سرمربی تیم ملی ایران از امروز رسما کار خود برای آماده سازی ایران به منظور شرکت در جام جهانی قطر را شروع کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی قطر به شدت نسبت به داوری‌ها علیه تیمش در رقابت‌های گلد کاپ ابراز گلایه کرد.
کارلوس کی‌روش آماده حضور در اولین تورنمنت خود به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال قطر می‎‌شود و از شرایط موجود ابراز رضایت کرده است.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال قطر در تمرین تیم الغرافه حضور یافت.
یکی از اهداف فدراسیون فوتبال، برگزاری بازی دوستانه با تیم قطر در عید نوروز بود که محقق نشد.
برای دومین بار، کارلوس کی‌روش وسط یک تورنمنت بزرگ با ایران سراغ مذاکره با دیگران رفت
ساعتی بعد از حمله کارلوس کی‌روش به خبرنگاران سایت مذکور در قطر، سردبیر همان سایت در تهران بازداشت شد تا مشخص شود که کارلوس کی‌روش تبدیل به خط قرمزی عجیب شده است.
کارلوس کی‌روش سرمربی سابق ایران برای عقد قرارداد با تیم ملی قطر وارد این کشور شد.
اتفاق تأثیرگذار، ولی «سفارش» به تمدید قرارداد با کارلوس کی‌روش از نهاد‌های بالاتر است. در واقع فدراسیون فوتبال که با توجه به انتقادات به خوبی پی برده بود کی‌روش دیگر برای فوتبال ایران پاسخ‌گو نیست، به تنهایی در این زمینه تصمیم‌گیر نبوده و نیست. کی‌روش در جام جهانی به دلخواه دولت در کنفرانس‌های خبری‌اش حرف زد و همین مورد فارغ از نتایجی که او به دست آورده، زمینه‌ساز «توصیه» برای همکاری مجدد با او شده است
عجیب آنکه سیر نزولی جواد نکونام و تیمش درست از زمانی شروع شد که به او پیشنهاد سرمربیگری در تیم ملی ایران ارائه شد؛ نه اینکه به‌عنوان سرمربی کار را شروع کند، بلکه به‌عنوان دستیار کارلوس کی‌روش به جام جهانی برود و بعد از جام جهانی به‌عنوان سرمربی استارت بزند
فرانکو باره سی اسطوره فوتبال ایتالیا پس از حذف ایران از جام جهانی، درباره عملکرد شاگردان کارلوس کی‌روش صحبت کرد.
آماده سازی تیم ملی ایران برای جام جهانی در کمپ مخصوص تیم ملی در قطر دنبال می‌شود.
کارشناس فوتبال ایران گفت: کارلوس کی‌روش مربی باهوشی است و از همین حالا ترکیب بازی با انگلیس را هم آماده کرده است.
کارلوس کی‌روش در انتهای صحبت‌های خود به انتقاد از شرایط آماده سازی تیم ملی پرداخت.
دو مدافع تیم ملی پس از سه روز درگیری با مشکلی عجیبی که داشتند، حالا در پک و زیر نظر کارلوس کی‌روش آماده حضور در جام جهانی می‌شوند.
کارلوس کی‌روش با انتقاد از روند آماده سازی و تدارکات تیم ملی در مسیر حضور در جام جهانی، از دور شدن آنها از اهداف‌شان خبر داد.
کارلوس کی‌روش با انتقاد از روند آماده سازی و تدارکات تیم ملی در مسیر حضور در جام جهانی، از دور شدن آنها از اهداف‌شان خبر داد.
سرمربی تیم ملی ایران در مورد آماده سازی تیم در آستانه جام جهانی صحبت کرد.
کی‌روش دلخوش به این است که بعد از سال‌ها کارکردن با بازیکنان ایرانی، در این دوره طلسم صعودنکردن از مرحله گروهی جام جهانی را بشکند و ایران را به مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی ببرد. او برای این کار ابزار لازم را در خطوط سه‌گانه زمین دارد؛ هم مدافعانش آماده به نظر می‌رسند، هم هافبک‌ها و هم مهاجمانش. با‌این‌حال او این روز‌ها دلیل بیشتری برای خوشحالی هم دارد؛ آمادگی دروازه‌بان‌های ایرانی.
سردار آزمون برای خدمت به تیم ملی ایران در جام‌جهانی و باشگاه لورکوزن آماده خواهد شد و این می‌تواند خبر بسیار خوبی برای کارلوس کی‌روش و تیم ملی فوتبال کشورمان در آستانه جام جهانی قطر باشد.
کارلوس کی روش همراه تیم ملی به تهران برنگشت تا بار دیگر ثابت شود که مرد پرتغالی زیاد روی دعوت مهره‌های آماده لیگ، حساب باز نکرده است.
مدیران فدراسیون فوتبال همه امکانات را برای بازگشت کارلوس کی‌روش و شروع تمرینات تیم ملی آماده کرده‌اند.
سازمان لیگ فوتبال در انتظار برنامه کارلوس کی‌روش برای آماده سازی تیم ملی است؛ آیا او برنامه لیگ برتر را به‌هم می‌زند؟
سازمان لیگ فوتبال در انتظار برنامه کارلوس کی‌روش برای آماده سازی تیم ملی است؛ آیا او برنامه لیگ برتر را بهم می‌زند؟
عنوان شده که با توجه به اهمیت «ایرانیزه» شدن نیمکت تیم‌های ملی و البته با توجه به حضور دو رقیب ژئوپلیتیکی در گروه جام جهانی، نگاه سیاست‌مداران ایرانی نه کارلوس کی‌روش بلکه متوجه مربی ایرانی است. اینجاست که برای چندمین بار دوباره اسم علی دایی، اسطوره فوتبال ایران، به میان آمده و از او به‌عنوان جدی‌ترین گزینه نیمکت تیم ملی در جام جهانی یاد می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ