کارلوس کی‌روش پرتغالی رسما به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال قطر انتخاب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عربستان امشب در یک مراسم باشکوه قصد دارد نیمار جونیور ستاره برزیلی در باشگاه الهلال معارفه کند تا بتواند از طریق این مراسم بزرگ دیدگان دنیا را کشورش جلب کند تا بتواند در آینده از لحاظ توریستی پیشرفت داشته باشد. شب گذشته در ورزشگاه الهلال آمادگی‌های لازم برای این مراسم بزرگ انجام شد. یکی از خاص‌ترین اقدامات باشگاه الهلال برای معارفه ستاره برزیلی طرح چهره نیمار از طریق هزاران پهپاد است. هزاران پهپاد از داخل ورزشگاه به آسمان ریاض پرواز می‌کنند تا چهره نیمار را طراحی کنند. همچنین هواداران الهلال هم یک تیفوی بزرگ برای خوش آمدگویی در سکو‌های ورزشگاه طراحی کردند. نیمار با قراردادی ۲ ساله به ارزش ۲۰۰ میلیون یورو به الهلال آمد. ستاره برزیلی رکورد بازدید شبکه‌های مجازی در دنیا را با پیوستن به الهلال زد، چون فیلم امضای قراردادش با باشگاه سعودی بیش از ۴۰۰ میلیون بازدید
هری کین، ستاره انگلیسی، با امضای قراردادی رسمی راهی بایرن مونیخ شد.
دروازه‌بان دو فصل اخیر گل‌گهر سیرجان قراردادش با این باشگاه را تا پایان فصل ۰۳-۱۴۰۲ امضاء کرد.
پاری سن ژرمن آماده است تا در صورتی که کیلیان امباپه تا پایان ماه جولای قراردادش را تمدید کند پاداش هنگفتی به او بدهد.
علیرضا بیرانوند لحظاتی پیش وارد ساختمان باشگاه پرسپولیس شد.
به دنبال صعود تیم نوجوانان ایران به جام جهانی زیر 17 سال در سال 2023 قرارداد حسین عبدی و دیگر اعضای کادر فنی این تیم از سوی فدراسیون فوتبال تا پایان این مسابقات تمدید می شود.
تعدیل شدن دیدگاه‌های ایران‌اینترنشنال حاکی از آن است که عربستان‌سعودی پیش از انعقاد قرارداد با ایران، با اجرای پروژه رسانه‌ای، از این شبکه خواسته تا در جهت تضعیف جمهوری اسلامی و برهم زدن امنیتش در منطقه و در عرصه بین‌المللی تلاش کند. پس از امضای قرارداد، عربستان برای رفع تهدید منافع خود، نیازمند این امنیت منطقه‌ای و ثبات سیاسی بود؛ به همین دلیل سیاست جدید، پایان پروژه رسانه‌ای شبکه وابسته‌اش در جهت سرنگونی نظام سیاسی ایران است.
دولت رضا پهلوی طی قراردادی با دولت وقت افغانستان، آب هیرمند را به صورت ۵۰ – ۵۰ با این کشور سهیم شد؛ قراردادی که در سال ۱۳۱۷ به امضای سیدباقر کاظمی و علی‌محمدخان، وزرای خارجه ایران و افغانستان رسید. این در حالی بود که تا پیش از آن، سهم حقابه ایران از رود هیرمند، بیش از ۵۰ درصد بود و البته افغان‌ها به این مسئله اعتراض داشتند و حتی در مورد همین قرارداد هم مجلس افغانستان زیر بار تصویب آن نمی‌رفت و خواستار سهم بیش از ۵۰ درصد از آب هیرمند بود!
بررسی میزان پرداختی از مبلغ قرارداد اعضای تیم‌ها توسط مدیران باشگاه‌ بعد از گذشت 2 ماه از پایان سوپرلیگ زنان در این گزارش از "ورزش سه"
قرارداد امیر قلعه‌نویی با فدراسیون فوتبال امروز تایید و آماده امضای سرمربی تیم ملی شد.
باشگاه بارسلونا با لس‌آنجلس گلکسی برای انتقال جولین آرائوخو به توافق رسید و این وینگر مکزیکی با امضای قراردادی تا سال 2026 به بارسا پیوست.
کیلور ناواس، دروازه‌بان پاری سن ژرمن، با امضای قراردادی قرضی تا پایان فصل 23-2022 راهی ناتینگهام فارست شد.
مارسل سابیتزر، هافبک بایرن مونیخ، با امضای قراردادی قرضی و تا پایان فصل 23-2022 به منچستریونایتد پیوست.
دیه‌گو یورنته، مدافع اسپانیایی لیدز، با امضای قراردادی قرضی به رم پیوست تا بار دیگر زیر نظر مربی سابقش ژوزه مورینیو بازی کند.
باشگاه بارسلونا با مارکوس آلونسو برای امضای قراردادی جدید به توافق رسید.
قرارداد عیسی آل‌کثیر با پرسپولیس در پایان فصل گذشته به اتمام رسید و او در تلاش است تا بتواند با رسیدن به آمادگی کامل رضایت یحیی گل‌محمدی را به دست بیاورد تا بتواند قرارداد جدیدی با این باشگاه امضا کند.
در صورت توافق روسیه و ترکمنستان، قرارداد سوآپ 6 میلیون متر مکعب و خرید 9 میلیون متر مکعب گاز روسیه توسط ایران تا پایان امسال اجرایی خواهد شد.
معاون امور بین‌الملل و بازرگانی وزیر نفت گفت: طرف روس در حال تدوین طرح جامع توسعه برای ۶ میدان نفتی و ۲ میدان بزرگ گازی کشور است و امیدواریم تا پایان سال شاهد امضای قرارداد باشیم.
قرارداد سه ساله جدید کیلیان امباپه با پاری‌سن‌ژرمن باعث شده او به صدر جدول پردرآمدترین فوتبالیست‌های سال جهان برسد. امباپه مجموعا ۱۱۰ میلیون دلار دستمزد و پاداش امضای قرارداد از پی‌اس‌جی دریافت می‌کند و ۱۸ میلیون دلار نیز از شرکای ثابتش چون نایکی، دیور و هابلوت به حسابش واریز می‌شود تا درآمد سالانه‌اش به ۱۲۸ میلیون دلار برسد.
در همین رابطه نشریه «اکیپ» فرانسه مدعی شد و نوشت: کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم ملی مصر با امضای قراردادی دوباره سرمربی ایران در جام جهانی قطر (۲۰ نوامبر تا ۱۸ دسامبر) شد.
شیخ دیاباته ساعاتی پیش قراردادش را با پرسپولیس به صورت الکترونیکی به امضا رساند و تا پایان هفته راهی ایران می‌شود.
در این مطلب قصد داریم تا شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور با نام اولیه تامین مواد اولیه فولاد صبانور با نماد کنور را به لحاظ بنیادی مورد بررسی قرار دهیم. نماد کنور به لحاظ بنیادی در چه وضعیتی قرار دارد؟
همه در انتظار رزرو بلیت نوری به مقصد تهران هستند تا این سرمربی به زودی کار خود را به عنوان سرمربی جدید استقلال آغاز کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ