سرمربی محبوب آبی‌های تهران پس از پیروزی برابر آلومینیوم اراک در مقابل هواداران استقلال به شادی تهییج‌کننده‌ای پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه پورتو پرتغال حاضر به کاهش مبلغ رضایتنامه مهدی طارمی برای انتقال به آث میلان نشد تا حضور مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در باشگاه های ایتالیا فعلا منتفی شود.
مهدی طارمی بازیکن ایرانی تیم پورتو ، با به ثمر رساندن ۲۲ گل، مقتدرانه آقای گل لیگ فوتبال پرتغال شد.
وکیل ریکاردو ساپینتو به ایران آمده تا مذاکرات برای تمدید قرارداد این سرمربی برگزار شود.
ایران در سال ۲۰۱۹ در جدول جهانی اهدای عضو و بین ۶۳ کشور، رتبه ۳۰، بابت پیوند کلیه از بیمار مرگ مغزی، بین ۷۲ کشور، رتبه ۳۴، پیوند کبد و بین ۶۴ کشور، رتبه ۱۵، بابت پیوند قلب و بین ۵۴ کشور، رتبه ۳۵، بابت پیوند ریه و بین ۴۹ کشور، رتبه ۴۷ و بابت پیوند لوزالمعده و بین ۴۱ کشور جهان، رتبه ۳۳ را داشته در حالی که در همین سال، اسپانیا، فرانسه، ایالات متحده امریکا، فنلاند، جمهوری چک، پرتغال و اروگوئه بابت اهدای کلیه از مرگ مغزی، در ردیف‌های اول و با شاخص ۴۰ تا ۷۲ به ازای یک میلیون نفر جمعیت بوده‌اند.
ستاره ایرانی پورتو یک قدم تا کسب جایزه برترین گلزن لیگ برتر پرتغال فاصله دارد.
تیم فوتبال پورتو با گلزنی مهدی طارمی مهاجم ایرانی خود در دیدار حساس و حیثیتی مقابل بنفیکا به پیروزی رسید تا امیدهایش برای قهرمانی در لیگ پرتغال زنده بماند.
در شرایطی که امیر قلعه نویی قصد دارد از مربیان برزیلی و پرتغالی که با آنها در تراکتور سابقه کار دارد در تیم ملی ایران استفاده کند، شانس کریم باقری برای بازگشت به نیمکت ایران کم است.
امیر قلعه‌نویی در صدد است تا مربی گلرهای پرتغالی نام آشنا را به ایران برگرداند و در تیم ملی از او استفاده کند.
گلزنی مهدی طارمی در دیدار برابر ویزلا باعث شد تا روزنامه های صبح امروز پرتغال به این موضوع واکنش نشان دهند.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در هفته شانزدهم لیگ پرتغال هم موفق به گلزنی شد تا تیمش به یک پیروزی پرگل دست یابد.
فوتبال ایران تا قبل از حضور در قطر پنج دوره حضور در جام های جهانی را تجربه کرده است که هر دوره با اتفاق خاصی همراه بوده است. از گرفتن پنالتی رونالدو تا لگد به صورت اسطوره فوتبال پرتغال!
تیم ملی فوتبال ایران در شش دوره حضورش در جام‌های جهانی مختلف مربیان متفاوتی را روی نیمکت خود دیده است که «کی‌روش» پرتغالی در آستانه جاودانه شدن با ملی‌پوشان فوتبال کشورمان است.
سرمربی پرتغالی سپاهان در گفتگوی اختصاصی با ورزش سه صحبت‌های جالبی در مورد تجربه کار با بزرگان فوتبال جهان و پیش‌بینی‌اش از نمایش تیم ملی در قطر مطرح کرد.
سرمربی پرتغالی تیم ملی با نمایش نسخه‌ای جدید از خود به دنبال همان موفقیتی است که برای فوتبال ایران آرزوست.
کارلوس کی روش همراه تیم ملی به تهران برنگشت تا بار دیگر ثابت شود که مرد پرتغالی زیاد روی دعوت مهره‌های آماده لیگ، حساب باز نکرده است.
دو دیدار دوستانه سطح بالای بین‌المللی در بدو حضور کی‌روش فرصت خوبی برای این مربی باتجربه بود تا در فرصت کمی که دارد در مورد تیمش به جمع بندی برسد.
رئیس باشگاه پورتو با حمله به رسانه‌های شهر لیسبون، از مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در مقابل کمپین «بدنام» این رسانه‌ها دفاع کرد.
در این قسمت به همه‌ی اتفاقات از زمان خداحافظی کیروش تا زمان بازگشت دوباره‌ی او ایران بررسی می‌شود.
اخراج به دلیل شبیه سازی، فرصت بزرگی را در اختیار دشمنان طارمی قرار داد تا او را مورد شماتت قرار دهند.
با تصمیم فدراسیون فوتبال ایران، کارلوس کی‌روش پرتغالی بار دیگر هدایت تیم ملی را بر عهده گرفت تا ایران را در مسابقات جام جهانی 2022 قطر هدایت کند.
طبق توافق حاصل بین طرفین کی روش برای مدت ۴ ماه تا پایان جام جهانی ۲۰۲۲ روی نیمکت ایران می‌نشیند. دستمزد مربی باتجربه پرتغالی در این مدت ۲۰۰ هزار یورو خواهد بود.
عملکرد تحسین‌برانگیز طارمی باعث شد تا مهاجم تیم ملی کشورمان از نگاه سایت تحلیلی «Goal Point»، با نمره ۷.۲ در تیم برتر هفته پنجم مسابقات قرار بگیرد.
در شرایطی که هنوز این خبر به صورت رسمی از سوی فدراسیون فوتبال اعلام نشده اما رسانه های جهان نسبت به بازگشت احتمالی کارلوس کی‌روش واکنش نشان داده‌اند.
تیم هندبال دختران نوجوان ایران امروز برای کسب رتبه سیزدهم تا شانزدهم مسابقات قهرمانی جهان به مصاف تیم رومانی خواهند رفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ