مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر اینکه این مجموعه در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری نیازمند حمایت بانک‌ها برای تامین نقدینگی است، گفت: اگر بانک‌ها نسبت به تزریق نقدینگی به صنعت کشور اقدام کنند، تولید رونق می‌گیرد و در پی آن ضمن افزایش اشتغال می‌توان شعار سال جاری «سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» را به درستی اجرا و عملی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زاهدان- مدیر کل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان از تحقق ۲۲ درصد از برنامه صادرات غیر نفتی ۱۴۰۲ استان در چهارماه اول سال خبر داد.
سیتی با رد پیشنهاد اولیه بارسلونا برای خرید برناردو سیلوا منتظر پیشنهاد مالی بهتری از سوی این باشگاه است.
رئیس قوه قضاییه گفت: ما در قوه قضاییه موظف و مکلف به تحقق و گسترش عدالت و احیاء حقوق عامه و تعقیب و مجازات مجرمین و کسانی هستیم که ارزش‌های الهی‌ را زیر پا گذاشته و امنیت را به هم می زنند.
رئیس مرکز توسعه تجارت پارک فناوری پردیس با اشاره به تداوم همکاری پارک فناوری پردیس با مجموعه‌های بین‌المللی تاکید کرد: توسعه صادرات غیرمستقیم در همکاری با دانش‌بنیان‌های خارجی محقق می‌شود.
معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تحقق عدالت اجتماعی در جهان، مستلزم احترام به چندجانبه‌گرایی و تکیه بر رویکردهای همکارانه و جمعی است.
تولید کاتد مس در مجتمع مس سونگون ورزقان با حضور سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مسئولان استانی به بهره‌برداری رسید.
انرژی خورشیدی یک گزینه عالی است، اما دارای برخی معایب آشکار است. در شب انرژی تولید نمی کند و در طول دوره های آب و هوای بد به میزان قابل توجهی کاهش می یابد، بنابراین دقیقا قابل اعتماد نیست مگر اینکه بتوانیم مقادیر زیادی انرژی را ذخیره کنیم تا در این دوره ها استفاده شود که خودش یک مشکل است، زیرا باتری ها فوق العاده گران هستند.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی گفت:یش از ۵۰ درصد بودجه جاری کشور توسط درآمدهای مالیاتی محقق می‌شود.
رسانه هایی مانند فوت مرکاتو و گل خبر می دهند که لیونل مسی پیشنهاد حضور در الهلال را پذیرفته است.
رییس هیات مدیره ایران خودرو دیزل بر برنامه ریزی برای تحقق اهداف تولید و افزایش سهم بازار این شرکت تاکید کرد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: تحقق راهبرد سال جاری با تصمیم و عزم جدی بخش خصوصی انجام می‌شود.
طحان نظیف در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که برای تحقق فرمایشات چهارگانه رهبری در برگزاری انتخابات  برنامه‌تان چیست؟ گفت: تلاش ما این است منویات و راهبردهای مورد تاکید رهبری را دنبال کنیم، اما باید توجه داشت که مخاطب سخنان رهبری همه دستگاهها دخیل هستند که در این بین برخی از مسائل به شورای نگهبان بر می‌گردد
روند ریزشی شاخص‌کل که از ابتدای هفته گذشته با شدت زیادی آغاز شده‌بود تا انتهای هفته ادامه یافت. در نهایت نماگر اصلی بورس که در اولین روز معاملاتی هفته پیش فاصله اندکی تا لمس سقف ۲‌میلیون و ۶۰۰‌هزار واحد داشت در آخرین روز معاملاتی هفته کانال ۲میلیون و ۳۰۰هزار واحد را نیز از دست داد و با کاهش ۲/ ۱درصدی نسبت به‌روز قبل‌تر در سطح ۲میلیون و ۲۷۸هزار‌واحدی ایستاد.
بانک آینده در راستای عمل به مسئولیت‌اجتماعی خود و با هدف تحقق آرمان‌های بانکداری اسلامی تا به‌امروز با تأمین اعتباری بالغ بر 37 هزار میلیارد ریال، به بیش از 64 هزار نفر از جوانان کشور، وام قرض‌الحسنه ازدواج پرداخت کرده است.
در حالی که در طول دو دهه اخیر هیچ‌گاه ۱۰۰ درصد اعتبارات عمرانی مصوب بودجه پرداخت نشده، اما در سال ۱۴۰۱ رقمی بالغ بر ۱۰۵.۲ درصد از بودجه مصوب در بخش عمرانی تامین شده است.
بر اساس داده‌ها و اطلاعات آماری اعلام شده از سوی معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزیر نیرو، در سال گذشته ۸۰ درصد از اعتبارات مصوب این وزارتخانه در بخش‌های مختلف محقق شده است.
به نظر می‌رسد اگر دولت و سایر قوا و دستگاه‌های نظام اراده‌ای برای تحقق اهداف نامگذاری دارند، باید تجدیدنظر اساسی در رویکرد‌ها و عملکرد‌های خود داشته باشند و به‌طور خلاصه کار‌هایی که تاکنون انجام می‌دادند را متوقف و کار‌هایی که انجام نمی‌دادند یعنی مجموعه تنش‌زدایی داخلی و خارجی، کاهش هزینه، ثبات در تصمیم‌گیری، حمایت از سرمایه‌گذاری، ایجاد امنیت اقتصادی را در دستور کار قرار دهند و تنها در این شرایط است که می‌توان امیدوار بود کم‌کم منویات اقتصادی رهبر انقلاب محقق شود.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از تحقق ۹۷ درصدی بودجه سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: در این سال نه تنها از بانک مرکزی استقراض نکردیم بلکه بدهی دولت به این بانک نیز کاهش یافت.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ما مطمئن هستیم که قوای مختلف و مسئولان برای تحقق منویات رهبری تلاش دارند و ان شاءالله خداوند هم کمک خواهد کرد تا کاهش تورم علی رغم دشوار بودن، محقق شود.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ما مطمئن هستیم که قوای مختلف و مسئولان برای تحقق منویات رهبری تلاش دارند و ان شاءالله خداوند هم کمک خواهد کرد تا کاهش تورم علی رغم دشوار بودن، محقق شود.
صبح امروز با حضور دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت مس، معاونان و مدیران مجتمع های تولیدی، جلسه احصاء و بررسی شاخص های عملکردی حوزه های مختلف شرکت اعم از اکتشافات، تولید، هوشمندسازی و ... برای تحقق شعار سال ابلاغی مقام معظم رهبری (حفظه الله) برگزار شد.
فرمانده کل ارتش گفت: نیروی هوایی ارتش همواره به معنی واقعی کلمه، مردمی، از مردم، با مردم و در کنار مردم بوده و برای تحقق اهداف مردم در راستای منویات امامین انقلاب حرکت کرده است.
به فاصله چند روز، خبر «تابناک» مهر تایید خورد تا رئیس جهاد دانشگاهی روانه معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری شده و به عنوان سرپرست در آنجا مشغول به فعالیت شود. طی حکمی که به امضای رئیس جمهور رسیده و در بخشی از آن آمده: با اتکال به خداوند متعال، با برنامه ریزی و حرکت جهادی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه علم و فناوری مجدانه کوشا باشید.
در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب درخصوص توسعه همکاری با صنایع دانش‌بنیان به‌خصوص در حوزه نظامی با صنعت خودرو، سامانه کنترل هوشمند یورو پنج با حضور وزرای دفاع و صمت و مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو رونمایی شد.
حمیدحاجی‌اسماعیلی کارشناس مسائل اقتصادی گفت:بر اساس قانون تامین اجتماعی، شورای عالی کار باید با توجه به نرخ تورم رسمی، سبد معیشتی استخراج شده در شورای عالی کار و سایر پارامتر‌های دخیل در تعیین مستمری، میزان افزایش مصوب را اعمال کند، اما این کار تاکنون انجام نشده، این درحالیست که منابع برای اجرای این کار در سازمان تامین اجتماعی وجود دارد و دولت در این کار دخل و تصرفی ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ