داستان همه یا هیچ او در اینترمیامی واقعی و غیرقابل انکار است.
جوزف مارتینز، مهاجم اینترمیامی، فاش کرد که لیونل مسی به او اجازه داده که ضربه پنالتی را برابر اورلاندو سیتی بزند.
اینترمیامی صبح امروز بار دیگر با درخشش لیونل مسی موفق شد از سد حریفش عبور کند.
پونه کوهی (اورگانو) یک ادویه غذایی بسیار خوش عطر و قوی محسوب می‌شود.
پونه کوهی (اورگانو) یک ادویه غذایی بسیار خوش عطر و قوی محسوب می‌شود و می‌توان از این چاشنی برای درمان سرطان پروستات استفاده کرد.
رستورانی در اورلاندو، آمریکا، روبات پیشخدمتی دارد که با مشتریان رستوران در تعامل است. این روبات پیشخدمت که «پینات» نام گرفته، اطراف رستوران می‌گردد و با مشتریان گفتگو می‌کند.
رستورانی در اورلاندو، آمریکا، روبات پیشخدمتی دارد که با مشتریان رستوران در تعامل است. این روبات که «پینات» نام گرفته، اطراف رستوران می‌گردد و با مشتریان گفتگو می‌کند.
محققان آمریکایی دریافتند، یک ماده شیمیایی در «پونه کوهی» (اورگانو) موسوم به «کارواکرول» باعث از بین رفتن نوروویروس‌ها در بدن موش می‌شود.
سرباز آندری لینیچوک در تصویر ۱۶ فروند پهپاد اورلان ۱۰، ۱ فروند پهپاد شناسایی زالا و یک بالگرد کاموف Ka-۵۲ را سرنگون کرده است؛او در سن ۲۵ سالگی در جبهه باخموت کشته شد.
پلیس اعلام کرد؛ سه نفر به همراه فرد مظنون پس از یک حادثه خشونت خانگی مشکوک در اورلاندو، فلوریدا، بامداد یکشنبه کشته شدند.
رمضان ماه اخلاص و تقواست. رمضان ماه ایثار، صبر و مقاومت است. رمضان ماه روزه، مبارزه و جهاد با نفس است. رمضان ماه تقرب، پرورش ایمان، عبادت و عمل است. رمضان ماه بررسى اعمال و تقدیر برنامه هر سال است. امام محمد باقر علیه السلام: «لکل شیء ربیع و ربیع القرآن شهر رمضان؛ هر چیز بهاری دارد و بهار قرآن ماه رمضان است.»
پونه کوهی (اورگانو) یک ادویه غذایی بسیار خوش عطر و قوی محسوب می‌شود؛ مطالعات صورت گرفته در سال ۲۰۱۲ توسط محققان دانشگاه لانگ آیلند نشان می‌دهد، می‌توان از این چاشنی برای درمان سرطان پروستات استفاده کرد و ماده شیمیایی کارواکرول از خودکشی سلول‌ها پیشگیری می‌کند.
صدرنشین کنفرانس شرق لیگ NBA بازی صبح امروز خود را به تیم بسکتبال اورلاندو مجیک، واگذار کرد.
هوگو اورلاندو گاتی، دروازه‌بان سابق تیم ملی آرژانتین، معتقد است امیلیانو مارتینز نقشی مهم‌تر از لیونل مسی در قهرمانی این تیم در جام جهانی ایفا کرده است.
تیم بسکتبال دنور ناگتس با درخشش ستاره صربستانی خود از سد اورلاندو گذشت و در صدر جدول کنفرانس غرب NBA باقی کاند.
رئیس جمهور پیشین برزیل با انتشار عکسی از تخت بیمارستان خود در شهر اورلاندو، از هوادارنش به دلیل دعاهایشان تشکر کرد.
مربی اسپانیایی سابق نفت مسجدسلیمان برای خروج از ایران و بازگشت به خانه با مشکلاتی مواجه شده است.
هیات ملی روابط کار آمریکا (NLRB) تسلا را به نقض قوانین کار متهم کرده زیرا این شرکت کارمندان واحد اورلاندو (در ایالت فلوریدا) را از صحبت کردن درباره موضوعات محل کار منع کرده است.
بازی تیم‌های دترویت و اورلاندو در لیگ بسکتبال آمریکا به زد و خورد منجر شد.
تیم‌های بسکتبال اورلاندو مجیک و دنور ناگتس در دیدارهای صبح امروز لیگ NBA مقابل حریفان به پیروزی رسیدند.
تیم‌های بسکتبال نیویورک، شیکاگو، هیوستون، میامی، نیواورلینز، اورلاندو و بوستون، دیدارهای صبح امروز در مسابقات پیش فصل NBA را با پیروزی پشت سرگذاشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ